شناسه خبر : 83939
جمعه 18 تير 1400 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نخاعی کاشانی به شهدا پیوست

«جانباز جعفرعلی هیزمی» جانباز نخاعی کاشانی، پس از سال‌ها پایمردی و صبوری به خیل یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «جانباز جعفرعلی هیزمی» جانباز ۷۰ % کاشانی، پس از سال‌ها پایمردی و صبوری به خیل یاران شهیدش پیوست.

 جانباز سرافراز کاشانی جعفرعلی هیزمی از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان کاشان پس از تحمل سال‌ها رنج و تحمل آثار ناشی از جنگ به خیل یاران شهیدش پیوست و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 جانباز شهید جعفرعلی هیزمی در 15 آبان سال 1358 به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در یکم خرداد ماه سال 1361 در غرب کارون و در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

 این جانباز سرافراز از ناحیه کمر قطع نخاع شد و سال ها عوارض جراحت های جنگ را تحمل کرد. او از جانبازان 70 درصد کاشانی بود که دستی در شعر و شاعری هم داشت. کتاب «همپای عشق» هم یکی از آثار وی است.

اینستاگرام
روحشون شاد و یادشون گرامی. انشالله که در جهان آخرت شفیع مان باشند.‌
روحش شاد و يادش گرامي باد
خدا رحمت کند وروحشان شاد ای کاش، لااقل تمام، ایثار گران که برای این مملکت وطن صادقانه جانفشانی کردندبعد از به رحمت خدا رفتند یادی کنم به طریق مختلف نه اینکه بعد از فوت فراموش شوند ای کاش این کار درمملکت ما انجام شود ماهه مدیون آنها هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi