شناسه خبر : 83345
یکشنبه 23 خرداد 1400 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید لروند: وظیفه ما دفاع از قرآن، اسلام و میهن است

شهید نورمحمد لروند در وصیت‌نامه خود آورده است: وظیفه تک‌تک ماست که دست در دست هم، با غیرت و همت خود از قرآن، اسلام و میهنمان دفاع کنیم.

 

شهید نورمحمد لروند: وظیفه ما دفاع از قرآن و اسلام و میهن است

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید نورمحمد لروند

«بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آن کس که یادش آرامش‌دهنده قلب‌هاست و ذکرش شادى‌بخش.

سلام درود بر رهبر کبیر انقلاب خمینى بت شکن و با سلام بر خانواده‌هاى معظم شهدا و سلام گرم خود را از میان این راه‌های پرپیچ خم دزفول به‌سوی خانواده عزیزم می‌رسانم امیدوارم که شما خانواده عزیزم هیچ گونه نگرانى نداشته باشید و سلامتى شما را از درگاه خداوند منان خواستارم.

سلام بر فرزندانم و امیدوارم وظیفه خود را به‌خوبی در جامعه انجام دهید.

مادرم امیدوارم که انشاءالله من را ببخشى که بدون اطلاع شما به جبهه آمدم، اما دین اسلام در این برهه از زمان در خطر بوده و همه ما به‌اندازه توانمان باید با دشمن بجنگیم و از کشور دفاع کنیم. باید همگى ما دست در دست هم و با غیرت و همت خود از قرآن و اسلام و میهنمان دفاع کنیم.

در آخر از شما می‌خواهم برایم شهادتم و پیروزی رزمندگان دعا کنید.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi