شناسه خبر : 84565
شنبه 16 مرداد 1400 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این دو جانباز مدال آورند و حذف شده اند!

جانباز ورزشکار در رده تیم ملی - احتراما جهت  اطلاع رسانی از ظلمی که بر دو جانباز هفتاد درصد صورت گرفته و امید به احقاء حقشان، این پیام را برایتان ارسال می کنم.
متاسفانه بعضی واژه ها فقط در حد لفظ هستند و یکی از پرکاربردترین این واژه ها اسم جانباز  است.
جالب است که در اولین کلمه نام فدراسیونی که خدمت رسانی به این قشر گرانقدر در سر لوحه فعالیت خود قرار دارد، نام جانبازان هست.
دو جانباز هفتاد درصد سیدمحمد رضا میرشفیعی و مهدی زمانی با تلاش بسیار و صبر بر تمام غفلت ها و موضع گیری های بی انصافانه در رشته پاراتیراندازی کشور، به تیم ملی ورود کردند و توانستند سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کنند.
و به گفته صریح سرمربی و کادر فنی تیم ملی پاراتیراندازی، بهترین تیم تپانچه آقایانی هستند که تابه حال ایران داشته است که البته از بچه های جنگ که تلاشگر و بی حاشیه هستند جز این هم توقعی نمی رود.
با توجه به رکورد های کسب شده در طول تمرینات و مسابقات خارج از کشور نفر دوم و سوم تیم ملی هستند. و تمام مستندات  این توانمندی موجود و قابل بررسی هست.
هر دو نفر به راحتی و قطعی به  فینال مسابقات می رسند و مدعی مدال هستند.

 در کمال تعجب، در نهایت بی انصافی مسئولین پارالمپیک از تیم خط خورده و از کاروان اعزامی حذف شدند.
در کل کاروان اعزامی تی، فقط دو جانباز حضور دارند که کاملا در اوج آمادگی و ثبات هستند و به لطف خدا و کلام صریح سر مربی به فینال مسابقات به راحتی می رسیدند و امید کسب مدال را داشتند.
از دید نظام جمهوری اسلامی خیلی اهمیت دارد که در مسابقات توکیو ۱۴۰۰ ، دو جانباز هقتاد درصد مدال آور باشند ولی تصمیم غیر کارشناسی، و بناحق این دو نفر را حذف کرده است.
جالب تر اینکه حتی ریاست بنیاد شهید هزینه اعزام این دو نفر را تقبل کرده است. و حال جای سوال است چرااا؟؟؟
کاروانی که اسم جانبازان را یدک می کشد!

 فدراسیونی که هویت خود را از این اسم می گیرد و پارالمپیکی که ادعای حمایت و همراهی با این گروه را در کلام و سخن دارد ...براحتی این ظلم را انجام می دهد.در حالیکه پارالمپیک سیاست حمایت از ورزش بانوان در دستور کار خود دارد و با دید اغماض به آنها نظر می کند ولی چطور است بعد از چهل سال این مساعدت و حمایت از ورزش جانبازان را در دستور کار خود قرار نداده است؟!!

در شرایط حساس کنونی براحتی می توانستند سوژه ای مناسب در اختیار رسانه های داخلی و خارجی قرار دهند، ولی یادمان باشند جانبازان به این نظام پایبندند
..‌ در حالیکه کشورهای دیگر به راحتی آتها را جذب می کردند و می توانستند برای آنها مدال آور باشند ...
و در نهایت به این دو جانباز در نهایت پررویی اعلام کردند که سهمیه ای که این دو عزیز کسب کردند، به کشورهای دیگر اهدا می شود و این همه بی تدبیری دلیلش چیست؟؟؟
 امیدوار هستیم این اطلاع رسانی مسیری باشد در استیفاد حق این دو ورزشکار قهرمان و دیگر جانبازانی که از این پس به عرصه ورزش قهرمانی ورود می کنند.
یاعلی

اینستاگرام
چیزی که در اسم فدراسیون تفکیک شده جانبازان بوده ولی آنچه که حذف شده جانباز بوده
خداوند با نیت ناپاکی که دارید شرتون کم کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi