شناسه خبر : 84399
سه شنبه 12 مرداد 1400 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در قطعه ۵۳ بهشت زهرا

مراسم سالگرد پاسدارشهید حسین صمدی برگزار شد

در اطلاعات عملیات لشگر ۳۱ عاشورا مشغول فعالیت بود که در هفتم مردادماه ۱۳۶۵، در عـملیـات والفجر۸ و در کارخانه نمک منطقه عملیاتی فاو، هنگام بازگشت از یکی از عملیات شناسایی...

فاش نیوز -  مراسم سی و ششمین سالگرد پاسدار شهید «حسین صمدی»، برادر جانباز هفتاد درصد، نوروز علی صمدی در قطعه 53 شهدای بهشت زهرا برگزار گردید.

پاسدار شهید حسین صمدی برج سفلی، فرزند جواد درتـاریخ ۱۳۴۱/۱۲/۲۰ در روستای برج سفلی بخش نظرکهریزی شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی به دنیا آمد.


پس از مهاجرت خانواده از روستا به تهران در سال ۱۳۴۷ و ساکن شدن در منطقه ۱۷ تهران فلاح سابق ابوذر فعلی، حسین بعد از تشکیل بسیج به عضویت آن درآمد و در پایگاه یوم‌الغدیر فعالیت می کرد که بعد از مدت کمی به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران در آمد.


با اصرار خودش، از طرف محل کار با اعزام به جبهه اش موافقت شد و بعد از اعزام به جبهه، در اطلاعات عملیات لشگر ۳۱ عاشورا مشغول فعالیت بود که در هفتم مردادماه ۱۳۶۵، در عـملیـات والفجر۸ و در کارخانه نمک منطقه عملیاتی فاو، هنگام بازگشت از یکی از عملیات شناسایی، مورد اثابت ترکش به پشت سرش قرار گرفت؛ که منجر به قطع سر از بدنش شد، و به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

پیکر پاک این پاسدار شهید، در یازدهم مردادماه سال 1365 در قطعه ۵۳ ردیف ۱۰۳ شماره ۱۵ بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

حسین هنگام خاک سپاری سر در بدن نداشت و با همان لباس رزمندگی(خاکی) به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وصیت نامه شهید

گفتنی است نوروزعلی صمدی، برادر کوچکتر ایشان نیز در نیمه دوم  سال ۱۳۶۲ در منطقه کردستان، در عملیات ولفجر ۴ بر اثر انفجار و اثابت ترکش جانباز دو دست قطع شد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi