شناسه خبر : 85162
سه شنبه 16 شهريور 1400 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرکاری حراست بنیاد یا بیکاری اطلاعات؟!

فاش نیوز - روز دوشنبه طی تماسی از طرف حراست مرکز برای شرکت در جلسه روز سه شنبه 2 شهریور مربوط به پرداخت معوقات مشمولین ماده 38 دعوت شدم. گفتم باید چند تن از ایثارگران نیز حضور داشته باشند ولی ایشان تأکید کردند که تنها بروم، وقتی اصرار بنده را دیدند به ناچار پذیرفتند. از ساعت 10 الی 12 با آقایان دکتر زینبی، رئیس حراست بنیادشهید مرکز و دکتر ارجمندی رئیس هیئت مدیره بانک دی جلسه داشتیم. بعد از آن از آقای دکتر زینبی خواستم دیداری با مهندس اوحدی هم داشته باشیم. منتظر بودیم که یک دفعه یکی از معاونین بنیاد آمد و گفت آقای میرزایی "اطلاعات" شما را احضار کرده؛ باید همین الآن بروید. با گرفتن نشانی عازم آنجا شدیم. در اطلاعات از ورود دوستان جلوگیری بعمل آمد، مثل اینکه فقط طرف حساب آنها من بودم.

در آنجا چه حرف هایی زده شد بماند. فقط شرح مختصری برای شما بیان می کنم. مأمور اطلاعات گفت ما می توانستیم صبح شما را از درب بنیادشهید داخل ماشین بیندازیم و بیاوریم ولی به حرمت جانبازی از شما دعوت کردیم. گویا چند تن از مدیران گروه های ایثارگری گفته اند که شما لیدر تجمعات هستید و ایثارگران را علیه نظام به تجمع تشویق می کنید! بنده گفتم: این چند نفر که برای ایثارگران شناخته شده هستند، ماده 38 را منبع درآمد خود قرار داده و از ایثارگران اخاذی می کنند، اعضای گروه آنها ممبر فیک یا تقلبی است و به نفعشان نیست که این قضیه ختم شود؛ و ماده 38 را به طور کامل برای آنها توضیح دادم و گفتم از سال 91 تاکنون معوقات ما هنوز پرداخت نشده. مسئولین بنیاد فقط وعده و وعید می دهند و هرچند بار مدتی یک بار فقط در صدا و سیما و سایت ها اعلام می کنند که معوقات ایثارگران پرداخت شد! ولی تمامش حرف است که این از دید مردم چیز خوبی نیست؛ چون آنها فکر می کنند که جانبازان و خانواده شهدا مرتباً پول دریافت می کنند. در حالی که این معوقات مربوط به 10 سال پیش است که حتی به فرمایش مقام معظم رهبری، می بایست به نرخ روز پرداخت گردد؛ که همین مقدار کم هم فقط با همت ایثارگران و شرکت در گردهمایی ها پرداخت شده است. اگر مسئولین به وظیفه خود عمل می کردند و معوقات آنان را به موقع پرداخت می کردند دیگر نیازی به تجمع نبود. ما صاحبان و حافظان اصلی نظام هستیم و زمانی امنیت کشور به دست ما بود و حالا که ما نیازمند کمک هستیم باید امنیت و امکانات مورد نیاز ما تأمین گردد. ما چیز زیادی نمی خواهیم فقط حق و حقوق خود؛ نه کم و نه زیاد.

گفتم: من آخر وقت با آقای مهندس اوحدی جلسه دارم. گفتند آقای اوحدی خودش گزارش شما را به ما داده و به همین خاطر الآن اینجا هستید. از اینجا رفتید بیرون حق نداری جلوی بنیاد دیده شوید، چون ما آنجا مأمور گذاشته ایم.

دادستانی به ما دستور داده که شما را بازجویی کنیم و باید این فرم را پر کنید و تعهد بدهید که ایثارگران را علیه نظام تحریک نکنید و در هیچ تجمعی شرکت نکنید. در نظام جمهوری اسلامی تجمع در تهران حرام است و با ایشان برخورد می کنیم چه جانباز، خانواده شهید و غیره باشد. اگر فرم را پر نکنید به بچه های شهرتان می گوئیم سرتان را داخل گونی کنند، آنوقت یاد حرف های ما می افتید و پشیمان می شوید که چرا امضاء نکردید. ولی هرچه بنده را تهدید کردند تعهدنامه را امضاء نکردم. البته حرف های دیگری هم گفته شد که بماند.

ببینید عملکرد بنیادشهید که خود را متولی و مدافع حق و حقوق ایثارگران می داند چگونه است؟ یک جانباز قطع عضو 8 سال دفاع  مقدس و خانواده شهید را برای جلسه دعوت و از سوی دیگر گزارش او را به اطلاعات می دهند.

ارادتمندشما علیرضاآقامیرزایی، جانباز قطع عضو از بالای زانو و برادر شهید
جانبازان و آزادگان ماده 38

اینستاگرام
حال با این اوصاف ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، باید یک ردیف بودجه برای خرید گونی ، جهت کشیدن بر سر عده ای جانباز که خوشی زیر دلشان زده ، اختصاص دهد !
لطفا" برای حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هزینه ارزی کشور ، این گونی ها از داخل کشور تهیه شود ، ضمن اینکه گونی های چینی بوی گندی دارد ، انگار یک گربه در پارچه و گونی هایشان مرده ! هیچ ارزانی ، بی حکمت نیست ...!
برادر عزیز جانباز اطلاعات به وطیفه قانونی خود عمل کرده.اما این گزارش دهنده میبایست انقدر وجدان قوی داشته باشه که حق رو ناحق نکنه درثانی ما ایثارگران درطول عمر شریف جمهوری اسلامی همواره پتکی هستیم بر سر دشمنان. وباید همچنان برای حفظ انقلاب وارزشهای آن قوی ودشمن شکن بمانیم. که انشالله خواهیم ماند. الحمدولله آیت الله رئیسی دلسوز ایثارگرانند دراین دولت ایثارگران به حقوق قانونی خویش خواهند رسید
سلام
همه ی ایثارگران بخصوص جانبازان حقوق بگیر بنیاد شهید شاهد هستند که اقا میرزایی با توان و تلاش به جامعه ایثارگری،(جامعه هدف) خدمت می کند تا قوانین بجا مانده از ایثارگران را اجرایی کند.
متاسفانه یک عده از مدیران تلگرامی گروهای دیگر که هدف انها خدمت به جامعه ایثارگری نیست و فقط و فقط دنبال امتیاز گرفتن از بنیاد شهید و منفعت شخصی خودشان هستند و با خریدن ممبر فیک(اعضای جعلی) اعضای که (سند انها موجود است) اعضای گروه های خود را بالا برده اند تا برای خود مغازه کاسبی راه اندازی کنند.
و تمامی مدارک و مستندات اعم از کلاهبرداری این مدیران را به دکتر زینبی ریاست بنیاد تحویل داده اند و متاسفانه متاسفانه بنیاد شهید دوباره با این مدیران گروهای دیگر جلسه میگذاردو همین مدیران جعلی گروهای دیگر باعث شده اند که بنیاد تحریک شود و نسبت به اقا میرزایی همچنین حرکتی را انجام دهد .
من هم مثل شما جوانی خودم رو در منطقه سومار و تکریت عراق گذراندم. امیدوارم حق هممون رو بهمون بدهند. از نظری هم ناراحتم که گونی که میخواهند به سرم بکشند سایزش مناسب باشد. چند سالی هست که دنبال کسی میگردم که خلاصم کند. امیدوارم گونی که بر سرم میکشند از جنس پارچه های عراقی نباشد. اخوی چندین سال هست که در فقر به سر میبرم . ما بچه هایی کتک خورده هستیم. مارو از چی می‌ترسانند . الانم که پا به سن گذاشتیم هزار و یک درد و مرض داریم . خلاصه که اگر میشد چقدر خوب بود . امیدوارم انقدر گونی منو سفت بکشن تا زودتر جونم بیرون بزنه. یادش بخیر در عراق چقدر کتک خوردیم واقعا چرا؟
واقعا انسان متاسف میشود از این رفتار امور ایثارگران که خود را متولی میداند.
آقای میرزایی جهت احقاق حق خود وهم رزمانش پا پیش گذاشتند. آیا بنیاد انتظار دارد بعد از سا لیان سال تضیع حقوق قانونی ایثارگران هنوز هم صبر کنیم.
دیگر عمری برای صبر وتحمل باقی نمانده . آیا فقط این صبر وتحمل شامل حال ایثارگران میشود؟
چرا شما مسئول عزیز که خودرا متولی ایثارگران میدانیدصبر ندارید. آیا یک ماه دست خالی به خانه بروید تحمل دیدن چهره ای بر افروخته ای فرزندانتان را دارید؟
ما ایثارگران به اندازه ای کافی صبر کردیم ولی همین صبر ما باعث سوء استفاده مدیران قبلی شد.
ماتا کی باید نظاره گر پیر شدن فرزندانمان که هنوز قدرت ازدواج ندارندوهمه از تحصیلات عالی برخوردارند باشیم.
تاکی باید عرق شرم دربرابر زن وفرزند خودبریزیم.
ما جوانیمان راگذاشتیم ودیگر توان کار نداریم . قانون گذار با آکاهی به این موضوع قانون وضع کرده ما که چیزی بیشتر از قانون قانونگذار نوشته از شما نخواستیم.
شما که در تریبونها ایثارگران را ولی نعمت خود میخوانید این است نعمتهای شما که ما رادر رنج ومشقت نگاه داشتید؟
اگر چنین است ما زورمان بشما نمیرسد شکایتتان را به نزد پرودکارمان میبریم .
ما بخاطر ولایت ومقام عظمایمان تاکنون صبر کردیم اگر روزی توانستیم درد خود را با ایشان که نمیگذارند صدایمان را بشنود درمیان میگذاریم اگر هم که نشد شما را باوجدانتان تنها خواهیم گذاشت تا آیندگان قضاوتتان کنند. ما شما را به خدایی خود واگذار میکنیم.
با سلام واقعا اگر این جانبازان وازادگان نبودند بنیاد شهید ی وجود داشت متاسفانه انسانهای بعضا کوچک در بنیاد شهید هست کسانی که شاید فقط به پول ومقام فک می‌کنند واژه جانباز و آزاده برای آنان غریب وبی محتوا هست ارزش نهادن به این عزیزان در بین آنان گم شده ویا خیلی کم رنگ هست شاید این در عزیزان در زمان خاص دارای ارزش و اعتبار بودنند ولی بعد از جنگ و برگشتن اسرا دیگه
چنان توجهی به آنان نمیشد واگرنه چرا فقیرترین و کم درآمدتان افراد جامعه این قشر هستند برعکس ذهنیت جامعه بنیاد شهید بک نهاد مظلوم کش هست
با شنیدن این موضوع که حراست بنیاد با دستور آقای اوحدی انجام داد خیلی ناراحتم من یک سئوال از مسئولین دارم این است که شماها از حکومت سهم خواهی کردید و هر یک به مقامهای والائی رسیدید آیا سهم خواهی کردید و به نتیجه هم رسیدید پس سهم شهدا وجانبازان و آزادگان در دولت چیست؟
ما نماینده انتخاب کردیم که پیگیر حقو حقوق ایثارگران باشد نه کمتر نه بیشتر چرا ؟ بخاطر اینکه شما مسئولین حتی قانون را زیر پا گذاشتید، مجبورمان کردید گردهمائ
البته روش مطالب گری آقای میرزائی صحیح نبوده بارها فراخوانی خیابانی داد وبا احساسات جامعه ایثارگری بازی کرده وهیچ جانباز وایثار گر قانع به حقش نیست اگر این روش ادامه پیدا شورش عظیم راه خواهد افتاد
باسلام.شمالطف کنید بفرمایید باچه روش بهتری میشه حرف و دردهارو بگوش مسئولین برسونیم.و اینکه اگر شما راه بهتری دارید بفرمایید جلو همراهان عزیز بدنبال شما؟
من هیچی نمیگم.بایدم تو گونی بریم.باید چک بخوریم.حق منه تو گونی برم و ترور شخصیتی بشم.چون پدرو و مادر و خودم جانبازم.برادر شهیدم.پدرم سردار.ولی کارگرم.هیچی هم تاوبحال درخواست نکردم.و نمیتونمم اگر خون تو دهنمه تفش کنم.
واقعا چه خبره تو این مملکت اینها استوره های شجاعت و مردانگی هستند چطوری به خودتان اجازه اینکارها رو میدید از جامعه ایثارگری شرم ندارید با جانباز گرانقدر و برادر شهید اینگونه رفتار میکنند بر مسئولین قضایی و امنیتی واجب است بپاس حرمت خون شهدا بصورت جدی پیگیر این ظلم اشکار باشند
سلام. اگه بنیاد و ستاد کل واقعا حق جانبازان و ایثارگران رو ضایع نمیکنن چرا بعد از اجرای ماده ۳۸ فیش حقوقی رو با آیتمها صادر نمیکنین. از چی هراس دارن. سابقه جبهه رو اگه
برای همه ۶ماه زدن سواد جانبازان رو نمیتونن از مغز انسان
کمتر کنن. محاسبه حقوق همطرازی با کادر شاغل نیرو مسلح
و محاسبه معوقات کاری نداره.
لذا بنیاد به این خاطر احکام رو دقیق صادر نمیکنن.
ایثارگران و جانبازان هیچ وقت از کاری که سالها پیش انجام دادن که این مسئولین به صندلی ریاست رسیدن
پشیمان نیستن چون اول ناموس و دوم وطن و سوم امام خمینی و الان پیشرو ولایت فقیه و رهبری هستن.
هرچند بعضی مسئولین با فشار آوردن به معشیت جانبازان
میخوان ایثارگران رو پشیمان کنن. ولی کور خوندن.
آقای میرزایی .بعنوان نماینده ماده 38 ما بعنوان نماینده وخدمتگزار نظام وپیرو خط ولایت .......ایشان را قبول داریم .......ما فقط دنبال حق قانونی خودمان هستیم ....که 10سال هستش که ما دنبال حقمان هستیم ...خدا ناظر هستش که غیر از این هیچ هدفی نیست و نخواهد بود ...‌‌.پاینده رهبر وایران ....
سلام ایشان نماینده همه ذینفعان ماده ۳۸ از جمله بنده نبود . و شرایط برای تجمع مناسب نبود هم از لحاظ سلامتی هن از لحاظ سیاسی و موقعیتی که ما ایرانیان در ان هستیم
سلام عرض ادب اگر مسئولین به وظیفه قانونی خوددرست عمل کنند کار به تجمع کشیده نمیشد جای خجالت داره که بعد چهل سال ایثارگران هنوز به حق قانونی خودمان نرسیده‌ ایم
باعث تاسفه که نگاه حضرات به جانبازان نگاه به کالایی تاریخ مصرف گذشته س ، همچنان از جناب آقا میرزایی دفاع میکنم و برایشان آرزوی سلامت دارم
سلام جناب آقامیزایی روز23خردادکه تهران بودیم تا شما از بنیاد نیامدید بیرون مامنتظرماندیم وگزارش جلسه دادید و بنده تا شما سوار ماشین شودین بعداز شما ماحرکت کردیم کهبه جناب روشنی هم سپردیم که بما تا مقصد اطلاع دادن
خیلی غلط کردیدباجانبازعزیزاینجوربرخوردمیکنید
باعرض سلام وادب خدمت شما ،،،،من خیلی متاسفم برای بنیاد شهید که با جانبازش،اینگونه برخورد می‌کنه اگه جانبازی نبود مطمئن باشید شما هم نبودید که به بهانه جانبازان صحن وسرا ،،برای خود وعیادی خود کار میکنید ودیگه حرمت جانباز را حفظ نمی کنید فقط یه جمله به مسئولان بنیاد شهید بگم باتهدید ودوزوکلک نمی‌تونیداز اقامیرزایی عزیز تعهد بگیرید که در هیچ گردهماییحق شرکت نداری ما جانبازان ماده 38 به صورت خود جوش در تمام گرد هماییا شرکت خواهیم کرد اگر دلتون برای آبروی خودتون میسوزه ،،باید حق جانبازان را بدونه کم و زیاد بدید که منجر به گردهمایی نشود در غیر اینصورت منتظر مادری بنیاد باشید
سلام من دیگه میترسم اهای نیروهای امنیتی من جانباز نیستم نمیخام هیچی نمیخام طرف من نیایین من ریه ام دوتا ترکش داخلشه اگر سرم کردین داخل گونی بچه هام یتیم میشه همین چندرغاز حقوق هم نمیخام میرم زیر نظر کمیته خواهش میکنم اصلا اسم جانباز را فراموش کنید من دارم میلرزم من کسی هستم که تمام عملیاتهای بزرگ وکوچک جنگ شرکت داشتم پنج بار مجروحیت شدید دارم .والسلام
کلا بنیاد شهید حق ایثارگران هر طوری بخواد ضایع میکند
درست میگویید من به شخصه دیدم و چوبش را خوردم از بنیاد شهید
سلام عرض برادر جانباز جناب آقا میرزائی چند سال حقوق جناب دفاع کرد بیناد شهید مرکزی هست خانه خانه جانباز واثیارگردان نه ریاست محترم بیناد شهید خودش جانباز وآزاد و خانواده شهيد با جانباز چندان رفتارهای کن ماموران امنیتی بجای گرفت جانباز جلو دوزی واخلاس را بگیرد نه ابن کار اکر به دفتر رهبر معظم انقلاب بفرستد یا حضرت آیت خصلبب وزیر اطلاعات بفرستد آنها برخوار می‌شود با کسی با جانباز چند برخوار کن نگین خدا مرگ ما جانباز راحت کن دیکر دست ابن خسته چهل سال جانباز جان را فدایت رهبر معظم انقلاب مکن مامور امنیتی جانباز نفس آخر میکشن
من فکر نمیکردم که جنگ تمام بشه جانبازی بخواه حق طلبی کنه اطلاعات اورا زیر سوال ببره چرا حقت میخواهی ما توقع داریم سازمان اطلاعات از جانبازان دفاع کنه
اگر برخورد نهاد های امنیتی با یک جانباز قطع عضو که از قضا برادرشهید هم هست اینجوره با مطالبه گرهای عادی چه برخوردی میشه؟؟؟؟
با سلام. جناب آقا میرزایی عزیز. شما همرزم محترم تنها نیستید همه جامعه ایثارگران و آزادگان به نوبه خود آقا میرزایی هستیم. حالا اگر میخواهند گونی سرمان بکشند. بسم الله. ای داد از بی داد در زمان مولایمان امام سید علی. لعنت الله علی قوم الضالمین. جناب اوحدی واقعا عمل شما باعث تاسف ودور از شأن یک آزاده وایثارگر وخانواده محترم شهید هست. ان شا ء الله جوابی داشته باشید زمانی که برادر شهیدتان شمارو مواخذه کند
چرا نظر منو چاپ نکردید
جناب دادستان محترم که دستور دادید با جانبازان و خانواده شهدا در صورت اعتراض برخورد شود و سرشون رو تو گونی کنید بجای اینکارا برید دنبال غارتگران و اختلاسگران و دزدان بیت المال ما ثابت شده ایم و امتحان داده مرد جنگیم هنوز لحظه شهادت همسنگرانمان از یاد نبرده و دنبال جاه ومقام هم نبودیم لطفا به عنوان دادسنان به مسئولین گوشزد کنید به وظیفه خود در قبال جامعه ایثارگری عمل کنند نه اینکه خواستار برخورد با انها خداوند بهترین قاضی است
باعرض سلام وادب
کاربنیادشهیدوامورایثارگران واقعا زشت بوده ودرشان ومنزلت یک نهادبسیارمهمی مثل بنیادشهیدوامورایثارگران این نبودکه درحق یک جانبازوبرادرشهیدکه پیگیرامورازیادرفته ایثارگران بوداینکاربسیارزشت را انجام بده
اینکه کاراوحدی بوده شایددرست نباشد.بعضی هاکارشان تفرقه انداختن وحکومت کردن است.میخوان کارشان راپیش ببرندواعتقاد دارن هدف وسیله راتوجیه می کند.
بنیاد شهید سالیان سال است که از راه پایمال کردن حق وحقوق جامعه بزرگ آیثارگران خود رو فروه کرده وهرگز حاضر نیست به این آسانی از این بخور بخور برخی دست برداره وبه همین خاطره که خیلی راحت انسانهای دردمند جامعه خودشورو به اطلاعات معرفی میکنه تا از سر راه بردارند ویا به هر نوعی که شده تهدید کنن تا شاید سکوت کنن وراه چپاول حق وحقوق جامعه بزرگ آیثارگران برای برخی حضرات باز بماند وتا می‌توانند به بخور بخور های خود ادامه دهند.

درود بر دلاور مرد ایران زمین جناب میرزایی عزیز خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان
باسلام این خبر تاسف بار است که کسانی ک روزی متصدیان امنیت و آرامش کشور بودن درسخت ترین شرایط بدون چشم داشتی سلامتی خودشون رو فدا کردند و سالهاست ک با درد و مشکلات روحی و جسمی دست و پنجه نرم میکنند الان چنین رفتار هایی در شأن این عزیزان نیس .کل ایران مدیون این عزیزان هستند.چه کسی حاضره سلامتی شو بده ..متاسفانه کسایی دیگر بهره این جان فشانی ها رو می‌برند و بعد این مدل با آقای میرزایی و چه بسا همه جانبازان برخورد می‌کند .جانبازی ک ازکارافتاده کلی شده برید ببینید بقیه کشور ها چجوری رسیدگی میکنند واقعا تاسف باره برای جمهوری اسلامی و این برخورد ها آن هم مطالباتی ک به حق هست و چندین ساله انباشته شده .و اگر آقای میرزایی اقدام نمیکردن و پیگیری های ایشان نمی‌بود حتی این اجرا شدن هم انجام نمی‌شد.
متاسفم از برخورد ناشایست یه عده مسئول بی کفایت که آب به آسیاب دشمن می ریزن . کاش واقعا طی این سالها سری به خونه ایثارگران می زدید تا بفهمید شماها به چه قیمتی کاخ نشین شدید. درود بر میرزایی و میرزایی های دیگر . آب خیلی وقته از سر ما گذشته و کارد به استخون رسیده و باکی از این تهدیدها نداریم . شماها باید بترسید که ایثارگران ملاحظات سیاسی رو کنار بیارن اون وقت خواهید دید که سیل شماها را خواهد برد . بخود بیایید تا دیر نشده .
ضمن عرض سلام و احترام
صددرصد به عملکرد بنیاد نسبت به پرداخت معوقه که به نوعی بی عدالتی شده است اعتراض دارم و آقای آقا میرزایی را به عنوان نماینده خودم قبول دارم
درضمن بنده جانباز بالای ۷۰ درصد جنگی می‌باشم و حقم توسط مسئولین بی کفایت ضایع شده
با سلام
در نظام مقدس اسلامی و در حکومت عدل علی (ع)
که با ریختن خون پاک هزاران شهید گرانقدر بنا و استوار مانده است... بسیار جای تأسف دارد این نوع رفتارهای ناجوانمردانه و بدور از اخلاق و انسانیت است.
بجای اینکه مهمان جانباز خود را که از راهی دور بخاطر دعوت شما آماده است مهمان را نپذیرفته راهی اداره اطلاعات نمایید و آنجا مأموران اداره اطلاعات با زور و تهدید از مهمان شما تعهد بگیرند گه دیگر حق مطالبه گری نداشته باشد.!

بنظر اینجانب این نوع رفتار ازطرف یک مدیر بلند پایه آنهم مهمانی که ازجنس خودش بوده فردی که برادر شهید و قطع عضو بوده کمال ...
واقعا اینگونه رفتار نمودن با مردم به ویژه با ایثارگران با کسانی که خودشان صاحب اصلی این نظام مقدس بوده و هستند... اینان کسانی هستند که دل در گروه این نظام و ولایت دارند
اینان که همیشه آماده ی جام نثاری برای این نظام مقدس می باشند و اینان که همیشه آماده اند تا با یک اشاره رهبر عزیزشان لبیک گویان از تمام هستی و جان خودشان بگذرند.
آیا واقعا اینگونه رفتار نمودن شایسته ی این بزرگواران است؟
اینان که خود دل در گرو این نظام و رهبر عزیزش دارند؟
واقعا از جناب آقای مهندس اوحدی که بعنوان آزاده و جانباز در جایگاه ریاست بنیاد شهید و امورایثارگران قرار گرفته اند
به‌هیج وجه چنین رفتاری قابل قبول نیست
از جناب آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری عاجزانه استدعا دارم‌ در اولین فرصت ممکن نه تنها با آقای اوحدی بلکه با تمام وزرا ، مدیران کل و مدیران رده پایین ادارات حتی شهرستان‌ها
قاطعانه برخورد نمایند.
درست است که مدیران باید قدرت و اقتدار تصمیم گیری داشته باشند... اما داشتن قدرت و اقتدار برای پاسخگویی و تصمیم گیری در جهت استیفای حق مردم و مراجعه کنندگان خودشان نه برای سوء استفاده و زورگویی ، تهدید و ترساندن مردم از گرفتم حقوق و حقه ی مسلم خودشان....

اصلا در نظام مقدس اسلامی جایز و شایسته نیست که مدیران هر زمان که نتوانستند به درخواست‌های بحق مردم پاسخ بدهند مردم را به اداره اطلاعات بسپارند و ماموران اداره اطلاعات هم با زور و تهدید تعهد بگیرند و اگر تعهد ندهند سرشان را تو کیسه گونی می کنند...
عجبا کار مملکت ما به کجا رسیده که امروز باگذشت دهها سال ندادن حقوق قانونی و شرعی رزمندگانی گه با نثار اعضای بدن خودشان به افتخار جانبازی نائل آمده اند امروز حق نداشته باشند مطالبه گری کنند؟!
جناب آقای مهندس اوحدی و جناب آقای قاضی زاده هاشمی که پاشنه های کفش خود را کشیده اید تا بعنوان ریاست بعدی بنیاد باشید
شما هم بهتره بدانید و آگاه باشید به محض قبول مسئولیت باید تمام توان نتان را بکار بگیرید جهت پرداخت حقوق پایمال شده ی چندین ساله ی جانبازان مظلوم و صبور
دیگر تعلل و وقفه انداختن حقوق جانبازان اصلا به صلاح
نمی باشد. چون صبر جانبازان دیگر به پایان رسیده و مهلتی برای دادن به مسئولان نمانده است...
دیگر وقت عمل و ایفای تعهدات دولتمردان است
جانبازان بسیار بیشتر از سهم خودشان خویشتنداری و سکوت نموده اند.
بهتراست بجای تهدید و زورگویی جانبازان بفکر پرداخت دهها سال حقوق عقب افتاده این قشر مظلوم و صبور باشید
چون جانبازان بخاطر گرفتن حق مسلم خودشان از هیج تهدیدی نمی ترسند...
جان دادن برای گرفتن حق عبادت است

یاحق
جناب آقای آقامیرزایی جانباز سرافراز را نباید کسی یا کسانی درخصوص خدمت بی منت به ایثار گران اذیت کند چون ما از خدمات این برادر عزیز راضی هستم بدون هیچ چشم داشتی برای جانبازان و آزادگان زحمت میکشند خداوند نگهدارشون باشه پرونده سازی علیه ایشان از ناحیه هر شخصی را محکوم میکنیم
بشتر ازیک سال است نامه ای ازنماینده شهرمان نوشته به اقای دکتراسگندری ریس اقتصادگوثرجوابی ندادندخودم رزمنده برادرم شهید برادرزنم شهید خواهزاده ام شهید شوهرخواهرم جانباز ونوکرانقلاب ودست بوس مقام معظم بایدچکارکنیم تورابخداراهنمایی کنید ممنون
سلام
همه ی ایثارگران بخصوص جانبازان حقوق بگیر بنیاد شهید شاهد هستند که اقا میرزایی با توان و تلاش به جامعه ایثارگری،(جامعه هدف) خدمت می کند تا قوانین بجا مانده از ایثارگران را اجرایی کند.
متاسفانه یک عده از مدیران تلگرامی گروهای دیگر که هدف انها خدمت به جامعه ایثارگری نیست و فقط و فقط دنبال امتیاز گرفتن از بنیاد شهید و منفعت شخصی خودشان هستند و با خریدن ممبر فیک(اعضای جعلی) اعضای که (سند انها موجود است) اعضای گروه های خود را بالا برده اند تا برای خود مغازه کاسبی راه اندازی کنند.
و تمامی مدارک و مستندات اعم از کلاهبرداری این مدیران را به دکتر زینبی ریاست بنیاد تحویل داده اند و متاسفانه متاسفانه بنیاد شهید دوباره با این مدیران گروهای دیگر جلسه میگذاردو همین مدیران جعلی گروهای دیگر باعث شده اند که بنیاد تحریک شود و نسبت به اقا میرزایی همچنین حرکتی را انجام دهد .
فاش نیوز خیلی شجاع است .
ای کاش ,,, دوستان از ماده ،۳۹ مطلب بگذارند .
امان از گرانی وبیکاری
سلام و درود خداوند بر همه ایثارگران که اگر گذشت این عزیزان نبود باید کشور و نظام را در جغرافیای فعلی منطقه از دست می دادیم ... در این خصوص هم وزارت اطلاعات و هم دادستانی و قوه قضاء و هم بنیاد شهید باید به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی جوابگو باشند و اگر جناب اقا میرزائی هم خطایی داشته به صمع و نظر مردم برسانند تا نظام جمهوری اسلامی که حاصل خیل خونهای شهیدان است کسانی اینگونه باعث بی اعتبار کردن ان نشوند ...
همه ازآقامیرزایی حمایت میکنندماماده 38نیستیم ولی بنیادبداننداین جریان به نفع شأن نیست.جناب اوحدی دارندازبنیادمیروندبه همین دلیل .اطلاعات گول اینهارانخورندتمام گزارشات. کذب است برعلیه جانبازان.ماتاآخرپشت جناب میرزایی بوده و هستیم.یاعلی
ناراحت کننده و موجب دلسردی و سر افکندگی برای برادران جانباز و ایثارگر که چنین برخوردی با نماینده مان شده بجای عذر خواهی از دیرکرد کارشان اعمال منافی با جامعه ایثارگری دارند .
ما باید حرفمان را به کجا ببریم باید کجا شکایت کنیم حرف ما کجا خریدار داره . قانون چرا باید بنفع زورگویان باشه از سر ما جانبازان و خانواده محترم شهدا و آزادگان چه چیزی می خواهند ما برای عده ای حکم چه چیزی داریم .
و خداوند در کمین طاغوت یان و زورگویان است
این طبقه بندی ازاولشم غلط بود کی گفته هرچی امتیازا مال شاغلین دولته پس اونای که دولتی نیستن چه؟؟؟چراباید فرقی بین اون نوجوانهای که زیر سن قانونی رفتند با اونی که پول میگرفت آموزش دیده بودن برای این کار باید تندیس اون 15 16 ساله هارو باید تو شهرها بزارین که نه تونستن درس بخونن نه غرور اجازه اویزون شدن تو بنیاد برای درصد خانواده یک شهید ملیون ها برابر از یه جانباز 20 درصد عصبی راحتترن مخصوصا اون نوجوان که حتی 5 درصد براش زدن مشکلاتش از یه شهید خانوادش خیلی بیشتره یه ناخن پسر 13 ساله عواقبش تو زندگی از یه قطع دو پا بیشتره چرا اسمشونو گذاشتید معسر گدا ندار .خوب آبرومندانه میدادید زیر نظر کمیته از صدقه مردم استفاده میکردن .یعنی چی که خواهد یا برادر یه شهید.حتی نوه .که معلومم نیست توچه خطی هستند از یه داوطلب بچه بالاتر باشه نفر میشناسم فقط به خاطر عصبی شدنش یا کوچکتری ضایعه جسمی زن بهش ندادن آسیب روحی اونا خیلی بیشتر از یه فرد بالغ زن و بچه داره که قبلا تشکیل زندگیشو داده حرف زیاده بنیاد یکی از نهادهای هست که مستقیما با بود نبود نظام دخیله
بسم رب شهدا_ از دوران زریبافان حرامی تا خردادماه امسال بهمراه دلیرمردان رزمندگان فراموش شده درتمام گردهمائی ها حضورداشتم _ اطلاعات " تکریم ایثارگران باامنیت ملی رابطه مستقیم دارد " خوشا به سعادت دوستان شهید همسنگری و هم اسارتی های شهیدم که دوران مسندقدرت را شاهد نبودند_ یه جان بدرگاه الهی بدهکاریم همان بهتر که گرفته شود_ سیدرسول میدان امام حسین ع خیابان صفا
آقای میرزایی .بعنوان نماینده ماده 38 ما بعنوان نماینده وخدمتگزار نظام وپیرو خط ولایت .......ایشان را قبول داریم .......ما فقط دنبال حق قانونی خودمان هستیم ....که 10سال هستش که ما دنبال حقمان هستیم ...خدا ناظر هستش که غیر از این هیچ هدفی نیست و نخواهد بود ...‌‌.پاینده رهبر وایران ....
جناب میرزایی شما حق دارید من خودم جانبازم یکماه پیش بعد از ۱۰سال آن هم به خاطر زدن واکسن کرونا تازه خودم فهمیدم که جانباز ۲۵ درصد هستم وبنیاد به من نگفت وهر نامه که خواستم با ذکر ۱۰درصد میدادند حال بببنید که چقدر حق من پایمال شده
قبلا به جانبازان خیلی احترام میگذاشتند اما الان در حد حرف هم نیست آقای میرزایی ودیگر جانبازان باید عذر خواهی کند که چرا مجروح شدن بابا اگه جانبازان وخانواده محترم شهدا نبودند اینهمه کارمندو رییس ودفتر ودسک نمی خواست روزگار برعکس شده جانبازان بدهکارشدند بله ما به ملت بدهکاریم نه طلبکار ولی اگر عسل نمیدهید لااقل سنگ نزنید
سلام و درود خداوند بر ایثارگران ....به عقیده حقیر اطلاعات و بنیاد شهید و دادستانی باید جوابگو و اگر جناب اقا میرذایی خطایی دارد به سمع و نظر مردم رسیده و اینگونه با این حرکات نظام مقدس شهدایی را تضعیف نکنید ...یا علی
سلام برشیرمرد جبهای جنگ ودلیرمردبی باک دفاع از حق وحقیقت مایه فخرو مباهات جامعه ایثارگری هستید.این دعوت شباهت به دعوت کوفیان دارد ماچیزی بیشتراز حق خود نمیخواهیم انچه دین وشرع وامام حسین به ما اموخته دفاع از حق وحقیقت است مابصورت خود جوش از حق خود دفاع میکنیم .ای کاش اینگونه با خیانتکاران واختلاسگران برخورد میشد نه با صاحبان ومدافعان به حق ایران اسلامی
با سلام:
خدا وکیلی بنیاد کار زشتی کرده ؛ اگر آقای آقا میرزایی و چند تن از دیگر همرزمان عزیزمان نمی بودند هیچوقت معوقات واحکام هر چند به زعم من ناقص لکن همین پرداخت نمی شد.من به عنوان بسیجی و جانباز ماده ۳۸ و مدیر تشکل جمعیت فرزندان شاهدوایثارگرنواندیش خدمتگزار خراسان رضوی حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام می کنیم.
والسلام علی من التبع الهدی
این بنیاد فقط نیست.
کل سیستم کشور تو تمام ارگانها و نهادها از قصد دارند حق جانبازان واقعی مظلوم رو ضایع می‌کنند.

جانباز نسبت بهش کلاهبرداری شده و مالباخته شده........ قاضی هم بیخیال و براش مهم نیست کلاهبرداری شده... البته اگر خودش باهاش شریک نباشه!!!!! ............
مثلا مورد کلاهبرداری مال فارس، شیراز هست.

وقتی همچین ظلم های بازگو بشه حساب کار دستشون میاد.
شما مواردی که اینچنینی ظلم شده و روشن هست جرم واقع شده اگر بیان بشه خوبه ببینم آیا جوابی دارند
سلام خدمت تمامی جانبازان وخانواده شهدای عزیزده الی ۱۵سال پیش وقتی می نوشتم روزی خواهدامدکه جانبازان وخانواده شهدارانه فراموش بلکه مزاحم خواهند دیدچراکه تنها قشر حقیقت خواه وحقیت گویست که ازهیچ چیزنمی ترسد ودزدیها وغارتهاوخیانتهارادرنظام نمی تواندببیند وبرای همین دیریازودصدایش درخواهدامد وبرای همین سرکوب خواهند کرد خیلیهامرا وازده وپشیمان وضدولایت فقیه خوانند وبنده دیگرچیزی ننوشتم وفقط گفتم زمان خودروشنگرخواهدبود
آقای آقامیرزا بی حامی شما هستیم بااینکه به من که چندنوع مجروحیت واعصاب وروان هستم پرونده های بنده ماقبل سال 62 امحا گردیده اول که چرا روی چه حساب پنج درصد دادند پزشک اعصاب و روان و پزشک شنوایی و پزشک ریوی ازکارافتادگی دادم ولی کمیسیون دوسال پیش رفتم حتی حق پرستاری نوشتن با همون پنج درصد را دارند من خواب شب‌ها ندارم و سر سفره پسرم با همسرم هستم فقط حدودیک سال حق معیشتی میدهند که اونم پراسترس واصطراب هستم آقای هاشمی ریاست شما راتبریک نگویم و امیدوارم شما توانایی کاربرای کلیه ایثارگران و جانبازان و خانواده محترم شهدا داشته باشید از سال 96تابه حال هدیه ازدواج فرزندان منو ندادن یکی مهرماه فارق میشود و دیگری آبان‌ماه امسال من باقرض ازدوستان توانستم سیسمونی هردوراتکمیل کنم کجای کار بنیاد عدالت برما کهنه جانبازان است یک کارت اتوبوس به من نمیدهندحال امیدواریم با تهدیدها که نماینده جانبازان عزیز شده به معنی دیگری همه جانبازان تهدید به گونی شده آمد شماکه کاندیدای ریاست جمهوری شده بودید که کشور را اداره کنید ببینیم شمایک اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رامیتوانید ان شاالله این اقشارجانبازرابه خواسته به حق خودنه بیشتر نه کمتر برسانید معلوم میشود که در آینده توانمندی ریاست جمهوری را دارید.
سلام و با تشکر از از عوامل فاش نیوز
لطفا سری هم به دانشگاه امنیتی شاهد بزنید . با رییسی که ۱۵ سال هست که رییس دانشگاه است . اما با دستهای پشت پرده . مدیریت افتضاح دانشگاه و ترس از حراست و کمیته انضباطی دانشگاه . دانشجویان رو مجبور به سکوت کرده و جو خفقان اوری در دانشگاه ایجاد کرده. قرار بود طبق فرمایش رهبری دانشگاه ارزشها باشد اما متاسفانه مدیریت ضعیف دانشگاه باعث شده گاها خروجی دانشگاه. دانشجویانی سرخورده باشند. این دستهای پشت پرده کجا هستند که اجازه نمیدهند کدام رییس دانشگاه درکشور این عمر ریاست رادارد؟ چرا دانشگاه قوانین خودمختارانه ای دارد و دانشجوها رو اذیت میکند. چرا به مشکلات دانشجویان رسیدگی نمیشود. چرا اکثر تشکلهای دانشجویی تعطیل شد و در اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای صنفی دانشجویان دانشگاه استعفای دسته جمعی دادند.؟ دانشگاه شاهد را دریابید و از دست های پشت پرده نترسید‌
سلام بنده و امثال من. اگه بعداز قطعنامه جلوی منافقین و سایر اعضای گروهک نمانده بودیم. پس تکلیف وطن و انقلاب چی میشد چرا هیچی بما تعلق نمی‌گیرد فرمانده محترم ما در ارتفاعات پیرانشهر بدست همین گروهک شهید شدند
من جانباز ۲۵ درصد ورزمنده هشت سال جنگ تحمیلی هستم واقعا اگر بنیاد جانبازان این عملکرد را نسبت به آقای میرزائی داشته جای تاسف دارد
گر چیزی بگندد نمکش می‌زنند، وای به روزی که بگندد نمک

جالبه!!
بنیاد شهید وظیفه احیا و دفاع از حقوق جانبازان و آزادگان و خانواده شهدا بعهده دارد... ولی از قرار معلوم اکنون خود ناقض حقوق ایثارگران شده است و حق و حقوق جانبازان و آزادگان و خانواده محترم شهدا را پایمال می‌کند
با اینکه نیروهای اطلاعات خودشون از صحت و سقم میله بدرستی مطلع هستن و اطلاعات قانونی لازم را دارن ولی الان حق حقوق جامعه ایثارگران در جیب عده ای است که مملکت را ب تاراج کشیدن. خودشون هم دقیق از همه چی اطلاعات خوب دارن
حالا تعدادی هستن که در ارگان ها خودشون را قالب کردن
تاایثاگران را زیر پا نیست و نابود کنند شماها که ایثارگران را
ضدنظام می‌دانید اول باید خودتان را اصلاح کنید شماها میخواهید جانبازان و خانواده های شهدا را به خیابان ها بکشید ایا حق و حقوق که بعداز ده سال میخواهید پرداخت کنید خانواده‌های ایثارگران شدن ضدنظام
این خجالت ندارد
سلام و عرض ادب و احترام به محضر تمامی جانبازان ومتولیان امورشهداءوجانبازان وآزادگان، حضرات تنها خواسته جانبازان عمل به مرقانون بنحواحسنت کاری که جانبازان درطول دوران دفاع مقدس به وظيفه اشان بنحواحسنت انجام دادن وخوبست یاآوری کنم که بارها امام خامنه ای فرموده اند همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانواده هایشان، آقایون لطفاً وخواهشا به قانون عمل کنید تادیگه هیچ جانبازی ازجلوی درب بنیاد شهید و امور ایثارگران رد نشودهرچندکه سال ها پیش حضرات میفرمودند بنیاد خانه دوم شماهست، درخاتمه عرایضمان صحت وتندرستی همه بندگان خداوند متعال راخواستاریم
واقعامتاسفم
رفتم شدم بسیج بعد شم رفتم جنگ اون هم نه یک بارونه دوباربلکه ۶باربه مدت ۲۱ونیم دوبار مجروح شدم سرآخرمیشنویم بنیادشهیدمتولی جانبازهستندحال جانبازرابخاطراحقاق حق معرفی میکنندبه اداره اطلاعات واقعامن برای اون اداره اطلاعات هم متاسفم که باحرف مشتی ... نشستن در بنیادحق جانبازان را میخورن ضمن اینکه درددل جانبازراگوش بدن جانبازرامحاکمه میکنندواقعاماانتظارچنین روزهایی راداشتیم چون فرمانده ماخدابیامرزشهیدحسین املاکی شب قبل ازعملیات فرمود بچه ها دعاکنیددراین عملیات همه ماشهیدبشیم والایکروزی همه محاکمه میشویم وایشان شهیدندرفتنداین روزهاراندیدندخوشبحا ل ایشون ماموندیم کوله باری دردوغم حرس جوش حالاهم داریم افسوس دفاع ازوطن دفاع ازدین ودیانت را میخوریم که چرارفتیم میسپاریم بخدایقینااگرهمه چیزدروغ باشداما مطمعنم خداوندی اون بالا هست که داره همه اعمال مارارسدمیکند جانبازعزیزآقای میرزایی خداوندصابرین رادوست داردصبورباش خواهیم دیدچه خواهدشد
متاسفانه جانبازان وایثارگران عزیز ازهرسو مورد اعنیات قرارمیگیرند چهل سال گذشته چهل سال شرمو حیا مانع تشکیل پرونده میداد حالا بعدازچهل سال حرف مردم هرچی بودجه هست برای خانواده شهدا جانبازان وایثارگران است حرف مسولین تاآشنای فلانی هست چرا جانباز برای خودن دررسر درست کنم بنیاد آقا چند درصدی باید منتظر بمونی ببینیم چی میشه
ما مردان بی ادعا هستیم اینها که العان آمدن سرکار یک ماه ازحقوقشان را ندهند زمین زمان را بهم می‌ریزن اما ما این همه سال تحمل کردیم دردها وزخماها را هم تحمل کردیم اما همه اعمه وحتی خود خدا در قرآن اورده اگر کس ازحق وحقوقش دفاع نکند مسلمان نیست کیسه که چیزی نیست ماراضی هستیم بدست شما گشته بشیم اما فساد ظلم ودزدی از میان برداشته بشود برخی هستن که حق دیگران را می‌خورم یک آب هم روش ماعاشق نظام و رهبری هستیم و خواهیم بود و بازهم تا آخرین نفس جانمان را فدای مملکتمان میکنیم امروز بعد از سالها مبلقی ناچیز به اسم ماده ۳۸ واریز کردن انگار بچه گول میزنن این هست عدالت پاشید بیایید ما گردنمون از یک مو باریکتر هست گونی هاتونو آماد ه کنید بیایید سرمابکنید بیایید عوض این کارها حقوق مردم رابهشو ن بدین شما دزد ها رو ول کردین صاحب مال رامیگیریدبه به چه سیاست خوبی
چی بگم کل بنیاد کارش ایراد دار یک اداره چندین جور حقوق میده ماده سی هشت تبصره یک معیشت خیلی خیلی حق ناحق میشه تو بنیاد الان ماده سی هشت حقوقهایشان خیلی خوب شده در حق بقیه جانبازان ظلم شد
سلام.چی بگیم؟کاش امام خمینی زنده بودن.وای کاش رهبرعزیزمون حال امروزمارومیدونستن.
...اگه صبرکنن این رجال دوتابیتی یاحقوق بگیرهای نجومی..نسل ماتا۱۰سال دیگه تمومه یعنی مردیم...ولی اخرتی هم هست جواب خون شهدا.جانبازان..ازادگان..رزمندگان..روچجورمیدهید؟
پدر منم ایثارگر بودن و حقوق ناچیزی از بنیاد بهش میدادن(زیر ی میلیون)،بعد فوتش همونم قطع کردن،حتی زدن زیرش ک ما حقوق نمیدادیم به ایشون.ن بنیاد و ن سپاه.جانباز۲۵ درصد بود
ای دادوبیداد گفتیم بعدازسالها یارامد دلدار امد ازجنس خودمان امد زجرکشیده اسیران وجانبازان وخانواده شهدا امداما همه اش رویایی بیش نیست اگرواقعا حق وحقوق رادرست پرداخت میکنید بیاییدنمایندگان رادعوت بکتید ولیست راباهم بازنگری بکنیداگر شماراست میگین گردن ماهم ازموباریکتر دست شماراهم میبوسیم اما اگرحرف نمایندگان درست باشد مابه غیرازحق وحقوق مان هیچ چیزدیگری ازشمانمیخواهیم
متاسفانه نگاه امنیتی حاکم بر جامعه بویژه بنیاد شهید تمام رفتارها را با سوظن نظاره گر بوده و صد متاسفانه این نگاه مانع از دیده شذن حقایق میشود
به گریه هاوناله های نیمه شب باباهای ماهم توجه بکنیدکه ازدردتاصبح خواب به چشمانشان نمی ایدامابه خاطرعقایدشان هیچی نمیگن فقط حق وحقوقشان رادرست بدهیدکه خودشان هم خجالت میکشن ادعایی بکنن
با سلام به رهبر عزیزم ماه جانبازان برای پول نرفتیم بلکه برای خاک عزيزمان ایران رفیتم برای ناموسمان رفتیم حالا که د بستر افتاده وقانون حقوق برایمان دادن خدا خوش نمیاد که بزی از این مسعولها حق مارا بخورند من 30 ماه جعبه. دارم ولی 6ما زدن از آقای میز ای.میخوام بعنوان نمایید دربار جانبازان ماده 38پیگیر کند با تشکر از آقای میزای
باسلام وتقدیم ادب واحترام به تمامی آزادمردان روزگارازجمله جانبازسرفراز وبرادرشهید والامقام جناب آقامیرزایی که ازجان ومال خویش برای احقاق حق ایثارگران وهمنوعان خویش متحمل زحمات وتهمت های زیادی شده وازاین بدترگله مندی ماازمتولیان ایثارگران است که بجای سپاسگزای ازآقامیرزایی ایشان تهدیدنموده به مسئولین امنیتی معرفی وایشان محرک ایثارگران معرفی درحالی که ایشان ضمن پایبندی به نظام ومقام عظمای ولایت وقت مثل بقیه ایثارکران دنبال حق وحقوق پایمال شده خود وایثارگران است.بدینوسیله بنده به نوبه خویش ضمن اعلام گلمندی ونارضایتی ازمتولیان ایثارگران اقدام جناب آقامیرزایی راپسندیده وقابل دفاع میدانم.به امیدنصرت اسلام ومسلمین وپایداری مقام عظمای ولایت
سلام‌ کجایند مردان بی ‌ادعا
شرمتان باد مسولین بنیاد وشرمتان بنیاد کسانی که گونی به دست گرفته اید برای گرفتن پ بچه های جانباز این گونی ها را ببرید کمک زنجانی و سایر اختلاس گران برای جابه جایی پولهای دزدی واختلاس
الان دیگه جانباز و ایثارگر معنی نداره ۵ بار جبهه رفتم و فوق لیسانس دارم وبا یک ارتقا دکترا ایثارگری شدم وتا۳۵سال اجازه کار دارم.اما امان از وزارت نیرو و مسئولین ایثارگران .فقط خودشان را به نام مسئول ایثارگران ارتقا دادندوهرکسی بیش از۳۰سال خدمت کند نابود میکنند اضافه کار صفر افزایش سالانه حقوق صفر رفاهیات صفر. یعنی ایثارگری یعنی بیچارگی. کسی است به داد ما برسد؟
تو سری خور زن وبچهایمان شدیم حق دارن حداقل اون زمان بهترین موقعیت برآب پول درآوردن بود و حداقل می دونستیم موجی نیستیم حالا با عصاب خراب و جیب خالی کرایه خونه و هزار بدبختی دیگه فقط بلدن مسخره کنن خدا ازتون نگذره هرکی باعث و بانوی این مشکلات ما شد دیگه ما هیچ کجا جا نداریم
گونی رو زمان جنگ تهیه می‌کردید تا بچه‌ها ی مردم سنگر درست کنند خیلی ها بخاطر نبود همین گونی شهید شدند
هیچ معوقه ای پرداخت نمیشه فقط پشت سر هم وعده الکی میدن .نه هدیه ازدواج نه شهریه نه معوقه ماده 38 نه ...
جناب آقای میرزایی منه جانباز از جانب این حضرات که دوست و دشمن را اشتباه گرفتند از شما ، معذرت میخواهم...
انشاالله خداوند همه را آگاه فرماید، بخصوص بعضی مسیولین را...
جناب آقای میرزایی منه جانباز از جانب این حضرات که دوست و دشمن را اشتباه گرفتند از شما ، معذرت میخواهم...
انشاالله خداوند همه را آگاه فرماید، بخصوص بعضی مسیولین را...
چقدر تاریخی
گونی سنگر برای دفاع
گونی حراست برای عدم دفاع
برای کسی که 1 پا دارد و با 1 انگشت هل دادن واژگون می‌شود
......
با سلام شایدآن روز حضرت امام ره که بسیاری
از آرمان ها وارزش های انقلاب ،بسیار پر رنگ تر از امروز بود،روزی مثل امروز را می دیدند،که در میان مسئولان فرمودند بترسید،از روزی که مردم به ذات باطن شما پی ببرند،آن روز یک انفجاری حاصل خواهد شد،ودیگر خبری از یوم الله واز حرف ها،نیست وآن روز یک انفجاری حاصل خواهد شد و دیگر فاتحه من وشما خوانده شده است، ای کاش دستگاهای نظارتی بجای بگیر وببند،به وظیفه ذاتی ونظارتی خود در مبارزه،با فساد بر اساس فرمان مقام معظم رهبری در مبارزه قاطع با فساد در سال 88 عمل می کردند، و با جلوگیری ازیکی از آن فسادهای چند هزار میلیاردی بخصوص مفسده‌ بانک دی می شد،حقوق مسلم مظلوم ترین قشر جامعه یعنی ایثارگران را که بسیاری از آنان در شرایط اسف باری زندگی می کنند، پرداخت کرد،بهتر است در دولت انقلابی پالایش جدی در حراست های کشور صورت گیرد
جلو فسادهای افسار گسیخته گرفته شود ودر قبال این جلوگیری از فساد وخالی شدن خزانه بیت المال بتوان حقوق قانونی ایثارگران را بدون بگیر و ببند پرداخت کرد،والعاقبة للمتقین
اول سلام وادب دوم اگر اوصاف ما ایثارگران رامیخاهی بشنوی بروازصدام و۵کشوری که باما درجنگ بودن بپرس مادفاع از ناموس و وطن را خوب بردیم وانهم ازرهبر عزیزمان آموختیم خویشتنداری راهم به ما آموخت ولی وای از روزی که...
سلام خدمت عزیزان ایثارگر : برای اجرای ماده ۳۸ قانون جامع به بنده و ایثارگران دیگر فرمودند باید صب ایوب داشته باشبد که یا به مرور حل میشود یا مثل خیلی چیزهای دیگر به بوته فراموشی سپرده میشود !!!! مثل ۱۰۰۰ میلیارد خسارت جنگ عراق علیه ایران
در مورد اهانت و توهین به اقای میرزایی

اینجانب تا پای جان با قاطعیت از ایشون‌حمایت میکنم

ودنبال حق و حقوق هستیم
به دوستان وهمقطاران ما در وزارت اطلاعات میگفتیداگر دهسال حق وحقوقات شما را با بهانه های واهی بتعویق میانداختند و نمیدادند شما چه میکردید؟؟؟
بعدهم سربازان گمنام امام زمان شما برادران قسم خورده ما هستید. خداقوت.
ما بدون قسم در عنفوان جوانی پای ارمانهای امروز شما ایستادیم. عزیزان دل چطور روتون شد برادر ناقص خود را تهدید کنید؟؟؟
میفهمیم مشغله شما زیاد است وممکن است تحت فشار حرفی زده باشید. اما بدانید هردرصد از جسم ناقص ما باقی مانده باشد فدای سر ولایت ونظام مقدسمان. بنظرم بهتراست مدیران بنیاد را مجاب کنید بجای ریختن ابروی ما نزد خانوادمان بکارشان برسند که زودتر حق وحقوقات معوقه ما را تامین کنند. وما را با برادران خونی وجونی خودمان رودررو نکنند.
سلام اصلا هیچ کسی مقصر نیست وقتی ولی ما که خودش جانباز و سینه سوخته است هر چه فریاد می زند کسی گوش نمی کند چه انتظاری از این افراد دارید که به ما اهمیت بدهند ولی وای بر شما اگر روزی صبر این قشر فراموش شده به سر آید. خجالت بکشید اگر ایثارگران کلا جانبازان و آزادگان نبودند شما را پشیزی نمی خریدند به خود آیید قبل از اینکه دیر شود از آمریکا کشوری که به هیچ قانونی پای بند نیست اما کهنه سربازان خودش را حلوا حلوا کرده و تمام امکانات را برایشان فراهم کرده است چون قدر این کارها را میداند.
سلام اوضاع بنیادشهیددرتهران وکاشان انقدرخراب بوده وهست وکسی هم توجه نمیکندمتاسفانه مرجعی دراین مملکت نیست که به دادخانواده شهدابرسد...
ماهم که خانواده ۴شهیدهستیم مراجعه کرده ایم ولی علی رغم صدوررای قضایی قطعی علیه شوراوشهرداری کاشان بدلیل حدف نام این شهدابعداز۳۷سال (ازسال۵۹) نه حکم اجرامیشودونه بنیادپشیزی برای خانواده شهداارزش قائل است
واقعاا دست بنیاد درد نکندکه این همه بی احترامی به جناب میرزایی میکند البته این بی احترامی به تمام جانبازان است این مردبزرگوار مخلصانه وبدون چشم داشتی برای جانبازان از جان ومالش مایه میگذارد اگر بنیاد حق و حقوق قانونی ومصوب مجلس و امضا و تائیدشده مقام معظم رهبری را بموقع وبی کم وکاست پرداخت کند هیچ جانبازی با بدن ناقص و خسته اش با تجمع فکر هم نمیکند کاش مسئولین بنیاد اگآه باشند کا تود با این کارها بزرگترین ضربه را به نظام جمهوری اسلامی وارد میکنندنه جانبازی که خودش را برای خفظ کشورو نظام فدا کرده....التماس دعااا
با سلام :ضمن ابراز تاسف برای مجموعه امنیتی که اگر کم ترین توجه به خواسته به حق و قانونی ایثارگران این حق را به جانبازان ماده ۳۸ می دادند.و از برخورد ناشایست با آقای اقامیرزایی که از ایثارگران عزیز برای تمامی جانبازان و خانواده شهدا می باشد.و تلاش ایشان از اصول قانون اساسی بوده و هیچ تخلفی نشده است و گزارش جناب اوحدی از نقاط ضعف خودشون بوده است.
سلام ... ما هنوز شکایت اماده میکنیم به دلیل کوتاهی مسولین بنیاد وخصوص معاونین بهداشت وپذیرش از سال اول بنیاد به دلیل کوتاهی واذیت ایثارگران ..با مدرک
باعرض سلام خیلی متاسفم یک مسئول بیاد با یک جانباز که همه اعزای بدنش را برای دفاع از میهن ش تقدیم آب و خاکش کرده اینجوری بر خورد کند این جانبازان مگر بغیر از حقشان از مسئولین چی خواستن
سلام بنده جانباز جنگ تحمیلی هستم البته اگر لیاقت جانبازی داشته باشم !بنیاد جانبازان تا کنون در حق خیلی از جانبازان ظلم کرده ،ائم از بی احترامی ویا عدم رسیدگی درست موضوعی که بنده مشاهده کردم به هیچ عنوان صیانت جانباز در بنیاد جانبازان حفظ نشده ونمی شود ،مثل در مورد درصد جانبازی بسیار ستم شده ،جالب است بدانید در کمیسیون جانبازی به هیچ عنوان معاینه بالینی از جانبازبه عمل نمی آید وصرفا به عکس وام آر ای و ای ام جی کفایت میکنند ،و ضایعه ای که به فرد جانباز شده بدون معاینه بالینی ظلم حق جانباز است ،اما اگر معاینه بالینی در جلسه کمیسیون همراه با مدارک انجام شود ،هم حق جانباز و درصد واقعی را خواهد گرفت هم جلو سو استفاده واحیانا تمارض به بیماری ها گرفته خواهد شد .افهم
شما باید برید دیوان عدالت اداری.... فقط اونجا حریف بنیاد شهید میشه... اسمش میاد لرزه به تن بنیاد می افته چونکه میدونه بخواد نخواد باید رای و حکم اجرا بشه....من رفتم جواب گرفتم... خیلی هم از دست دیوان عدالت شکار هستن
باسلام
شهدا و ایثارگران و جانبازان و آزادگان ریشه های ای درخت تنومند هستند اگر نبودند این از جان گذشتگان و مدافعان دین و کشور حالا کسی وجود نداشت تا از این مقام و منصب ها به شما تقدیم کند با تیشه به ریشه نزنید چون همین ها هستند که هنوز درخت تنومند اسلام برقراره پای صندوقهای رای پای مسجد و منبر توی پست های مختلف دلسوزانه برای دین و ولایت جان فشانی میکنند پس کنی تو کارهامون این از خودگذشتگی عزیزان رو مد نظر داشته باشید چون ما همیشه برای دین و ناموس و کشورمان از هیچ اقدامی برای پا برجای ولایت کوتاهی نخواهیم کرد خواهشمند کمی به کارهامون اندیشه کنید والسلام هرآنچه شرط بلاغت بود گفتم حال خود دانید
باورم نایداینذسخن به درست چون که ما صاحب انقلاب بوده ایم ز روز نخست تازنده ایم رزمنده ام تورو خدا با جانبازان نکنید اینکار ها رو معوقهذما اگر بروز داده شود باید ده برابر این داده شود مواظب باشید دشمن سو استفاده نکند حانباز اگر دادخواهی نکند حقش رو نمیدهند البته دادخواهی به بی لیاقتی مسعولیت قبل بر میگردد ۸۷۸۴
سلام . موقع جنگ تحمیلی یه پا تقدیم ایران عزیزمون کردم
الانم یه پای دیگه . کی از چی می ترسونید .
واقعا واسه بنیاد متأسفیم واسه طرز برخوردش با یه جانباز قطع عضو ،باید خجالت بکشید که برادر میرزایی یکی از پاهاش رو از دست داد تا امسال شما روی صندلی قدرت بنشیند،حداقل حرمت برادر شهیدش رو حفظ میکردین،خجالت بکشین از اینهمه بی حرمتی،تهدید،و حق کشی،برادر میرزایی عزیز شما یک نفر نیستید شما ۵۰۰۰هزار نفرهستین،خداوند به شما سلامتی و طول عمر با عزت عنایت فرماید که اینگونه پیگیر حق وحقوق این قشر مظلوم هستین
جانبازان ازجناب آقامیرزایی حمایت خواهندکرد.جانبازضدنظام وانقلاب نیست هرگزکسی که ازجانش برای انقلاب گذشت نمیتوان ضدانقلاب باشد.یاعلی
واقعاً از برخورد اینچنین با نماینده جانبازان واینگونه توهین به جامعه ایثارگر که. حق حقوق خود را براساس قانون مطالبه می‌کنند توسط ارگانیکه تمام ایثارگران از آن حمایت وقالب گزارشات مردمی از سوی همین ایثارگران جهت امنیت و جلوگیری از فساد به آنها داده میشود جای تأسف دارد و بعنوان فردی ولایی به ایشان توسیعه میکنم کمی به سخنان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی در مورد این قشر از جان گذشته گوش فرا بدهند واگر نبودند اینها ایشان وهمفکرهای آنها هیچ جایی در این مملکت نداشتند
همیشه افتخارمیکردم جانبازهستم حالا افسوس میخورم که کسانی بدون هیچ کار وزحمت وتلاشی روصندلی نشسته‌اند واینگونه به جانبازوخانواده شهدا بی احترامی میکنند
واقعا بابت این موضوع براتون متاسفم اگه فکر میکنید با تهدیدات میتونید جانبازان و خانواده های معظم شهداء رو مجبور به سکوت کنید برای خودتون گرون تموم میشه و مطمئن باشید مردم حمایت جامعه ی هدف و ایثارگر میکنند نه شماها پس جای تهدید راه درست طی کنید تا فردا شرمنده ی مردم نشید
آیا رهبر از کارای شما آگاهست؟ بعید میدونم رهبر همچین اجازه ای به شما داده باشه که رفتار خود شما لطمه به نظام میزنه نه اعتراضات به حق جانبازان برای گرفتن حقوقشون
منم جانبازان زیر بیست و پنج درصد هستم معیشتی بگیرم پزشک ساسان ازگارافتاده دادودستورحق پرستاری اصلا درگمسیون ارزشی فاعل نشدن ملت فکرمیگنندبنیاد ماراسیراب حق و حقوق کرده اصل پرونده ماقبل ۶۲راارتش امحا کرده بیمارستان امحا کرده چراازاین چراها زیاده وماپشتیبان نظام ولایت رهبری هستیم معوقات که به تعلق نمی‌گیرد فقط مانده گدایی گنیم
سلام برجناب اقامیرزاعی که ازتمام وقت وزندگی باوجودمجروحیت گذشته وجهت احقاق حق ماده ۳۸جامعه هدف ازهیچ کوششی دریغ نکردن سزاوارنیست اینگونه رفتارهاباچنین انسانهای پاک نیت وبزرگواری اینجانب لایق باشم حمایت خودراازایشان اعلام مینمایم خداوندحافظش باشد
واقعا اگر چنین کاری با جانباز کردن باید فاتحه بنیاد رو خواند.خیلی متاسفم.اگر بجای ردیف فیش حقوقی که فقط نوشته عوامل شغلی که نشانگر مخفی کاری آقایون هست،بیایند و واضح طبق جدولی که موجوده حقوق حقه جانباز رو بدهند دیگر شک و شبهه ای نمیماند.پس ریگی به کفش هست
واقعا اگر چنین کاری با جانباز کردن باید فاتحه بنیاد رو خواند.خیلی متاسفم.اگر بجای ردیف فیش حقوقی که فقط نوشته عوامل شغلی که نشانگر مخفی کاری آقایون هست،بیایند و واضح طبق جدولی که موجوده حقوق حقه جانباز رو بدهند دیگر شک و شبهه ای نمیماند.پس ریگی به کفش هست
پوچ
چه گناهی ماجانبازان کردیم که امروزباگونی قراره حمل شویم پس بادیکتاتورشاه ملعون چه فرقی کردم دم مارتا می بینند حرفشان خوشابه حالتون ماهی دو سه ملیون میگیریدگجا کی الان کسانی مثل سرداردلها قاسم سلیمانی فرمانده کل سپاه قدس بایدباشد تا حق پیر مردانی چون مارا ازبنیادبگیرد
منم جانبازان زیر بیست و پنج درصد هستم معیشتی بگیرم پزشک ساسان ازگارافتاده دادودستورحق پرستاری اصلا درگمسیون ارزشی فاعل نشدن ملت فکرمیگنندبنیاد ماراسیراب حق و حقوق کرده اصل پرونده ماقبل ۶۲راارتش امحا کرده بیمارستان امحا کرده چراازاین چراها زیاده وماپشتیبان نظام ولایت رهبری هستیم معوقات که به تعلق نمی‌گیرد فقط مانده گدایی گنیم
با سلام
ضمن نکوهش این حرکت ناشایست بنیاد
سئوالی از ریاست بنیاد داریم فلسفه تشکیل بنیاد چیست؟ اگر ایثارگران و شهدا و جانبازان نبودند شما در این جایگاه و مقام و منصب می بودید؟
جدای از سایر ادارات و سازمان ها؛ کارمندان بازنشسته سازمان شما چگونه و چقدرمزایا و پاداش خودشان را دریافت می کنند؟ وآیا با ایشان هم مبهم و غیر شفاف و بدون هیچ فیش و حکمی رفتار کردید؟
چگونه راضی شدید با فرد جانبازی که برای دفاع از حقوق عموم ایثارگران پیشگام است چنین برخورد زشت وناپسندی بکنید و وی را به پاس جانباز بودن و قطع عضو و دفاع از مهین اسلامی و صیانت از رهبری امام خامنه ای به اداره اطلاعات ارجاع بدهی؟
شما به وظایف و رسالت خویش در تشکیلات عظیم و عریض و طویل بنیاد شهید که همانا ترویج فرهنگ شهادت و روحیه ایثارگری در جامعه عمل نمی کنید و بجای آن با تبلیغ مادیات در صدا و سیما به دروغ و کذب مرتبا از پرداخت پول و تحویل خودرو و ...به جانبازان و ایثارگران درست در زمانیکه عموم افراد در تنگای معیشت حداقلی بسر می برند و گرفتار این بیماری مهلک هم شده اند دیگر آبرو برای جانباز و ایثارگر نگذاشتی اکنون ایثارگر در کشور ایران آنقدر مظلوم است که خیلی از ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و آزادگان هویت خویش را کتمان می کنند کلام آخر از شهدا و خدای شهدا و همه همرزمانتان طلب مغفرت نمایید
و نکته مهم نگارش این سطور هیچ هدف سیاسی نداشته و هیچ گروهی وابسته نیست بجز رهبر عزیزم
جانباز ۷۰٪
با سلام خدمت عزیزان ایثارگر و جناب آقای میرزایی
ما جانبازان در مقطع اغتشاشات گروهکها و جنگ تحمیلی یک پای ثابت مبارزه با گروهکها و حضور در جبهه ها بودییم و اکثرا" سنین بالای ۵۰ سال هستند در آن مقطع ما از روی اعتقاد و ایمان به نظام در این برهه زمانی فعال بودییم و حتی میدانستیم روزی این سوابق حضور در جبهه و جانبازی بکارمان میآید . در الزام جناب میرزایی به نظام هیچ تردیدی نیست و قطعا" تمام اعمال و اعتراضات ایشان از روی دلسوزی و صداقت است اما بزرگوار باید فرقی میان من جانباز و کسانی که به عمد دست به تجمعات میزنند وجود داشته باشد و اگر بنا باشد همان اعمالی را که برخی در کف خیابانها انجام میدهند ما هم انجام دهیم آنوقت میشود که رسانه های معاند همانطور که این چند وقت تمام هم و غم خود را پیرامون جانبازان و مانورهای تبلیغاتی ضد نظام گذاشته اند بیشتر بهره تبلیغاتی را بر علیه نظام خواهند برد در ثانی برادر عزیز عزیزان و سربازان گمنام امام زمان عج همواره بنا حق مورد شدیدترین هجمه های دشمنان نظام قرار گرفته اند و مظلومترین نیروهایی هستند که به اذعان دوست و دشمن از پاک ترین دستگاههای اطلاعاتی در سطح منطقه و جهان هستند و این نوع ادبیات آنهم بواسطه اینکه خود این نیروها از پاکدست ترین و معتقدترین نیروها هستند از فرد معتقد و در صحنه یی مانند شما بعید است ما با توجه به ایمانی که به اصل نظام و ولی فقیه داریم خود را نه تنها بستانکار ندانسته بلکه معتقدیبم که هنوز به نظام در راس آن ولی فقیه بدهکاریم ان شاءا... همواره در خط اصیل نظام و عامل به گفتارمان باشیم از شما برادر دلسوز و ولایی نیز عذر خواسته و عرایضم دردل برادرانه یی با برادر و بزرگتر خودم بوده
˙·٠•●hamedh●•٠·˙:
با سلام
ضمن نکوهش این حرکت ناشایست بنیاد
سئوالی از ریاست بنیاد داریم فلسفه تشکیل بنیاد چیست؟ اگر ایثارگران و شهدا و جانبازان نبودند شما در این جایگاه و مقام و منصب می بودید؟
جدای از سایر ادارات و سازمان ها؛ کارمندان بازنشسته سازمان شما چگونه و چقدرمزایا و پاداش خودشان را دریافت می کنند؟ وآیا با ایشان هم مبهم و غیر شفاف و بدون هیچ فیش و حکمی رفتار کردید؟
چگونه راضی شدید با فرد جانبازی که برای دفاع از حقوق عموم ایثارگران پیشگام است چنین برخورد زشت وناپسندی بکنید و وی را به پاس جانباز بودن و قطع عضو و دفاع از مهین اسلامی و صیانت از رهبری امام خامنه ای به اداره اطلاعات ارجاع بدهی؟
شما به وظایف و رسالت خویش در تشکیلات عظیم و عریض و طویل بنیاد شهید که همانا ترویج فرهنگ شهادت و روحیه ایثارگری در جامعه عمل نمی کنید و بجای آن با تبلیغ مادیات در صدا و سیما بدروغ و کذب مرتبا از پرداخت پول و تحویل خودرو و ...به جانبازان و ایثارگران درست در زمانیکه عموم افراد در تنگای معیشت حداقلی بسر می برند و گرفتار این بیماری مهلک هم شده اند دیگر آبرو برای جانباز و ایثارگر نگذاشتی اکنون ایثارگر در کشور ایران آنقدر مظلوم است که خیلی از ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا و آزادگان هویت خویش را کتمان می کنند کلام آخر از شهدا و خدای شهدا و همه همرزمانتان طلب مغفرت نمایید
و نکته مهم نگارش این سطور هیچ هدف سیاسی نداشته و هیچ گروهی وابسته نیست بجز رهبر عزیزم از طرف
جانباز ۷۰٪
بنده یه تکاور نیرو ویژه تیپ45تکاور نیرو مخصوص فعلی هستم با24ماه ایثار و اعصاب روان موجی. Ptsdماده87 که دو ساله جانبازی من از یگان و کمیسیون تایید شده ولی هنوز خبری نیست الان از کار افتاده کامل هستم برابر کمیسیون بهزیستی بیش از 30ساله نون بجه هامو میدم داروهای جنگم یه مستمری 4تومنی تامین اجتمایی دارم که با این وضع گرانی دارو دگه کلش به داروها کفاف نمیده از خیاطی زنم نون میخوریم با شرمندگی مجلس ایثار گران شد و یادی از ما بعد 32سال بنیاد کی باید به داد امثال ما برسه چرا من باید شرمنده زنو بچه هام باشم که با اعصاب خرابو مریضی من که هیچ با نداری من هم کنار بیان گناه اونا اینه که من فدای جمهوری اسلامی شدم کی باید جواب بده ما فقط باید شهید می‌شدیم که قسمت نشد تکلیف من چیه تا الان داشتم فروختم خرج دارو دکتر کردم دیگه ندارم الان وقطش نیست دولت منو کمک کنه بی دردا قدر دان باشید من به کجا مراجعه کنم بگید بنیاد میگه تا جانبازی بیاد کی؟
با سلام خدمت عزیزان ایثارگر و جناب آقای میرزایی
ما جانبازان در مقطع اغتشاشات گروهکها و جنگ تحمیلی یک پای ثابت مبارزه با گروهکها و حضور در جبهه ها بودییم و اکثرا" سنین بالای ۵۰ سال هستند در آن مقطع ما از روی اعتقاد و ایمان به نظام در این برهه زمانی فعال بودییم و حتی میدانستیم روزی این سوابق حضور در جبهه و جانبازی بکارمان میآید . در الزام جناب میرزایی به نظام هیچ تردیدی نیست و قطعا" تمام اعمال و اعتراضات ایشان از روی دلسوزی و صداقت است اما بزرگوار باید فرقی میان من جانباز و کسانی که به عمد دست به تجمعات میزنند وجود داشته باشد و اگر بنا باشد همان اعمالی را که برخی در کف خیابانها انجام میدهند ما هم انجام دهیم آنوقت میشود که رسانه های معاند همانطور که این چند وقت تمام هم و غم خود را پیرامون جانبازان و مانورهای تبلیغاتی ضد نظام گذاشته اند بیشتر بهره تبلیغاتی را بر علیه نظام خواهند برد در ثانی برادر عزیز عزیزان و سربازان گمنام امام زمان عج همواره بنا حق مورد شدیدترین هجمه های دشمنان نظام قرار گرفته اند و مظلومترین نیروهایی هستند که به اذعان دوست و دشمن از پاک ترین دستگاههای اطلاعاتی در سطح منطقه و جهان هستند و این نوع ادبیات آنهم بواسطه اینکه خود این نیروها از پاکدست ترین و معتقدترین نیروها هستند از فرد معتقد و در صحنه یی مانند شما بعید است ما با توجه به ایمانی که به اصل نظام و ولی فقیه دارییم خود را نه تنها بستانکار ندانسته بلکه معتقدیبم که هنوز به نظام در راس آن ولی فقیه بدهکاریم انشاءا... همواره در خط اصیل نظام و عامل به گفتارمان باشیم از شما برادر دلسوز و ولایی نیز عذر خواسته و عرایضم دردل برادرانه یی با برادر و بزرگتر خودم .
سلام، بنده در سن ۶۰ سالگی هستم هنوز برای احقاق حقم در مراجع ذیصلاح رسیدگی به شکایات جانبازان هستم ،به جبهه رفتنمان زحمتش سوار قطار شدن بود ، امروز آنها که جهادی میباید رسیدگی کنند حتی اداری هم رسیدگی نمیکنند، دلسوز ایثارگران و انقلاب در بنیاد زیادند ولی زیاد میدان ندارند .
سلام‌ وارثان انقلاب بدست چه کسانی گرفتار شدن ....خدا رحمت کند امام خمینی را فرمودن بترسبد از روزی که انقلاب بدست نااهلان بیفتد.....سو تفاهم بوده انشالاه رفع شود
سلام، بنده در سن ۶۰ سالگی هستم، هنوز برای احقاق حقم در مراجع ذیصلاح رسیدگی به شکایات جانبازان پیگیرم، جبهه رفتنمان زحمتش سوار قطار شدن بود، امروز آنها که جهادی میباید رسیدگی کنند،حتی اداری هم رسبدگی نمیکنند،دلسوز ایثارگران و انقلاب در بنیاد زیادند ولی میدان دار نیستند ۰
ان شاءا... با آمدن آقای قاضی زاده هاشمی بلکه مشکلات حل بشود
سلام علت این همه توهین و موج سوار شدن مسئولان بر دوش جانبازان آزادگان و خانواده معزز شهدا
جدای خود ماست
داشتن چندین گروه وکانال این باعث رخنه وام داران بنیاد به بدنه دوستان میشود همه هم این افراد میشناسند اگر ما اتحاد و همدلی داشته باشیم حراست که ریاست سازمان هم اجازه حتی بی مهری به جانبازان وآزادگان را نخواهند داشت بطور مثال در باب پیگیری غرامت بنیاد چند گروه جز حمایت کرده اونا در هتلی دعوت نمود و روز آخر با جناب اوحدی عکس یادگاری گرفتن وحال برنامه دیگری دارند لذا با اتحاد خودمان اصلاج کنیم واشتباه تو زمین اداره اطلاعات نندازیم حقی که قانونی کانال آقایون و پیگیری را شایعه میدانند بقول فیلم اخراجی ها عده ای خودشان فروختند به چند نخ سیگار اسامی با اسناد موجود است انشالله افشاگری خواهیم نمود حتی با صوت یا حق رضا شرفخانی کمیته پیگیری غرامت قطعنامه 598
جناب آقای میرزایی فردی لایق وپیرو خط ولایت وجز دنبال حق وحقوق جانبازان ونماینده ماده38 جز خدمتگزاری بدون هیچ چشم داشتی به جیب جانبازان جز خدمت هیچ چیزی نمیشه به ایشان به عنوان خدمتگذار اسم ایشان گذاشت .....‌‌..
اولا میخوام بدونم که جناب مسئول به اصطلاح مثلا اطلاعات چقدر سابقه جبهه و جنگ داره ؟ دوما مگه زبون خوش و با احترام با مردم صحبت کردن حالا چه مردم عادی چه غیره مشکلش چیه که حتما میبایست از سو استفاده از عناوین و اون مسئولیت کردن به بهانه کمک به نظام و امنیت آقایی که پشت میز ریاست نشستی و خیلی راحت مردم رو تهدید به کردن در گونی میکنی اون جا اون مسند اون صندلی اون میز برای خدمت گزاری به مردم و حل مشکلشون به تو به یا دیگران امثال تو مۅقتی سپرده شده ؟ تا کی میخواین به جای رسیدگی به امور حقه مردم خصوصا این عزیزان از جان گذشته که اگر همینا نبودن الان تو پشت اون‌ میز با گرفتن قیافه حق به جانب به بهونه دفاع از امنیت کشور باد به غبغب نمینداختی و اون کسی یا کسانی رو که باعث همین امنیت فعلی در هشت سال دفاع جانانه جون در کف اخلاص نهادند رو به کردن داخل گونی تهدید نمیکردی کجاست رهبر عزیز و فرزانمون که ببینه امثال تو باعث نابسامانی امنیتی مملکتین
تا دست دوزان گردن کلفت قطع نشده همینه که هست.اگر آقای واحدی چنین دستوری داده باید عذر خواهی کند .
سلام وقت شما به نیکی , بنده خودم جژور آزادگان و جانباز هم هستم , بله درست هست ما اکثریت ذینفعان ماده ۳۸ از این آقا شاکی هستیم و خواهیم بود . ماده ۳۸ جزو فانون خدمات رسانی به ایثارگران هستش و این آقا که اداره اطلاعات اون و دعوت کرده و از اپ خواطه به چند تا سوال جواب بدهد , که شرایط برای تجمع از لحا ظ بهداشتی و سلامتی برای جانبازان و از لحاظ سیاسی وقت و زمان مناسبی نبوده . به گفته مسولین بنیاد با دست پاچگی در اجرای احکام ماده ۳۸ و معوقات ان را دیمی پرداخت کردند . و حق اکثریت همرزمانم از جمله خود بنده از طرف بنیاد و توسط این آقا ضایع شد . و باید تاوانش را پس دهد . اگر کسی خواست بیشتر از جزایات این پروندهسردر بیاورد برای بنده پیام بگذار در همین رسانه بنده حضوری جواب ایشان را خواهم داد . سلام و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب حضرت ایت ا... خامنه ای خداوند حفظشان کند و درود بر خانواده شهدا جانبازان و آزادگان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس موفق باشید
باسلام وآرزوی توفیق برای هر برای تمامی آزادمردان عالم ازجمله برادرارجمندوجانبازسرافرازآقامیرزایی عزیزکه باتمام وجودوبدون هیچگونه چشم داشتی تمام قددرخدمت به هم نوعان خویش است اینجانب ضمن حمایت ودفاع ازایشان درخصوص احقاق حق مسلم ایثارگران واعلام انزجارازحرکت نابخردانه مسئولین بنیادشهیدمرکزدرقبال شکایت ازجانبازقطع عضوآقامیرزایی که مدافع وزبان گویای جمع کثیری ازایثارگران مظلوم بوده وهست امیدوارم تاوضعیعت وابعاداین حرکت مذبوهانه. بنیادبیشتربرای عزیزان ایثارگرروشن نشده باشهامت ضمن عذرخواهی ازایشان به وظیفه ذاتی وقانونی خویش که دفاع ازایثارگران درخصوص احقاق حق وخدمات درشأن این عزیزان اقدام نمایند.
بنده بیشاز شش ماه جبه دارم اما مارا ایثار گر نمیدانند
هرچه بگندد نکش میزنند
وای بروزی که بگندد نمک
با سلام الانه روشی از بنیاد مرکز به استانها یاد دادن از جانباز سوال کنیدچند درصد اکر زیر ۸۰ درصد بود بکین فعلا ۸۰ درصد تا کی ۸۰ درصد اکثرا دارفانی وادع کرده ان خوب کلکی است برای رد کم کنی خجالت نمکشید لاقل دروغ نکید
باسلام وآرزوی توفیق برای تمامی آزادمردان عالم ازجمله برادرارجمندوجانبازسرافرازآقامیرزایی عزیزکه باتمام وجودوبدون هیچگونه چشم داشتی تمام قددرخدمت به هم نوعان خویش است اینجانب ضمن حمایت ودفاع ازایشان درخصوص احقاق حق مسلم ایثارگران واعلام انزجارازحرکت نابخردانه مسئولین بنیادشهیدمرکزدرقبال شکایت ازجانبازقطع عضوآقامیرزایی که مدافع وزبان گویای جمع کثیری ازایثارگران مظلوم بوده وهست امیدوارم تاوضعیعت وابعاداین حرکت مذبوهانه. بنیادبیشتربرای عزیزان ایثارگرروشن نشده باشهامت ضمن عذرخواهی ازایشان به وظیفه ذاتی وقانونی خویش که دفاع ازایثارگران درخصوص احقاق حق وخدمات درشأن این عزیزان است اقدام نمایند.
حقی که خودشان قانونی کردند ،حاضر نیستند بپردازند.
ای کاش یکی بود درد دل جانبازان را یه گوش رهبر می رساند اخه اون مسول حراست چند سالشه چطور به خودش اجازه داد چنین حرفهای را بزند من یادم میاد زمان جنگ عده ای از مردم این روزها را پیش بینی میکردند ولی رزمندگان باور نمی کردند یا قبول نداشتند خود من هر وقت میخواستم به جبهه اعزام شوم یه عده میگفتن برا چی میری جبهه هر چی توضیح میدادیم که مملکت در خطره ناموس دین ولایت فقیه اونها میخندیدن میگفتن اگر شهید شدید که زن بچتون بیچاره میشود اگر هم مجروح شدید تا زمانی که زنده اید باید زجر بکشید کسی نگاهتان نکند و بهتان بگویند میخواستی نروید الان پیش بینشانردش از آب در آمد میرفتیم جبهه با عشق به مردم و مملکت و رهبرمان خوب اگر جنگی نبود جانبازی مسول بنیاد و حراستی هم نبود پس بجای خدمت به جانبازان و خانواده شهدا حق حقوق جانبازان را درست نمی دهید و این بنده خدا را هم تهدید کرداید کجاید ای شهیدان شما که روحتان همه جا هوزور دارد شاهد باشید و از ستمکاران شکایت به خدا کنید تا خدا ابرویشان را ببرد
سلام خاعن های که زمان جنگ جو سازی میکردن که مردم به جبهه نروند میگفتن اگر مجروح شدید کسی به فریادتان نمیرسد الان هر جور که تونسن رفتن خودشون تو بنیاد جا زدن دار در کار جانبازا کارشکنی میکنن تا جانبازان را ناراضی نگه دارن ولی کور خوندن جانبازا این حرفها و اتفاقات را زیاد دیده اند همیشه به فرمان رهبرند ما پشتی بان اقای میرزای جانباز گرامی هستیم با اینکه هنوز زیارتشان نکردم خدایا توفیق خدمت به خدمتگذاران بده ننگ و بی ابروی را نسیب خاعنین به نظام و کشور بگردان کسانی که به جانبازان خدمت میکنند اجرشان بده کسانی که از موقعیتشان سو استفاده میکنن خدایا بی ابرویشان کن درود بر آقای میرزای جانباز
بهتر است بروید سر منافقان و دشمنان ایران را در گونی کنید نه جانبازان را ، ای بی لیاقت ها اف بر شما
ماجانبازان همگی یارویاوروپشتیبان اقای میرزایی هستیم ما۸سال ازجان ومال وناموس ووطن دفاع کردیم حالاهم تااخربرای گرفتن حق قانونی ومسلم خود ایستاده ایم چیزی هم بیشترنمیخواهیم بنیادبااین عمل ناشایست واقعا غرورومنزلت جانبازان وخانواده شهدارازیرسوال برده بنیادخانه ماست وسرپرست لایقی بایدداشته باشد
سلام جناب اقای میرزای ماهمه درکنارت هستیم تاقوت باهمه قودرتش چشبندمیزداخرش چی شدحالا این اقاگونی میخواد توسریک جانباز بکنه ازمسولین میخاهیم پیگرمسله باشنداجرکم عندا۰۰۰ سلامتی رهبرراازخدا خاستارم
سلام جناب اقای میرزای ماهمه درکنارت هستیم تاقوت باهمه قودرتش چشبندمیزداخرش چی شدحالا این اقاگونی میخواد توسریک جانباز بکنه ازمسولین میخاهیم پیگرمسله باشنداجرکم عندا۰۰۰ سلامتی رهبرراازخدا خاستارم
سلام جناب آقامیرزایی خیلی مردهستی کا از حق و حقوق جانبازان واجرای عدالت دفاع میکنی کاش مسئولین بنیاد همه مثل شما بودند وهیچ حقی ضایل نمیشد وهیچ تجمعی هم صورت نمیگرفت وجانبازان این آخر عمری در ارامش زندگی میکردند التماس دعااا
نکنه خدای نکرده جانبازان را با منافقین اشتباه گرفتید که اقای میرزایی را به یک پاه از شهرستان میکشید تهران وتهدید میکنید بدانید برخورد با این عزیز برابر با ۴۵هزار جانباز ماده۳۸ میباشد وبدانید روزی شما هم بازنشسته میشید وباید ماننند ما دنبال حق خود باشید وانروز دیگران برخوردی که امروز با میرزایی کردید باشما خواهند‌کرد شک نداشته باشید
این حرف ها چیه که میگی آقای میرزایی ... همه تو رو میشناسن ... الکی بچه های اطلاعات خراب نکن که مثلا میخوای خودتو نشون بدی ...
باسلام ،بنده به عنوان یک جانباز ،از نیروی های اطلاعات وامنیت یک سوال دارم،شما که به اسانی یک جانباز فداکار را به دستور بنیاد زود به اداره تان خواستار وبه وی تهمت اخلال در نظام را میزنید ،،که ما تمامی جانبازان خواستار حق وحقوق مان هستیم ،ما هم به تعداد۴۵۰۰ جانباز خواستاریم که مسولین بنیاد را هم به ادارتان دعوت کنید وعلت کم کاری وندادن حق وحقومان از اقایان بپرسید وجواب گوی کارها ودزدی یشان باشند ؟ با تشکر از زحمت کشان اطلاعات وامنیت کشور ،اجرکم عندالله
واقعا در جمهوری اسلامی اینطور از قهرمانانش تجلیل میشود؟ اینگونه آنها را ستایش می کنند؟ وا اسفا !! همه جای دنیا سعی میکنند با ساختن فیلم و سریال و.... نشان بدهند که آنها هم قهرمان دارند، حتی شده به دروغ. آنوقت در کشور شهدا ، هزاران هزار رزمنده که همین الان هم گوش بفرمان مقام معظم رهبری هستند و هنوز هم برلی ایثار و جانبازی آماده اند از حقوق قانونی خود که بارها در مجلس تصویب شده محروم هستند. واقعا عجیب است. انشالله که با استقرار دولت جدید و نیز با امدن دکتر قاضی زاده مشکلات این قشر معظم و معزز حل و فصل شود به شایستگی‌ و بنفع جانبازان.
سلام ، یعنی چه
پس هر هفته که گردهمایی از سایر ادارات هست را هم سیاسی و امنیتی در نظر بگیرید و آنها را هم بازجویی کنید
ازموصوع برخوردبردراناطاعات که نسنجیده بوده خاطزمان ازردشدچون برادران جانبازحامیان ومردان بزرگ صحنه های نبردحق علیه باطل بودندوالان شهدای زنده این مرزوبوم هستندکسی حق نداردباتلفن فلان مسول آنهاراموردبازجوی قراردهدسواستفاده ازموقعیت برای هرنهادهرشخص هرمسول جرم محرزوبایدبانها برخوردشودچه ریس اطلاعات باشد چه نیروی ازعوامل چه اوحدی باشدچه هرشخص دیگرقانون ملاک عمل است نه شخص بردران دراطلاعات نبایدسفارشی عمل کنندماجانبازان بابردران اطاعات مدافعان امنیت نطام هستیم مادنبال حقوق ازدست رفته خودهستیم که کارمندان بنیادبی خیال ان شدند
سلام من فرزند شهید هستم و ۱۲ سال سابقه کار در کمیسیون ماده ۱۶ در سال ۹۸ با همت بر آن آمدیم که بنیاد را محکوم کنیم به پر داخت معوقات جانبازان و خانواده های شهدا که در سال های قبل مانده بود نه تنها نشد بلکه مدیریت وقت ماده ۱۶ برداشتندو من را با مدرک دکتری و این همه تجربه به بهانه ماموریت آموزشی خانه نشین کردم و خانمی رو سر کار آورده اند که هیچ تجربه از حقوق ندارد و لیسانس مددکاری است و گویی یک کدام از خود طرف های شکایت ایثارگران است دوستان تا وقتی این جوری و من به اصطلاح جوان ۳۷ ساله که تجربه ۱۲ ساله دارم و می خ اهم کار کنم خانه نشین می کنند و جایگاه های خدمتی به افرادی می دن که توانایی خدمت ندارن وضع همین است مدیریت بنیاد چه در سطح پایه میانی و عالی باید اصلاح شود و جوانان از گروه خودمان کار را در در دست بگیرند قطعا مشکلات حل خواهد شد نه اینکه طرف سال آخر خدمت به عنوان مدیر جدید و تجربه جدید بخواهد خدمت کند خوب دیگر در سال آخر خدمت چه رمقی برای خدمت دارد
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه ایثارگران.این حرکت ناجوانمردانه مسئولین بنیادوهرنهادامنیتی درقبال ولی نعمت جامعه که مسئولین هرپست ومقامی رامدیون ایثارو ازخودگذشتگی امثال آقامیرزایی هاهستنند محکوم میکنم توهین به آقامیرزایی توهین به جامعه ایثارگران است
مشکلی نیست اگرخیلی ناراحت هستند که مبلغ کم رانمی خواهند بدهندبیایند همه مارابایک تیرخلاص کنندبعد هم بروند به گرفتن حقوق‌ها نجومی خود زیادتر وزیادترکنند
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت همه ایثارگران.این حرکت ناجوانمردانه مسئولین بنیادوهرنهادامنیتی درقبال ولی نعمت جامعه که مسئولین هرپست ومقامی رامدیون ایثارو ازخودگذشتگی امثال آقامیرزایی هاهستنند محکوم میکنم توهین به آقامیرزایی توهین به جامعه ایثارگران است
واقعا متاسفم که اینجور برخوردمیکنن با ایثارگران
بنده بشخصه جناب اقامیرزایی رو میشناسم ودیدم که بدون هیچ چشمداشتی از ایثارگران وحق حقوقشان دفاع میکنه.خداوند انشاله عاقبت بخیرشون کنه.
درضمن بنده تااخرین قطره خونم از ایشون پشتیبانی خواهم کرد.ما نه سیاسی هستیم نه کاری باسیاسیون داریم.مافقط ازحق وحقوقی که دولت تصویب کرده دفاع میکنیم.اوایل انقلاب جونمونو کف دستمون گذاشتیم واز همه چی گذشتیم تا ایران عزیزمون اسیبی نبینه.الانم چیزی برای ازدست دادن نداریم وحاضریم جونمونو برا وطن و انقلاب ورهبرمون فدا کنیم.
درود بر سردار اقامیرزایی.
سلام خسته نباشید امیدوارم راهی که در پیش گرفتیم درست باشد بنیاد شهید وامور ایثارگران زمانی که به فرمان امام تاسیس شده برای اجرنهدان به جامعه حدف بود اما حال برای تو گونی کردن ایثارگران از خود سبقت میگیرند اما از ان زمان بترسید که کاسه صبراین عزیزان لبریز شود خواهشند اول فکر کنید بعد دستوردهید جامعه ای ایثارگران حامی انقلاب وارزشهای اسلامی خود وولایت فقه هستند واحترام جامعه حدف خط قرمزه این جامعه است
با سلام و احترام به روح پر فتوح شهدا وامام شهدا
از اینکه میخواهم شکوائیه کنم خیلی ناراحتم زیرا نهاد ارزشی که بخاطر ریختن خون شهدا و جانبازان سر وسامان دادن به ضروریات آنها ایجاد شده و کارکنان آن از صدر تا ذیلشان که حقوق دریافت میکنند که خدشه ای به زحمات ایثارگریشان که در ماضی زمان رخ داده نرسد ،اما چه میبنیم ؟ انگار جایگاه رئیس و مرئوس عوض شده با چنان وقاحتی به عصاره های ایثار برخورد میکنند که گوئی به دشمنان مملکت می نگرند ،چه شده است شما را ،چه فکر میکنید ،اگر حجب حیای تفکر ایثارگری نبود واگر کاسه صبرمان بخاطر نظام لبریز نمیشود یقین بدانید همانگونه که صدامیان با آن همه پشتیبان را بخاک مزلت در آوردیم شما را نیز چنین میکردیم ،بس است دیگر حیا کنید و بیش از این صبرمان را نیازمائید ،اینکه احدی از دوستان مارا با ارعاب وتهدید میخواهید که از حقوق همرزمانش دفاع نکرده ، مانع شوید، بسختی در اشتباهید زیرا ما نمی خواستیم به رنج رهبرمان بیفزائیم که از عملکرد بد بعضی از دولتمردان مکدر نموده باشیم و این بود که طرح مشکلات را به سمع و نظر ایشان نرساندیم ،بترسید از روزی که خبر نا کارمدیتان را به ایشان رسانده وآن موقع خواهید دید که چه میکنند با شما ،پس عاقل باشید ودست از اجحاف به این قشر از جان گذشته بردارید وحقوق آنها را مطابق قوانین بدهید
باشد که گوش شنوایی تا دیر نشده بشنود
آقای اوحدی و زینبی و پاکدل خواهشاً مثلث برمودایی که سه نفری تشکیل دادید رها کنید برید! یک سری دوستان اشتباه کردن برای ابقا شما کارزار تشکیل دادن!!!! برید که قاضی زاده هاشمی سریعتر بیاد
واقعامتاسفم برا این رفتارشون
بخدا همه چیزی دروغی بیش نیست در مورد ایثارگران به عنوان همسر و خواهر شهید میگم کجای دنیا دیدی پول تو حساب مادر را بردارند یا اختیار همه چیزی خانواده ها دست بنیاد باشه و من نوعی هیچی اختیاری از سهام که از حقوقم برداشت میشه نداشته باشم و خیلی چیز های دیگه
برادر جانباز عزیزم جناب آقا میرزایی
از زحمات و پیگیری های دلسوزانه جنابعالی ممنون و سپاسگزارم و این رفتار نابخردانه و بی ادبانه نفوذی ها در بنیاد شهدا و جانبازان سرافراز کشورم را به شدت محکوم می نمایم ، شک نکن که آه دل جانبازان گریبانشان را گرفته و همانند اربابان بی همه چیزشان به زباله دان خواهند پیوست ،
باسلام . خدمت جانبازان عزیز و خانواده‌های محترم شهدا متاسفانه اخیرا با بی تدبیری و بنیاد ازسوی مامورین وزارت اطلاعات به جانبازان عزیز بی حرمتی شده لذا چنین مسایل در کشور صورت گرفته که نیروی انتظامی و حراست بنیاد و مسولین بعضی ادارات از مقام معظم رهبری وریاست جمهوری اسلامی ایران و از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اقدام قاطع بعمل آورند نمایندگان مجلس و وزرای روحانی اختلاس می کردند چرا برخورد نمیشد این قشر با عزت بخاطر مطالبه حقوقشان بازخواست و حرمت شکنی می شود با هزار تاسف چرا.؟
سلام خدمت مسولین از جناب مهندس اوحدی سوالی داشتم گفته شده به دستور جنابعالی جانباز عزیز میرزای را به حراست بنیاد معرفی کرداید که چرا از حق جانبازان دفاع کرده است لذا توجهتان را به نوشته اقای میرزای جانباز گرامی در همین سایت جلب میکنم ایشان نوشته اند در حراست به او حرفهای زده شده که اگر حقیقت داشته باشد مایع سرشکستگی است خواهش میکنم نوشته را بخوانید و حتما رسیدگی کنید ما جانبازان متمعا هستیم که شما خوش ندارید که این چنین رفتار ی بایک جانباز قطع عضو در اداره که شما مسولش هستید باشد خدا یارتان موفق باشید از زحمات شما سپاسگذارم نامدار همتی جانباز ۲۵درصد
سلام رزمندگان بسیجی بیشترین شهیدوجانبازورزمنده درخط مقدم ایثاروازمیهن دفاع کردندرزمنده معسرازبیمه درمانی محروم حمایت کنیدرزمندگان خیلی تاسف
به خدا سوگند هشدار میدهم چنین نکنین از مقام معظم رهبری تقاضا میکنم از رئیسی که اجازه ندهند چنین رفتاراتی انجام شود با جانبازان محترم بخدا انقلاب در خطر هستش جهاد ما به ظلم باطل علیه خودمان تبدیل شده من خود جانباز ۱۵درصد حالت اشتغال از کارافتادگی کلی بنیاد شهید هستم با فیش حقوقی حتی حق سرپرستی هم دریافت میکنم مهجور هستم پسرم سرپرستی بنده را از دادگاه دارد وبه تایید بنیاد شهید هم رسیده اعصاب وروان شیمایی مهجور هستم قلب باز ۱نخته از بدن بنده سالم نیست حالا یک سوال دارم چرا بنده را ماده ۳۸ نمیزنن که جنون دارم پزشکی قانونی وبنیاد شهید تایید کرده اند چرا باید ماده ۳۸ نباشم ۶ تومان میدهند در حالی که ۱۰میلیون حقوق بنده ست ۸ونیم حقوق و۱ونیم سرپرستی اما الان ۵تومان حقوق و۱تومان حق سرپرستی میدهند با این همه تشنج های بنده خود ادراری داروهای قلبی شیمیایی اعصاب وروان دارای ۱فرزندم پسر که باعروسم از بنده سخت نگهداری میکنن وسخت خجالت زده انها شدم ماده یعنی چه این مسخره بازی ها را کی در اورده میگویند حالا باید در کمیسیون درصد شرکت کنی ۲۵ بگیری تا ماده بخوری خب اونوقت معوقات بنده چی میشه سال ۹۰ به بعد حالت اشتغال خوردم از کار افتاده شدم پرونده های بیمارستانی ایرانیان ساسان ابن سینا امام حسین ومراکز روانی خراسان شمالی امام رضا زندگی بنده در بیمارستان ها رقم خورده شما را بخدا کمکم کنین راهنمایی کنین
از برخورد نابخردانه که‌ به‌شما جانباز عزیز جناب آقای میرزایی که‌ به خواسته بنیاد شهید و از سوی نهاد امنیتی ای شهید زنده متاسفم. جانباز چیزی ديگه نداره که‌ از دس بده شرم آور ه. چرا گونی لوحه تقدیر شونه بنیاد شهید خیلی وقته که‌ وارد جنابازی وسیاسی شده وازعدالت و اساسنامه ش فاصله گرفته .
سلام و ارادت
با توجه به شناخت كافي و شافي و وافي به جناب اقاي ميرزايي محترم در طول اين مدت از طريق تلگرام گروه ماده ٣٨ اشنا شديم ، اين جانباز محترم هيچ گونه خروج موضوعي نداشته و نديده ايم كه بر عليه نظام ، ديگران را تحريك نمايند ، يا باعث برهم زدن نظم عمومي و اجتماع باشند،.
لازم به ذكر است كه همه افراد اين گروه ولايتمدار و پاسدار ، حرمت نظام و انقلاب هستند ، و ايشان هميشه با حرمت شكنان در جدال بود، انتظار ما جانبازان و خانواده شهداء ، از مسئولان و دست اندر كاران بالخصوص حفاظت و اطلاعات، كه حامي ما بودند و هستند ، ان شاء الله در اينده ، بيشتر خواهد شد، ضمناً وزارت اطلاعات به وظيفه خود عمل كرده، ليكن ، درخواست جانبازان و خانواده شهداء و ايثارگران، و ازادگان عزيز ، هميشه به حق و وظيفه قانوني بوده، و اميدواريم با همكاري ارگانهاي مختلف ، بهانه اي دست دشمنان جمهوري اسلامي نداده، و با اجراي صحيح و حق و عدالت و انصاف قوانين موضوعه، كه امري و لازم الاطاعه هستند، حق به حق دار برسد،
و در صورت مشاهده موضوعات خارج از قانون و يا شخصي و يا افرادي ، از طريق اين گروه ماده ٣٨ بخواهند ، اين مدافعان ٨ سال دفاع مقدس را پيراهن عثمان كنند ، دست انها قطع خواهد شد.
ضمناً جناب اقاي ميرزايي نماينده اين گروه جهت جلسات و اجتماعات و فعال نمودن مواد قانوني تصويب شده با بنياد شهيد و ستاد كل ،براي جانبازان و خانواده شهداء و ازادگان عزيز هستند.
پاسدار ولايت و جانباز شيميايي و دكتراي حقوق
سلام دوستان طرح اتقام بنیادجانبازان و بنیاد شهید اشتباه بود
ماده ۳۸ حق جانبازان است آقای میرزایی باید بره دیوان عدالت اداری شکایت کند
وای بر اطلاعات جمهوری اسلامی که موجودیت خودش رو از خون شهدا گرفته به جای اینکه به جانباز عزیز و زحمتکش جناب میرزایی گیر بدید باید کسانی را احظار کنید که باعث وبانی این تجمعات شده اند چرا اطلاعات نباید از یک جانباز محترم دفاع کند وفقط با یک گزارش غیر قانونی ایشان را بازجویی کند و اسم گونی را بیاوردند .آخه کشورهای ضعیف که چیزی ندارند از گونی استفاده میکنند .جمهوری اسلامی به همت همین جانبازان و خون شهدا الخمدللله با رهبری امام خامنه ای پر توان وقدرتمند است .چرا وچرا وچرا اطلاعات این بی حرمتی ها را انجام میدهد . تا کی مسبب اصلی این هتک حرمتها باید برای خود آواز بخوانند وعریزان جانبازمان بعد از ۳۵ سال رنج اینطور پاسخ بشنوند که میکنیمت تو گونی از حناب جانباز محترم وزحمتکش به نوبه خودم عذر میخواهم
زمانی که روی سر ما گونی بود اون مامور اطلاعات هنوز اسم جنگ رو نمیدانست اینها کسانی هستن به نظام ومملکت اسیب میزنن .باید از مامور حاتی اعدای حیثیت شود واز کل جانبازان معذرت خواهی باید بکند.التماس تفکر.جانم فدای رهبر
باسلام . خدمت جانبازان عزیز و خانواده‌های محترم شهدا متاسفانه اخیرا با بی تدبیری و بنیاد ازسوی مامورین وزارت اطلاعات به جانبازان عزیز بی حرمتی شده لذا چنین مسایل در کشور صورت گرفته که نیروی انتظامی و حراست بنیاد و مسولین بعضی ادارات از مقام معظم رهبری وریاست جمهوری اسلامی ایران و از فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اقدام قاطع بعمل آورند
وای بر نهادی که جانباز و کسی که برای کشورش جونش رو داده بی حرمتی میکند. اما از کسی که گزارش داده نمیپرسد که دلیل اجتماعات چی بوده . آخه دیگه مگر چند تا از این عزیزان جانباز موند ن به زودی زود باید برای گرفتن ونشان دادن یکی از اینان که جنگیده مدتها بگردید تا کسی پیدا شود اما ان روز دیر شد
بنده چنده ماه بخاطر یه وام از بنیاد شهید دارم دوندگی میکنم هر کلی ازم پول گرفتن و تا الان ندادن اخرش فهمیدم اصلا نمیخوان وام بدن فقط دارن ازم اخاذی میکنن
باسلام متاسفانه این حرفهایی که به این جانباز عزیز اگر اینگونه نوشته شده است باشد به نظر می رسد ادبیات ضابط خاص که همان اداره اطلاعات است بدور از شان وشون یک ضابط خاص و سربازان گمنام امام زمان می باشد و خلاف حقوق شهروندی می باشد که چگونه میشود فرد یک نفر را داخل گونی کرد انهم یک جانباز و ایثارگر کشور را مگر قانون گدار اجازه داده است با شخصیت یک نفر بازی کنند وبه اجبار بگویند باید تعهد بدهی تعهدی اولا ایثارگران به وظایف خود واقف هستند که بدون اخذ مجوز تجمع نمی شود دوما اقای اوحدی بعنوان یک مسول ومتولی امور ایثارگران بایستی به وظایف خود عمل می کرد حال نکرده است بایستی از طریق قانون دادسرای کارکنان دولت علیه ایشان شکایت نمود و آن ضابط قضایی نیز باید از این جانباز نسبت به الفاظ غیر معقول عذر خواهی کند بعداز گدشت ۴۰سال از این انقلاب واقعا بدور از شان کشور ایران استووبایستی هرکس باشد از طریق قانون با آنها برخورد شود
سلام عامل اصلی سپاه است که بسیج را رها کرد وما را سال 72 تحویل بنیاد داد و اگر هم بنیاد کوتاهی کرده همان اطلاعات دنبال نفوذی خیلی خیلی قوی در بنیاد باشه که این همه باعث اذیت ایثارگران شدند وگاهی هم در مجلس
جناب آقای آقا میرزایی محترم

باسلام دعای خیر
احتراما اینجانب ابراهیم امینی سیوچ به استحضار می رساند جلوگیری از تضییع حقوق اینجانب جانباز ازکارافتادگی کلی و بسیج فعال و پیرو خط رهبری مدظل العالی معاون بازرسی پایگاه شهید حسنی می باشم را بعنوان احدی از شهدای زنده این مملکت اسلامی خواستارم نظر به اینکه اینجانب در شهرستان بانه که درفاصله ۲۰کیلومتری از نقطه صفر مرزی با کشور عراق واقع و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی ره و حضور ایادی آمریکای جنایتکار همواره محل درگیری نیروهای مخلص نظام با آمریکای جهانخوار بوده است زندگی می نمایم در منطقه بانه در مورخه 1365/2/24 حین درگیری نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ضدانقلاب که بر اثر اصابت تیر دشمن مجروح شدم و دچار مصدومیت گردیدم وبه درجه جانبازی نائل شدم و حتی به علت عدم امنیت در روستاهای بانه در زمان ناچار به شهرستان بانه کوچ ودر حالی که فاقد شغل و درآمد بودم بصورت قراردادی در تاریخ 1369/9/18 در جهادسازندگی شروع بکار نمودم و بطور مستمر با سپاه پاسداران بانه همکاری صادقانه داشته ام اینجانب برای کسب افتخار و امتیاز جانبازی تلاش مستمری نمودم لیکن متاسفانه مدت ۱۵ سال بدون داشتن امتیاز جانبازی در جهادسازندگی مشغول فعالیت بودم که در این فاصله از سال 1377 در تحولات اداری به شرکت آب و فاضلاب روستایی بانه منتقل شدم و مزایایی از ناحیه جانبازی خودم دریافت نمی نمودم وصرفآ از تاریخ 1384/10/14اینجانب که حکم کار گری و تابع قانون کار هستم وهم شرکت آب و فاضلاب روستایی با  شرکت آب و فاضلاب  شهری ادغام شده است حکم بنده شر کتی  خصوصی کارگری تابع قانون کار می باشم به عنوان جانباز ازکارافتادگی کلی بصورت رسمی پس ازتقدیم مدارک وبررسی در شورای تآمین شهرستان وابراز فیلترهای اداری وغیره بعنوان جانباز ازکارافتادگی کلی شناخته شدم و مدت  ۱۳سال حقوق دریافت جانباز ی می کردم ودرفوااصل زمانی مختلف بعلت عدم رعایت عدالت در مورد نحوه تعین درصد جانبازی معترض شدم که نهایتا" مورد موافقت قرار گرفتم ولی با عنایت به اینکه اینجانب به علت صدمات ناشی از اصابت تیر در حین همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بانه توانایی انجام کار در شرکت آبفار بانه نداشتم و اینجانب مشمول از کارافتادگی کلی حالت اشتغال جانبازان انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح شناخته شدم که براین اساس حقوق اینجانب از تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ برقرار بود ولی متآسفانه بنیاشهید وامور ایثارگران بدون دلیل قانونی و حتی درک شرایط اینجانب که همسان با تعداد۸ نفر دیگر در شهرستان بانه می باشد و هنوز هم حقوق خویش را دریافت می نماید حالت اشتغال حقوق بنده قطع نموده اندکه این امر تبعات روحی وروانی و حتی اجتماعی بسیار برای اینجانب و خانواده ام داشته ودارد آیا یک بام دو هواست از جناب آقای  میرزایی  محترم  تقاضا دارم که بعداز خدا پشت و پناه این قشر بی دفاع هستید لطف خودرا نسبت به درخواست بنده معطوف بفرمائید تا حق بنده ضایع نگردد حقوق حالت اشتغال قطع نمی شود(۳)
یوسف مجتهد - تمام جانبازانی که در گذشته به دلیل اشتغال و دریافت حقوق از این بابت، حقوق حالت اشتغالشان قطع شده است با اصلاح تبصره۲ ماده۳۹، بنیاد موظف است نسبت به برقراری مجدد حقوق آنان اقدام کند    جانبازانی که از ابتدا مشمول قانون حالت اشتغال شده واز حقوق حالت اشتغال استفاده کرده اند سپس در یک دستگاه استخدام شده یا خواهند شد و متقاضی استفاده همزمان از حقوق حالت اشتغال و حقوق اسخدامی هستند براساس تبصره ۲ ماده ۳۹ در صورتی که جانباز حالت اشتغال که براساس قانون حقوق حالت اشتغال می گیرد در دستگاهی شاغل شود (از زمان اصلاح تبصره ۲ماده ۳۹حقوق حالت اشتغال وی در دستگاهی که حالت اشتغال شده قطع نمی گردد باشکر فراوان
سلام
اگر ایثارگران حرمت داشتن حق حقوقشان نمیخوردین
تجمع ایثارگران بخاطر بی کفایتی بعضی از افرادضدانقلاب
باید مسولین بنیادتعهدبدهن که ایثارگران را اذیت نکنن
چطور تجمع در تهران حرام است ولی اذیت کردن ایثارگران لذت بخش
مگر ساواک دوره شاه هست که انقلابیون رو تو گونی کنید
ما ایثارگران از آقای اقامیرزایی حمایت می‌کنیم
باسلام خدمت هم رزمان عزیز اینجانب هم از برادر عزیزم جناب آقای آقامیرزایی حمایت کرده .وحرکت ناجوان مردانه ی بنیاد شهیدوآقای اوحدی را محکوم میکنم.وتا پای جان از برادر آقا میرزایی حمایت میکنم وبرای مسولان بی کفایت بنیاد شهید متاسف هستم.
چرا بنیاد شهیدچنین رفتار زشت وناعادلانه ای بانماینده ماجانبازان، جانباز عزیز آقامیزایی داشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایکاش میدونستید مادفاع کردیم که روزی دفاع ازما جرم نباشد هنوز که هنوزه شرمو حیا مانع رفتن به بنیاد میشه باعث رفتن به کمیسیون میشه باعث ناراحتی خودمان ازوضیعت خودمان میشه دیدن دوستانی که باشنیدن بالای ۲۵درصدبنیادرا ترک میکنند قلب آدم رودرد میاره وقتی میبینی عزیزان ۲۵درصد به بالا هنوز مطالبات خود رادریافت نکردن خجالت میکشیم زیر ۲۵ درصد هستیم بخدا قسم فشار اقتصادی برای همه هست اما برای کسی که بخاطر مجروحیت ازهمه چی افتاده باید کاری کردباید دولت کاری کنه این عزیزان برای خواسته هاشون بی حرمت نشن ماحاضریم بخاطر مردم توگونی هم بریم حاضریم درد مردم رابجون بخریم ودردل هردردمندی معبر بزنیم
ما حرکت زشت و ناپسند بنیاد شهید رادررابطه بابرادر عزیز وزحمتکش آقای میرزایی رامحکوم میکنیم وحمایت خود را از ایشان که نماینده جانبازان میباشد اعلام میدارم
برادران عزیز 32 سال پیش ارزشها را پشت خاکریزها گذاشتید و تمام .باور کنید که امروز بدهکار شدید.نه وزارت اطلاعات شما را درک میکند و نه سپاه پاسدران عزیز.اگر تشریف ببرید بوی قربت خودتان را حس میکنید.زمان شما تمام شد. ما که بعد از 68 تاریخ مصرفمان تمام شد..فقط مواظب باشید فردا روزی سربار جامعه تلقی نشوید .جملهای شهید باکری را بیاد بیاورید.دعا کنید که شهید شوید .بعد از جنگ 3 گروه میشوید و ........ بیاد آرید.همرزمتان
برخورد ناشایست با اقای اقامیرزایی که نماینده قشر بزرگی از ایثارگران کل کشور است مایه تاسف است.حمایت خود را از ایشان اعلام و به این رفتار جدا و قویا اعتراض داریم
سلام معذرت با ده مرحله جبهه خط شکن هفت عملیات و جانباز پنج درصد موج انفجار که به علت مشکلات خانوادگی اصلا نخواستم درصد جانبازی معسری و معیشتی را افزایش دهم! و به علت صدمات جنگ هیچ جای سالم ندارم و چون با این بیکاری و فقر فعلا زنده بلا و مرده بلا شدیم
سلام چراحق قانونی جانبازان ماده 38 رانمی ید که چنین اتفاقاتی بیفتد چرا تو هین چرا تهدید جانبازان رو از چی میترسونین کسی که در جبهه های جنگ و کسی که جانش را در کف دست در جبهه جنگ می‌گذارد پس از چیزی باکی ندارد اگر واقعا توهين به خانواده شهدا و ایثارگران میکنید اگر آنها نبودند شما در پشت میز هایتان نبودید پس بهترین راه این است که دشمن شاد نشویم و حق قانونی ایثارگران را پرداخت نمایید و هرکس به جامعه ایثارگری و ملت شهید پرور خدمت می‌کند انشالله در پناه ایزد منان رستگار شود و هرکس خیانت می‌کند انشاالله نابود شود
با تشکر
البته باید سر جانبازان را تو گونی کیسه کرد!!!!!! چرا چون اون موقع که۱۵سالمون بود رفتیم جزیره مجنون معیوب شدیم اشتباه کردیم باید میرفتیم دنبال دزدی گرگی و الان برای خودمون درنده بودیم سر جانبازان رو تو گونی کیسه میکردیم ...خوب دستمزد جانبازان رو دارن میدن خوب خوب......
همانطور که می دانیم فلسفه وجودی بنیاد خدمت به ایثارگران است حال وقتی چنین بلائی سر جانباز محترمی که از قضا نماینده ایثارگران نیز هست واقعا جای تاسف داره ، حالا متوجه شدید آقایون به چه قیمتی پست میگیرند ؟
بهتره در این بنیاد رو گل بگیرن ، هیچی از بنیاد نمی‌خواهیم و راضی به جمع شدن این دستگاه عریض و طویل که هر روز هم بزرگتر میشود ولی هیچ کارایی ندارد هستیم
و تا پای جان پشتیبان آقای آقابزرکی نیز هستیم
سلام به همه ای اون کسای که این پیام منو میخونن موضوع اینکه است که بنیاد شهیدمورایثار گران را برای چی تشکل دادن مگه این نیست جایگاه برا خانوادهای شهدا وجانبازان باشد ویا اون تشکیل دادن بر علیه اونها باشد مگه قرار بر این نبود برای خدامات رسانی به خانواد شهذا و جانبازان باشد اما در اویل اونهای که در این ادار بود بعضی اگه خداماتی انجام دادن به این خانوادهای زجر کشید اما کم کم یعنی از سال ۹۰ به بعد همه چیز بر عکس شد بعضی مسئولین این بنیاد امد خداماتی رسانی را به فراموشی سپردن و خود وفقط بفکر جابگاه خود بود یعنی از سال ۹۱ مجلس ماده ۳۸ را برای جانبازان به تصوبب راساند اما مسئولین اورا در بایگانی گذاشتن بعد ده سال در دولت قلبی اون حقوق را مجلس به قانون کرده بود انجام بده اون هم با زحمتهای برادر عزیز جانباز ۵۵ درصد و خانوده شهید که در سال ۹۷ تا امسال این برادر دار برابر با همان قانون با ای مسیولین جلسه داشت با این جسم ناقصش که قول میدادن وعمل نمیکردن و این برادر جانباز هم برای اینه حرف ما جازان را به گوش رهبر و ریس جمهور برساند گردهماهی انجام میدادیم واخر مجبور شدن که اون معوقه را انجام بدهند ولی ناقص چرا ما باید با این همه درد زجر که در خانوادها داریم مسولین هم نمک به ان میپاشن چرا این برادر را به جلسه دعوت میکنن بعد به اداره امنیت زنگ میزند اقا اوحدی که ادعا هم میکن که مت هم جانبازم شما از حرف حق نارحتی اقای اوحدی مثله اینکه ریاست برایت خیلی مهم است شما که میگفتی من جنس خودتون هستم اینطور با برادر عزیزمان جانباز ۵۵ درصد اقای علیرضا اق میرزای برخور نمیکرد و اون ادار امنیت که با حرف شما سریح موز میگیرد ما جانبازان یه روز مرزهای این کشور را با از دست دادن جان پا دست وسر عصاب وخیلی چیزهای دیگر نگبانی کردیم که الان شما پشت میز بنشنید و برای ما جانبازان شاخ شونه بکشید توهین به اقای اقا میرزای و برادر فتاح جهانی توهین به همه ای جانبازان است باید مشخص شود چرا هر جانبازی دونبال حق قانونی خود باشد جرم است اقای اقامیرزای و برادر جهانی نمایندگان ما جانبازان ماد ۳۸ بودن هستن تا جان در بدن داریم حمایت و پیگر این توهین که به این برادر عزیز اقای میرزای هستیم ما سربازان امام خمینی ورهبر عزیزمان امام خامنه ای هستیم جانمان را راه ولایت ولی ورهبرمان راه دوباره فدا میکنیم
باسلام
خیلی جای تاسف داره این نو رفتارهای نا جوانمردانه
ما تا اخر حق وحقوقمان هستیم .
یاعلی مدد.
با سلام
واقعا ، دنیای غریبی شده است ، طوری که مرزها جابجا شده اند! و جای شاکی و متشاکی عوض شده است.
آقایان اجرایی و امنیتی ! آقای آقا میرزایی و ابر گروه ماده ۳۸ ، جورکش ، قصور و کوتاهی شماها ، در انجام وظیفه تان است. اگر شماها ۱۰ سال پیش به وظایف تان خوب و روشن عمل می کردید ؛ الان ، نه آقا میرزایی بود و نه ابر گروه ماده ۳۸ ، که اقامه دعوی و مطالبه حقوق پایمال شده خود و دیگر ایثارگران را بکند ، و اهمال و کوتاهی هایی شما را پوشش بدهد.
بیایید قدری منصف باشید که ، آقای آقا میرزایی و ابر گروه ماده ۳۸ معلول چه علت هایی هستند، شما ها علت ها را دریابید!!!
و یکی از آن علت علل ها ، قصور و کوتاهی شما در انجام وظیفه تان بوده ، است. و ایا می دانید که اگر دور اندیشی ایثارگرانی چون آقامیرزایی نبود ، ممکن بود چه بلایی پیش بیاید!! و چه هزینه‌های برای کشور تحمیل شود!!
قدری منصف باشید و منصفانه قضاوت کنید. دنبال و پیگیر کسانی باشید که ، قصور و کوتاهی آنها ، هزینه های جبران ناپذیری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحمیل کرده است.
متاسفم واقعا .اقای میرزایی خیلی برای حق و حقوق ما زحمت کشیدند .جوابش این نبود واقعا ....
تبصره بگیران ماده ۳۸ ، معلم ، تامین اجتماعی،ووو همه ی انها تجمع کردند نسبت به حق خود چرا انها به اطلاعات راهی نشدند.
مامورین امنیتی وظیفه قانونی خودشان را انجام می دهند متاسفانه این مسئولان بنیاد شهید بوده اند که در مورد اقا میرزایی به مامورین دروغ گفته اند .

اقای مسئول بنیاد برای شما خجالت داره که تهمت به یک جانباز میزنید . نکنه توفع دارید اقا میرزایی مانند دیگر مدیران بیاد دست بوستون .
سلام دوست عزیز بنده هم مثل شما جانبازم البته ماده ۳۸ برای ما ها صورت نگرفت . بعد قطعنامه توی کردستان مجروح شدم ولی از جان و دل در کنارتلن برای حق و حقوق هرکسی که برای این وطن ایثار کرده هستم
سلام خدمت دوستان واقعا جای بسی تاسف دار بنیاد که یک نهاد دولتی و انقلابی است و خانه جانباز نیز هست این گونه رفتار نا بخردانه خیلی زشت است و زشت تر از آن رفتار افراد وزارت اطلاعات بوده که با این جانباز آقای آقامیزایی داشته اگر بنا بر اینطور رفتارا باشه که کافیه برادرمان آقا میزایی فقط یه اشاره کنه، اون وقت همین جانبازایی که تا الان ساکت موندند حرکت میکنن و هیچ نیرویی هم جلو دارشان نیست
پس لطفا ادب داشته باشید و مواظب رفتار خودتان باشد و از نجابت جانبازان که تا الان صبر کردند باشید آقای آقامیرزایی یک نفر نیست و ما جانبازان تا آخرین قطره خونمان پشتبانش هستیم پس لطفا این رفتارا موقوف.
دشتمان گرگ اگر داشت نمی نالیدیدیم
نیمی از گله مان را سگ چوپان خورده ست
باسلام خوب شد انقلاب شد وعده ای...
از شما میپرسیم ما سی واندی سال درد وعذاب عوارض جنگ را تحمل کردیم .شما چطور طاقت شنیدن حرف منطق را نداشته وندارید.مگر هم نوع وایرانی نیستید
ویا مدعی برداشتن دین اسلام نیستید.کدام مسلمان میبیند برادر وهم وطنش درعذاب ودرد است اما به فریادش نمیرسد.والاه از انسانیت بدوراست.فشار اقتصادی ودرد ورنج عوارض جنگ ومعیشتی همه را سردرگم کرده .همه این ها تقصیر امریکا است .یا بی لیاقتی وعدم سو مدیریتی است .هر کسی بر سر کار می اید .اول فامیلهایش برسر کار میاورد.تا راه باز کند برای بار کردن واختلاس .حرف حساب خیلی دردناک است.برای کسانی که بی حساب وکتابند.همین کارها باعث فقر درجامعه شده که کار به اینجا کشیده شده
وحالا برای احیای حق باید خفه شویم تا مابقی را کسی دیگر اختلاس کند وما شرمنده وشرمساری خانواده را بر دوش بکشیم .مردانه انصاف است.کمی بخود بیاید وبعد در مورد ما قضاوت کنید .حق یار حق گویان وحق ستیزان است
سلام بند حقیر وظیفه خود می دانم از زحمات اقای میرزائی که با این شرایط جسمانی که دارند واوضا ع کرونا بدنبال حق حقوق جانبازان هستند حمایت خود را اعلام کنم امیدوارم صاحب الزمان مزد کسانی که درراه حق قدم بر می دارند بدهد
باعرض سلام
اگر جانبازحرمت داشت حق وحقوقش رو نمیخوردن
تجمع ایثارگران به خاطر بی کفایتی بعضی از افرادضدانقلاب
باید مسؤلین بنیاد تعهدبدهند که ایثارگران را اذیت نکنندتا تجمع نکنند
چطور تجمع حرام است اما اذیت کردن ایثارگران لذت بخش است
ما ایثارگران از آقای اقامیرزایی حمایت کامل میکنیم
جناب میرزایی صادقانه زحمت میکشد
مطالبه گری قانونی حق است
و جناب میرزایی زحمت ایثارگران را بدوش میکشد
حراست بنیاد و رییس بنیاد جناب اوحدی
جواب مهمان این نیست !!!!
با سلام خوش به حاِل شهدا که نیستن ببینن که بعداز جنگ چگونه با همرزمانشان رفتار می شود .! با گونی که باید اختلاس گران را با آن برد و مجازات گرد . واقعا متاسفم برای مسئولان بنیاد .
سلام خدمت دست اندرکاران خدوم بنیادواقعادستتون دردنکنه امام رحمت اله علیه ویاحضرت آقااینطورسفارش ماجانبازان ودردمندان به شماامرفرمودندمگرقرارنبودمادرپیچ وخم های زندگی ومشکلات ادیده فراموش نشویم این است واقعاکه آقامیرزایی که بخاطرحق جانبازان اینطورموردبی مهری وبازخواست قراربگیرندمگه ازجیب شخصی خودمیدهیدکه ایتگونه عمل میکنید مگرنه اینکه شماحضرات بخاطرماوبرای مامسئولت ماراعهده دارشده ایدبنده خودم فقط یک موردپارسال معوقه دریافت کردم ودیگه هیچی واریزنکردندخجالت بکشید توروخدابعدهم ماکه اعتراض بخاطرحقمون میکنیم انگ اختشاش ویامقابله با نظام میزنید؟ نظامی که مابخاطرش الان هم حاضریم ازجان ومال ناموس بگذریم وفدای نظام وانقلاب کنیم وکسانی ازمسئولین هست که اگه خدای نکرده مشکلی برای نظام پیش بیایدسوراخ موش رافلان قیمت خریدارندویاویزای فلان کشوردردست فراری میشوندوبازماهستیم که اگه سلاح هم نباشدباچنگ ودندان مقابل دشمنان ایستادگی میکنیم پس توروبه روح امام وشهدابسه به خودبیاییدواینقدرباماهاکه دایم درزجروناراحتی ومشکلات بدنی واقتصادی له میشویم بدتانکنیدوفقط وفقط حق قانونی خودرامیخواهیم نه کم نه زیاداگرواقعاشماسهل انگاری نکنیدمگه مابیکاریم یاحوصله ای مونده که اعتراض کنیم ازخدامیخواهم به مسئولین دلسوزنظام عمرباعزت وبه سهل انگاران ومتخلفان نظام راشمرویزیدمحشورگرداندبه خداوندبترسیدازآه مامظلومان
سلام و درود بر برادرعزیزمان جانباز آقامیرزایی که زیر بار زور نرفت و جز گفتن سخن حق و واقعیت چیز دیگری نگفت من هم به عنوان یک جانباز حرکت بنیاد و وزارت اطلاعات را با آقای آقامیرزایی حرکتی نابخردانه و غیر اخلاقی می دانم و متاسفم از این نوع برخورد ! جالبه بعد این همه سر و صدا امروز در همین سایت فاش نیوز معاون تعاون جناب پاکدل در رابطه با ماده 38 و پرداخت معوقات آن و نحوه محاسبه فرمودند این که واریزی هر فرد بافرد دیگر یکسان نیست به خاطر این است که معوقات از سال 91 است و همچنین تاریخ از کارافتادگی که خوب ممکن است یک سری زودتر از کارافتاده شده باشند و یک سری دیر تر در نتیجه ایثارگری که دیرتر از کار افتاده کلی شده یعنی به عنوان مثال سال 95 از کارافتاده کلی شده باشد خوب به معوقات او کمتر محاسبه میشود و به همین دلیل پرداختی ایشان کمتر است و آیتم های مدرک تحصیلی و سابقه جبهه ... ! اگر خوب به صحبت های ایشان توجه کنید درست می گویند ولی یک نکته انحرافی دارد آن هم این که اولا طبق قانون جامع و اجرای ماده 38 همطرازی و دریافت حقوق مطابق شاغلین نیروهای مسلح با دو درجه یا رتبه بالاتر می بایست پرداخت شود از سال اجرای قانون که سال 91 می باشد و تا الان پرداخت نشده نکته ظریف آن در قانون صحبتی از تاریخ ازکارافتادگی نشده که ایشان می فرمایند از تاریخ رای ازکارافتادگی مگر جانباز بر اثر صدمات ناشی از جبهه و جنگ از کارافتاده نشده چرا تاریخ ازکارافتادگی را می خواهید ملاک محاسبه قرار دهید اگر هم این طور باشد که شما می فرمایید مگر غیر از این است که بنیاد به بهانه های مختلف جانبازی که در سال های دفاع مقدس مجروح و جانباز شده از رفتن به کمیسیون پزشکی جهت حالت اشتغال و ازکار افتادگی کلی منع کردید هر چهار سال یک بار و هر بار هم به یک بهانه پزشکان مربوطه رای منفی دادند و در نهایت هفت خان بنیاد را طی کردن و موفق به گرفتن رای ازکارافتادگی کلی شد به نظر شما این وسط چه کسی مقصر است آیا غیر از این است که با کشتن زمان آن هم توسط خود بنیاد که می بایست حامی جانباز باشد جانباز را تا الان که گرد پیری به چهره دارد هنوز که هنوز است به حق و حقوقش نرسیده ! به نظر شما این حقوقی که بنیاد به جانباز پرداخت می کند همطراز با شاغلین نیروهای مسلح می باشد ! چرا در فیش حقوقی بنیاد به جای آیتم ها عوامل شغلی آمده خوب این یعنی چه آیا غیر از این است که مخفی کاری است و نمی خواهند شفاف باشد یا حکم حقوقی چرا یک نسخه از حکم را در اختیار جانباز قرار نمی دهید پر واضح است چون باز حقیقت آشکار می شود ! به هر حال ما جانبازان اینها همه را می دانیم و اگر تا حالا صبر کردیم از نجابتمان بوده و ابن دلیل نمی شود که شما سوئ استفاده کنید ! در آخر به اطلاع می رساند آقای آقامیرزایی یک نفر نیستند که بخواهید با گونی و ... ایشان را بترسانید و او را وادار به امضائ تعهدنامه کتبی کنید ما جانبازان همه ایشان را حمایت می کنیم و توهین به ایشان توهین به همه جانبازان است ! .
متاسفم برای بنیاد جانبازان .با این کارش.
آقای میرزای .بسیارانسان .خوب و. ولایت مدر هست.
سلام آیا سزاوار است جانبازی که از حق دفاع نماید به پای اطلاعات کشیده شود آقا میرزایی یعنی همه جانبازان ماده ۳۸ ما تمام جانبازان ماده ۳۸ آقا میرزایی هستیم و آقامیرزایی در قلب همه ماست
ازقدیم گفته اندهرچبز بگند نمکش میزنند وای به روزی گه بگنند نمک حال روز بنیاد که دم ازحق حقوق جانباز میزنند این شد وما ایثارگران ماده۳۸ حمایت خود ازبرادر عزیز اقای میرزایی اعلام میداریم وهر گونه بی احتامی به وی یعنی بی احترامی به ۴۵۰۰۰ هزار جانباز
واقعا جای تاسف دارد بنیاد خود متولی جانباز باشــه بااین تفکــر وعمـل دیگــر تاریخ مصرف ماها به پایان رسیـــده
اقای اوحـدی شمـا که از قشــر جانبازان واز همرزمان بودید این گونه رفتار کردی از سایر مسئولین چه انتظار داشته باشیم ؟؟؟
بنیادشهید و امور ایثارگران چگونه عملکرد دوگانه خود را در رابطه با ایثارگران توجیه می نماید ؟
آقای علیرضاآقامیرزایی که صادقانه بدون هیچ چشم داشتی از حق و حقوق ایثارگران دفاع می نماید را به جلسه دعوت سپس گزارش وی را به اطلاعات می دهد ولی افرادی را که به بهانه های مختلف از ایثارگران اخاذی می نمایند و با اعضای تقلبی مسئولین بنیاد را برای گرفتن امتیاز و خواسته های شخصی خود تهدید می نمایند را به گرمی می پذیرد که این موضوع برای ما جای بسی سوال است؟؟؟؟؟
ما ایثارگران اینگونه برخوردها را با مدافعان هشت سال دفاع مقدس محکوم کرده و حمایت همه جانبه خود را از آقامیرزایی اعلام می داریم.
اگه جنگ بود مارفته ایم اگه غیرت بود ما داشته ایم اگه تیر وترکش بود ما خورده ایم اگرهم خون دل بود ما خورده ایم حال بعد از ۳۲ سال دیگه توان ورمق به انتظار نشستن اجرای یک قانون رانداریم
واقعا آدم تاسف میخوره بخاطر یه تعداد نالایق که خودشونو برتر از بقیه میدونن و اینطور به یک ایثارگر و جانباز میهن بی حرمتی میکنن
سلام برکسانیکه نظر ایثارگران برایشان مهم است. اینجانب اعلام میدارم که حرکت مسئولینی که برادر جانبازمان جناب آقای علیرضا آقا میرزایی که جانباز قطع عضو وبرادر شهیدراکه همانند ۸سال دفاع مقدس بازهم با ایثار خود درجهت دفاع ازحق وحقوق همرزمان خود درچهارچوب قانون برابر با قانون مصوب شده نه کم ونه زیاد به نمایندگی ازطرف ۴۵هزار ایثارگر ماده ۳۸ احقاق حق میکردند. با ترفند دعوت نمودند وبه اداره اطلاعات معرفی مینمایند وازایشان خواستند که تعهد کتبی دهد دربنیاد پیدا نشود وتهدیش میکردن چنانچه به بنیاد برود اورا درگونی کنند. اینجانب اعلام میدارم که حرکت مسئولینی دراین امر شرکت داشتن بسیار اشتباست چرا که جانبازان ومجموع ایثارگران درزمان ۸سال دفاع مقدس معامله با خدای متعال داشتن ودراوج جوانی با تمام قدرت با دشمنان تا دندان مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی با دست خالی به مبارزه برخواستن تا از میهن ومردم خویش ومرزهای کشور دفاع نمایند واین امنیت کشور را مدیون خون شهدا وجانفشانی جانبازان وایثارگرانیم وحال که همه ایثارگران به سن پیری رسیدن وروزانه تعدادی از این ایثارگران دلاور به شهدای همرزمشان می پیوندند و دربرابر همسر وفرزندانشان شرمنده باشند چرا که با بی مهری بعضی از پشت میز نشینان مواجه شدن ونتوانند از حق وحقوق ازدست رفته خود دفاع نمایند آیا خدارا خوش میادچنین باشد .جناب آقای علیرضا آقا میرزایی یک نفرنیست بلکه دراین شرایط کرونایی با خرد جمعی وایثاری که ایشان داشتن نماینده بودن ایثارگران ماده ۳۸ راپذیرفته وبه نمایندگی ازاین جمع ۴۵هزارنفری جهت احقاق حق ازدست رفته طبق قانون مصوب شده نه کم ونه زیاد اقدام خیرخواهانه مینمایند وهیچگونه اقدام غیر قانونی نداره ونخواهند داشت همه ایثارگران به جانب آقای علیرضا آقا میرزایی اعتماد کامل داشتند که نماینده خود جهت احقاق معرفیش نمودند لذا همه ما علیرضا آقا میرزایی هستیم وخواهیم بود چون ایشان درچهارچوب قانون حرکت میکنند وتا آخرین قطره خونشان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی بوده وگوش به فرمان مقام معظم رهبری
سلام برخورد ناصحیح بنیاد متاسفانه قلب جامعه ایثارگری به‌درد آورده امیدوارم با ریاست جدید بنیاد بعد از چهل سال مشکلات ایثارگران حل شود
سلام من بنوبه خود از آقای میرزایی که برای احقاق حق جانبازان ماده 38 تقبل مسئولیت کردنذ حمایت میکنم واز کلیه سازمانهاومراکز مربوطه بخصوص ازمقام معظم رهبری خواهشمندیم که موضوع را اختصاصا پیگیری فرمایند که 1-آیا اگرکسی بذنبال احقاق حق بود باید به اطلاعات ارجاع شود 2- آیا وزرات اطلاعات خود باید دراجرای عدالت کاراطلاعاتی کند یا پادوی بنیاد باشد 3-تمام کسانیکه دراین بحرمتی نقش داشته اند بایدپاسخگوی اعمال خویش باشند. باتشکر
از رئیس جمهوری محترم به عنوان یک جانباز درخواست دارم تا با افراد خائن در بنیاد واطاعات بر خود قانونی کند ...واز آقامیر زایی این شهیده زنده دلجویی کنند.


سلام به نظر من این نامردی است که یک جانباز و خانواده محترم شهدا را بخاطر این که حرف حق را بزنه این حرف که در شن خود آنهای که این حرف را زدن فقط هست انشاالله این افراد که میخوان سره جانبازی راکه از حق تمام جانبازن و خانواده محترم شهدا دفاع می‌کند یک جند سال دیگه که اینها بازنشسته شده یک نفر دیگه سره همین های که میخوان سره یک جانبازن بکنندتوگونی سره خودشان را می‌کنند تو گونی چوب خدا صدا ندارد برادر از هر دستی که بگیری با همان دست پس میدی بیا کارت به خاطر رضایخدا باشد نه بندی خدا
✍️سعدی‌حاتمی..
انا لله و انا الیه راجعون
آقای اوحدی معاون رئیس جمهور و
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
منقول است از رب العالمین که در ابتلا به مصیبت آیه استرجاع تلاوت شود
باخبر شدیم ‌‌‌جنابعالی وهمکارانتان‌ در پاسخ به انتقادات یکی از جاماندگان قافله خون و شهادت برادرمان جانباز علیرضا آقا میرزایی که خطایش به چالش کشیدن مودبانه و منطقی شما بابت مطالبات فراموش شده و بایگانی شده جامعه ایثارگری که شرح مبسوطش را بهتر از ما میدانید با توسل به مراجع امنیتی پاسخ درخواست نام این عزیز را با مشت آهنین و مرعوب کردن ایشان یافته اید
با شنید‌این‌خبر‌ناخداگاه ‌موجی‌ از یاس و نا امیدی در وجود خود احساس نمودم
آیا زمانی می رسد که بنیاد شهید با مدیریت فردی آزاده و جانباز پیگیری بازداشت یکی از ولی نعمتان خود باشد (فاین تذهبون)
مگر آن پیر خمین در ‌وصیت نامه خود نفرمودند ‌که ‌نگذارید‌‌پیشکسوتان‌‌عرصه‌ایثار‌ وشهادت‌‌ در‌پیچ‌‌وخم‌ عافیت‌‌طلبی‌و ‌دنیا‌زدگی به فراموشی سپرده شوند ‌‌؟
زمانی که ‌حضرتعالی ‌‌بعنوان‌‌متولی‌دستگاه عصمت و طهارت ‌حرمت‌‌ایثارگران‌را‌حفظ‌نمی‌کنید انتظار‌از‌دیگران‌ بسی‌‌خنده‌آور‌است
بنده از ‌رزمند‌گان ‌دوران دفاع مقدس،بازمانده‌‌ از‌قافله شهدا ‌وشرمنده‌‌ شهیدانم
‌ مردمانی با صفا و مهمان نواز تاریخ و تمدنش بیان عظمت و استواری این قوم است، علما و فرهیختگانش در حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی صاحب نظر بوده اند و هستند
‌جناب آقای اوحدی جنابعالی که خود از رزمندگان ‌و‌آزادگان‌دوران دفاع مقدسید چرا چشم خود را بستید و بدترین دستور برخورد با کسی رو دادید که ‌‌(مهمان‌)شما‌بود‌و‌فقط‌دنبال‌احقاق‌‌حق‌ایثارگران بود بد کردید مگر غیر از این است که شما هم برای این مهم به بنیاد شهید مامور شدید جناب آقای اوحدی رزمندگان‌ استان‌ من‌ ازشلمچه گرفته ‌تا‌کو‌ههای‌سر‌به‌
فلک‌ کشیده ‌کردستان‌‌را‌با‌گا‌مهای‌استوارشان
را در نوردیدند ، و ستارگانی ماندنی شدند برای شهر و دیار خود که قصه لالای مادران آینده این خطه فراموش شده باشند شگفتا شما چرا چنین کردید ( فاین تذهبون) . من بجای شما از‌محضر یکا یک ‌‌خانواده‌های‌‌‌معظم شهد‌ا‌وایثارگران‌ شریف و نجیب دیارم عذرخواهی میکنم ، البته اگر به جای شما بودم
‌قبل‌ از‌‌ تودیع‌ استعفا میدادم
وسلام
سلام دلاور عزیز آقای میرزایی آن راکه حساب پاک است چه منتش به خاک است بنده سعادت نداشتم شما را زیارت کنم ولی قلبم گواهی میدهد شما انسانی خداترس و شجاع هستی و اقای احدی و وزارت اطلاع بداند که همه ما میرزایی هستیم خدا به شما طول عمر باغات دهد و عاقبت به خیر بشی که اینگونه صادقانه دارید از حق ایثارگران دفاع میکنید
سلام اقا میرزایی باعرض خسته نباشید میخواستم اینو خدمتون بگم که شما خودتون هم جانباز قطع عضو هستین وهم برادر شهید هستین شمارابردن اطلاعات وجلوبنیاد مامورگذاشتن که شما دوباره تشریف نبرید بنیادشهید
پس اینهمه مردم عادی دارن ازبی عدالتی اینا میگفتن دروست میگفتن حالا فکرکنید بااونا چه برخوردی میکردن
دوره شاه ماهاکه بچه بودیم نمیفهمیدیم به مردم چه می‌گذشت ولی الان دولت وکشورمون اسلامیه ما ملت امام حسینیم من هم پدرم پاسدار بود هم جانباز وهم همسرم هم جانباز ۷۰درصده ماجوانیمون وزندگی نکردیم مثل من خیلی زیاد هستن اینا مدیون جوانیهای به باد رفته ی ماهستن که الان اینا دارن روماها ومردم ما حکومت میکنن اینا بخاطر حکومت خودشون جانبازان این مدافعان وطن که جونشون رادادن خون برادر دادن اینطور رفتار میکنن وای بحال مردم عادی کشور معلوم نیست چه برسراونا میاد خدایا خودت به این ملت رحم کن
امیدوارم که این اقایون از رفتاربد خودشون ازشما عذرخواهی کنند و بفهمند که رسم مهمان نوازی راباید از امام علی علیه‌السلام یاد بگیرن.
جناب سردار میرزایی من بنوبه خودم هر کار بکنم حتی به اندازه ذره ای از تلاشها و سختیهای شما که در راه ماده 38 برداشتیه اید نمیرسه
وسوای من بقیه دوستان هم اگاه هستن که شما شجاعانه بی بی باکانه این راه دشوار را بسختی پیموده اید
دست مریزاذ داری داداش همه ماقدرزحمات شما رامیدانیم سپاس فراوان
جناب آقا میرزایی برای همه ما شناخته شده میباشد واز نظر صداقتشان وپاکیشان ودلسوز بودنشان برای حق وحقوق از دست رفته جانبازان وبرای این عزیزان متحمل سختی های بسیار شدن وبا توجه به اینکه خود ایشان جانباز وبرادر شهید بزرگوار شهید جلیل آقا میرزایی میباشند وما همیشه به صورت خود جوش در کنار این سرباز انقلاب بوده ایم وخواهیم بود برای احقاق حق وحقوق قانونی خودمان
سلام برادر گرامی جناب آقای آقامیرزایی
خیلی جای تاسف و شرمندگی است دل آزردگی برای من جانباز که اینگونه با حضرتعالی رفتار نا صحیح و نا بجا شده است
باید تاسف و تاثر خورد برای اشخاصی که در اطلاعات با شما اینگونه رفتار کرده اند
چند سوال از دوستان اطلاعاتی و سربازان گمنام عزیز
اول مگر چیزی بیشتر از جان وجود دارد که شخصی بتواند در راه مملکت داد شما عزیزان سراغ دارید صدق و صداقت فقط زمانی اثبات میشود که کلام تا پای جان باشد
ما جانبازان چیزی بیشتر نداشته ایم و آنرا در طبق اخلاص دادیم
مگر شما برادران محترم همین راه را نمی روید عنوان سربازان گمنام آقا امام زمان را در حال حاضر به دوش نمی کشید
حال آنکه ما در گذشته این راه را رفته ایم
پس فرق ما با شما در چیست هر دو یک راه یک مسلک پس اینگونه برخورد با یک پیشکسوت در چیست
ایا به خود فکر نکرده اید آینده شما و آیینه پیش روی شما ما هستیم
برادرعزیزجانباز و خانواده شهید جناب آقای آقا میرزایی در اصل به دنبال چیست ایا پیش از این برخورد هیچ کانال و مطالب فوق در گروه را مطالعه کرده اید
آیا جز پیگیری حق و حقوق و مطالبات جانبازان که متاسفانه توسط یک متولی نادرست و اصلاح ساختار سازمانی که به نام جانباز و ایثار گر و خانواده شهید برقرارگردیده اما متاسفانه بالعکس هدف خود عمل می کند
آیا شما برادران و سربازان گمنام گذرتان در آینده به این مسیر نخواهد افتاد
در نهایت گله ای مختصر ما جانبازان هر آنچه در طبق اخلاص داشتیم دادیم که نهایت آن جان بود
بنیاد امور ایثار گران برای برای رفع مشکلات و کمبود پیش امده ناشی از صدمات پیش آمده برای ما درست شده است
اما متاسفانه این بنیاد خود معضلی برای ما جانبازان شده و هر روز با برخورد به نا حق با اکثر ما ایثارگران نه تنها به وظایف خود را عمل نکرده بلکه خود مشکلی شده
در دل بسیار است اما فقط به قول مولای متقیان خوار در چشم و تیغ در گلو
تهرانی جانباز ۵۰ درصد

دوستان، وقت بخیر؛
اینکه متولی وکسانیکه باید به ما خدمت کنند وفلسفه تشکیل چنین سازمانی خدمت به ایثارگران بوده وهست،
اینجوری با یک جانباز وبرادر شهیدی بزرگوار برخورد میکنن،
از دیگران چه انتطاری میتوان داشت،؟؟؟
حرمت امامزاده به متولی آنست،
وقتی اینا خودشون حرمت مارو نگه نمیدارند وای به حال دیگران،
دقیقــــاً همینطــوره !! البتہ نوش جانشون ما ڪہ حسود نیستیم ولــی حقیقتــــاً جــای بسی تعجب و سئــوالہ ڪہ چطــور بہ تبصــره ۳۸ هــای عزیز تا ڪنــون پنــج ۵ مــــرحلہ معــوقہ پرداخت شده آنهم بدون هیگــونہ دردســر و تجمعــی براحتی تا ڪنــون پنج نوبت بہ این دوستان معــوقہ پرداخت گــردیده ؟!! ولــی بمــا جــانبــازانِ مشمــولین مــاده ی ۳۸ ڪہ میــرسہ باید با ڪلی دوندگــی و پیگیــری و تلاش از جــانب نمــاینده محتــرم گــروه ؛ جنــاب آقــامیــرزایی گــــرانقدر و ســایر دوستــان زحمتڪش ؛ با ڪلــی وعده ی دروغ و امــروز و فــــردا و هفتہ ی دیگہ گفتنهــای مسئــولین امــر تا ڪنون اونهم با ڪلــی قَسَم و صلــــوات بہ بعضیهــایمان یڪ مــرحلہ ؛ بعضیهــا دو مــــرحلہ و بعضی دیگــــر سہ مــــرحلہ آنهم بصــورت هــر چہ پیش آمد خــوش آمد ؛ واریز نمــوده اند ؟!! و تازه نمــاینده ی محتــرم گــروه مــاده ی ۳۸ برادر عزیزمــان جنــاب آقــامیــرزایی را بہ اطــلاعــات فــرا میخوانند و این مــرد شــریف و بزرگــوار حــامی قشــر مظلــوم جــانبــاز و آزاده را تهدید بہ انداختن در ڪیسہ و ایجــاد دوقطبی می نمایند ؟!! عجب دوره و زمــانہ ای شده البتہ بخــاطــر داشتہ باشیم در هــر ارگان و نهــادی ؛ حتی امنیتی ؛ نیــروی نفــوذی از جــانب بدخــواهــان و دشمنــان وجود داشتہ تا با تهدید و رعب و ایجــاد فــاصلہ ی طبقــاتی و تبعیض میان جــامعہ ی ایثــارگــران ایجــاد دوقطبی نمــوده ڪہ امید است با درایت دلســوزان واقعی نظام و متولیــان امــر ؛ این نوع برخــوردهــای دوگانہ ی تبعیض آمیــز و تهــدید آمیــز و خط و نشــان ڪشیدنهــای توهین آمیــز و تحقیــر آمیــزی ڪہ نسبت بہ نمــاینده ی محتــرم ما جــانبــازان و آزادگان مشمــولین مــــاده ی ۳۸ داشتہ اند دست برداشتہ و بجــای تهدید و ارعــاب مــاهــا و بحــای اینڪہ ڪیسہ یا همان گونی هــا را بمــا نشان دهند ؛ شــایستہ است پیگیــر استیفــای حقــوق قــانونی مصــوب شده ی مــاهــا توسط مجلس شــورای اســــلامی ڪہ بیش از بڪ دهہ از تصــویب این قانون گذشتہ ولــی بہ هــر دلیلــی تا ڪنــون هم دولت و هم بنیــاد از اجــــرای ڪامل آن خــویشتنداری نموده است باشند ؛ سئــوالی از عزیزان مسئــول داریم اگــر چنــانچہ بیش از یڪ دهہ از نهــاد و ارگان و اداره ی محل خــدمتشــان مطالبــات حقــوقی داشتہ باشند و مڪــــرراً بعد از پیگیــریهــای بی وقفہ باز هم در پرداخت آن مطالبــات و معــوقــات تعلل ورزند و امــــروز و فــــردا نمــایند و یڪ جمعیت انبوه ۴۸ هــــزار نفــــره را ســرڪار بگذارند !! چہ حــــالی بہ آن عزیزان دست میدهد ؟! بنــا براین رعــایت اعتــدال و انصــاف هم چیــز خــوبیست . با سپاس
سلام، والله از لحظه ای که مطلب جناب آقا میرزایی رو خوندم انگار دنیارو سرم خراب شده!! هرچه فکر میکنم این معادلات یه معلوم و چند مجهول رو نمیتونم حلش کنم!!چیزی که برام معلومه، قانون و مصوبات مجلس مارو حق دار کرده و وقتی بعد 9 سال درخواست کامل حق و حقوق خودمون رو میکنیم هر بار با یه مشکل از جمله اینکه هنوز بودجه نیست، نمیدونم اعتبار نیست و.... از این قبیل مسایل به فردا و فرداهای دیگری موکول میشد و ای کاش خدا هم به ما فرصت و تضمین فردا و فرداهای دیگر رو میداد که ما هم حداقل اینقدر سماجت در گرفتن حق و حقوق خودمان نمیکردیم که امروز تهدید شویم به اینکه در صورت تکرار مسایل و اتفاقات گذشته ، ما را داخل گونی میکنن!!!جانباز یه روز شهید زنده محسوب میشود و یک روز دیگر برهم زنده نظم و امنیت ملی و اغتشاش گر و .......!!که اینها همون مجهولات من هستن که هر چه امروز کلنجار میرم نمیتونم حلش کنم!!! احتمالا علت عدم موفقیت در حل این مسله فکر کنم در دو چیز باشد: 1- یا من کودن و کند ذهنم 2- یا اینکه باید صورت مسله از اول غلط و اشتباه طرح شده باشد!!!!
سلام به دوستان و همرزمان این چندروز توی فکر اداره اطاعات یا سربازان امام زمان هستم بجای بی حرمتی به برادر جانباز قطع عضو اگر جرات می کند برود جلوی اون دزدان وطن فروش بگیرد سر اونها بکند توی گونی نه یک جانباز بی دست و پا این برای اون سرباز امام زمان افتخار نیست سرشکستگی دارد بخدا قسم
بجهنم پول ....
ای برخورد با نماینده ما یعنی زیر پا گذاشتن ارزش ایثار ....
اوحدی ما خدا داریم ....
آقای اطلاعاتی تو باید حافظ
ایثار گران که به گفته حضرت آقا
سرمایه کشور هست باشید باید
وقتتون بزارید روی کسایی که
مملکت رو بلعیدن میای جانبازی
که مشکل جسمی داره میخواهید
تو گونی کنید ....یادتون رفته امنیت قبل از شما دست امسال آقا میرزایی ها بود....اه وصد افسوس ....
سلام در کدام کشور دنیا یک جانباز که از خاک وناموس و دولت و مردم ایران خود را درجبهه جلوی توپ و گلوله دشمن سپر نموده واز جان ومال و خانواده خود گذشت نموده تا آسیبی به مملکت وارد نشود حال به خاطر اینکه از حق ناچیز خود دفاع نماید پایش به اطلاعات کشیده شود مسئولین بدانند که این به دور از انسانیت واسلام وقانون است چرا که این تهدید ها چه رسد به دین محمدی اسلام (ص) همه ما جانبازان آقا میرزایی هستیم آیا در دین اسلام کسی حق ندارد از حق خودش دفاع نماید اگر آقا میرزایی زیر سوال رود ما هم قطعا ساکت نخواهیم شد
چای تاسف داره نیروی امنیت کشور تهدید گونی میگنه
اینها برای امنیت کشور جنک کردن
جای بسی تاثر و ناراحتی داره
جناب میرزایی عزیز برای حق و حقوق شخصی نرقته
که بنیاد ناراحت شده و این عمل زشت را انجام داده
واقعا بعید و دور از انسانیت است کاری بس ناجوانمردانه کرده
سلام بر دوستان عزیز
و درود به جانباز سرافراز جناب آقا میرزایی عزیز
روی سخنم با همکارانی است که اکنون در وزارت اطلاعات مشغول خدمت هستند و به نام پر افتخار سربازان گمنام امام زمان مفتخر گردیده اید ،اعلام میدارم که دوستان عزیز اینکه الان با سنین متفاوت و بعضا کمتر از سن عصاره های ایثار بر مسند امور امنیتی نشستید بدانید ،که میدانم که میدانید زمانی در زمان جنگ افرادی بودند در لباس رزم که در خفا کارهایی انجام می دادند که اطلاعات مربوط به جنگ را به دشمنان می دادند که به آنها ستون پنجم دشمن معروف بودند ،و چه ضربه ها که از آنها نخوردیم !
آیا فکر میکنید که اکنون آنها وجود ندارند؟ یقین بدانید که وجود دارند و با لباس تزویر و ریا در بین ما حضور دارند
این ما هستیم که باید مومن کیز باشم و سره را از ناسره تشخیص دهیم ، اینکه بعضی در صفوف بنیاد رسوخ کرده و کار شکنی میکنند همان ستون پنجم دشمن اند که با ریا و حتما باند بازی قوانین مترتب با ایثارگران را به انحای مختلف پشت هم اندازی کرده تا موجبات نارضایتی ایثارگران را بوجود بیاورند واز آنها به مخالفین نظام تبدیلشان کنند ،که البته کور خوانده اند ولی این انتقاد را به شما دارم که چگونه قوانین مصرح را میبینید و عدم اجرای آن را در مطالبات ایثارگران دیده اید و به اجرای اوامر نابخردانه بعضی از افراد درون بنیاد تهیج میشوید وبه احدی از ایثارگران که تمام هم و غمش اجرای صحیح قوانین مغفول مانده است اهانت کرده میگویید در گونی شما در صورت تکرار میبریم ،
اینجانب به شخصه به آن نابرادر که چنین گفته میگویم یا باید از جامعه ایثارگر قویا عذر خواهی نموده و خاطر مکدر آنها را ترمیم کند یا به شخص آقای آقا میرزایی اظهار ندامت و پشیمانی کند که بازیچه افراد ناخلف در بنیاد شده است ،
این را باید دیگرانی نیز بدانند که ما همان نسل از خود گذشته متلمذ مکتب حسین ابن علی ع هستیم که شعارش این بود ( اگر دین ندارید آزاده می‌باشید)
چنانچه حقوقی که مصوب مجلس و نظام است بدرستی اجرا و ایفا نگردد بدون اینکه توجه ای به ممنوعیت گردهمایی که گوش زد کرده اید و نیز اشتباه گوشزد کرده اید به احقاق حق خود در برابر کسانیکه از تضییع حقوق ایثارگران برای اهداف خود و اربابان خود نمد بافتند به پا خواسته و فریاد عدالت خواهی را به سمع سمیع رهبری معظم می رسانیم ،
پس بهتر است عاقلانه رفتار کنید که هم جامعه هدف بنیاد از شما راضی باشند وهم خدای این قشر مظلوم از جان گذشته راضی باشد ،
خداوند متعال همه ما را به راه مستقیم رهنمون باشد ،ان شاءالله
درودبرتمام همرزمان قدیم وهمسنگران فعلی، واقعا شرم آوره این داستان، آدم خجالت میکشه جایی عنوان کنه بنیادبااونهمه ادعاهایی که در رسانه ها توبوق وکرنامیکنه چنین کاری درحق جانبازی که روزی همه چیزش روکف دستش گذاشت ورفت جبهه ازهمه چیز وهمه کس وهمه دلبستگی هاش گذشت تا دشمن نتونه واردخاکمون بشه حالابایدباهاش مثل دشمن رفتاربشه؟ اونم ازطرف ارگانی که قراربودمدافع جانبازباشه، ماهمگی آقامیرزائی هستیم بنیادبایدبه تعدادهمه ما گونی تهیه کنه!
در کشوری به نام جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون صدها هزار شهید و خیل عظیمی از جانبازان ،آزادگان و ایثارگران هست نباید جای ظالم و مظلوم عوض شود و مسئولانی که در حق عزیرترین قشر جامعه ظلم روا داشته و موجب اذیت روحی و روانی این عزیزان شده اند بایستی به دست عدالت سپرده شوند نه اینکه با ایثارگران که فقط پیگیر حق قانونی خود هستند عین جانیها برخورد شود بنده هم همچون بقیه ایثارگران در کنار برادر ارجمند آقای علیرضا آقامیرزایی هستم و برخورد غیر قانونی با ایشان از جانب هرکس و هر نهادی که باشد را محکوم نموده و همراهی و حمایت خویش را از ایشان اعلان می نمایم

انور شهامت جانباز 35% از تبریز
سلام علیکم خدمت برادر عزیز وگرانقدرم جناب میرزائی که این روزها شده خار چشم کسانی که تا به امروز به هرنوعی حق وحقوق جامعه ایثارگری رو پایمال می‌کردند. وبه راستی که گوسفندی هستن در لباس گرگ.
اینجانب سید حسن طاهرستوده جانباز جنگ تحمیلی از جوار بارگاه نورانی وملکوتی حضرت رضا علیه السلام با تمام وجود از برادر دلاور وقهرمان حق طلب جناب میرزائی اعلام حمایت مینمایم. وبه برخی مسوولان نان به نرخ روز خور بنیاد شهید اعلام میدارم. بترسید از آه ونفرین خانواده شهدا. بترسید از نفرین اون جانبازی که در لحظه های تحمل درد.ورنج بدرقه راهتان گرداند. وسخت بترسید از آن آزادگانی که در اسارت رنج دوران کشیدن به امید اینکه مملکت مان گرفتار دست زالو صفتان نباشد که خوب میدانید که اگر مورد لعن ونفرین این جامعه. صابر وصبور گردید دنیا وآخرت خود رو فدای چاپلوسی وارتقا مقام دنیوی کرداید. توبه کنیدو از خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه طلب نماید وافتخار نماید که دراین دنیای گذراه چند صباحی به شما حال چه به درست یا غلط پست خدمتی دادند. آنهم خدمت به جامعه بزرگ آیثارگران ونام آوران ایران زمین. واگر فکر می‌کنید با کارها وگزارشهای خود به اطلاعات در خصوص خدمتگذاران این جامعه صبور می توانید خللی در ایستادگی ومقاومت وحق طلبی این دلاور مردان وارد کنید. سخت در اشتباه هستید. که یا شما از بدنه جامعه آیثارگران نیستید وبه اشتباه در این منصب ومقام امروزتان به ناروا تکیه زداید. یا اینکه چیزی از درس جهاد وشهادتی که این بزرگ مردان تاریخ در هشت سال دفاع مقدس آن هم در مکتب ولایت امام خمینی (رض) پاس کردن نمی‌دانید. و وقت آن است که با درایت وبصیرت بیشتر در مورد این قشر مظلوم وصبور جامعه اندیشه نماید. وبدانید که حرمت واحترام به جامعه ایثارگری بر همه شما مسوولانی که از صدقه ایثار ومجاهدت وپای مردی این جامعه درد کشیده به نان ونوای رسیدید بسیار واجب ولازم اجراست. وبدانید که پست ومقام به کسی وفا نکرده ونخواهد کرد پس خدمت کنید. خدمت صادقانه تا مورد لطف ومحبت این جامعه صبور قرار گیرید وهمیشه ودرهمه جا از شما به نیکی یاد کنند. امید که ان شالله از این پس در ترویج خدمت خود تغییر رویه ایجاد نماید ونسبت به احقاق حق تمامی جامعه بزرگ آیثارگران اقدام نماید. آن شالله.
باسلام و عرض ادب خدمت برادرعزیزوهمسنگردلاورجناب اقامیرزایی..شماهمسنگردلاورتنهانیستید.ههمه ی جامعه ی ایثارگری وازادگان به نوبه خوداقامیرزایی هستیم.حالااگرهرنهادوهرمسئولی میخواهد.گونی سرمان بکشند.بسم الله.درخدمتشان هستیم.ای دادازدست این مسئول بی کفایت که در زمان رهبرعزیزوفرزانه حضرت امام سیدعلی خامنه ای ...
جناب آقای اوحدی عمل شما باعث تأسف ودورازشان یک آزاده وایثارگروخانواده محترم شهیدهست(باتشکرجانباز۵۰درصد)
سلام دوستان عزیزم اگر امروز صدای مارا ایثارگران به گوش مسولین می رسد تلاش و کوشش برادر عزیز مان جناب آقای میرزا یی و امثال ایشان می باشد ما جانبازان وظیفه دارم از برادر بزرگوار مان جانبازان پنجاه درصد وبرادر شهید آقای میرزایی حمایت کنم ،،خدا جای حق نشسته انشاالله کسانی که چنین رفتاری ناشایستی با آقای میرزایی انجام داد اند بسزایشان برسد،،رضا قاسمیان جانباز استان فارس
ما مرد جنگیم
مردان جهبه و جنگیم، از تادید نمیترسیم،
ما در حال سفر به آن دنیا که بگوشمان زمزمه میکردن هستیم،
برای دفاع از حق و حقوق شهدا و جانبازان کوتاه نمیآئیم،
از حراست بنیاد و معرفی به اطلاعات نمیترسیم،
ما جنگیدیم و آنها به مسند نشستن،
آنهائی که در مسند هستن رنگ جبهه را ندیدن و ادعا مالک بودن این انقلاب را دارن و به مسند هم نشستن،
حال که در مسند کار قرار گرفتی،شهدا و جانبازان و آزادگان چکاره اند؟
ما رزمندگان دفاع مقدس با جان و دل خانوادمان را جا گذاشتم که شهید شویم مجروع شویم آازاده شویم تا کشورمان بنام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استقرار و سر بلند شود،
در دوران دفاع مقدس برای کل ایثارگران از نظر مالی هیچ قانونی نبود تا اینکه در سال 1370 مجلس شورای اسلامی قانونی وضع کرد که در سال 1372 آئینامه اجرائی هیت وزیران به کلیه ادارات و نهادها بخشنامه ارسال گردید (منظورم قانون حمایت از شهدا جانبازان وآزادگان) است 4 سال بعد از جنگ حمایت از این قشر شروع شد که یکی از آنها حالت اشتغال شهدا جانبازان و آزادگان بود،
ای مسئولین بنیاد. این عزیزان برای دریافت پول نرفتن
حال،، ای مسئول وظیفه توست که قانون ماده 38 را اجرا کنی، اعدم اجرای و یا اجرای ناقص این ماده 38 ...ما از خدا میترسیم و بس، و از حق خود تا اجرای کامل دست بردار نیستیم،
به نام خداوند بخشنده ومهربان
باسلام ودرود برهمه شهداء وجانبازان و آزادگان وایثار گران

از برادر عزیزمان جناب اقا میرزایی که برای این خانواده بزرگ ایثار گران تمام تلاش وهمت خودرا جمع کرده تا حق به حقدار برسد صمیمانه تشکر وقدردانی داریم اگر کسی به ایشان بدرفتاری کند به همه این خانواده جسارت کرده
جناب اقا میرزایی ودوستانشان بدون چشم داشت از کار وزندگی خود گذشته سزاوار نیست اورا تنها بگذاریم
ما به جهانیان نشان دادیم که هرگز زیر بار زور وناحقی نمیرویم مادر سنین کم به همه ثابت کردیم
که شیر
میدانیم واز کسی باکی نداریم
برادران ودوستانم در زمان جنگهای پیامبر خدا (ص)وقزوها جنگ که تمام میشد پیامبر به علی علیه السلام میفرمود غنائم جنگی بین انان که در جنگ حاضر بودندرا به طور مساوی تقسیم کنید شما که دم از حق میزنید اواخر سال ۶۷ جنگ تمام شد چرا غنائم جنگی را نمیدهید ،چرا مزایایی از سال ۹۱ تصویب شده وسپاه پاسداران پول ان را به حساب بنیاد ریخنه را نمیدهید ، واین مقداری را که دادید هم برای بستن دهان جانبازان بوده ،واگر کسی هم مانند برادرمان اقامیرزایی و دوستانشان بخواهند دفاع کنند برایشان دردسر ساز میشوید
حضرت علی علیه السلام
فرمود اگر من بیایم تمام بیت المال را حتی اگر کابین زنانشان باشد پس میگیرم وبه بیت المال میریزم
جانبازان شهیدان زنده ای هستند که خداوند انان را میان شما حجت قرار داده
وای بر شما که حق این قشر مظلوم را نمیدهید
و اگر کسی خواست دفاع کند به اطلاعات میفرستید.او بجز کمک به این خانواده خدای ناکرده با نظام بد گویی کرده ؟

ما خانواده بزرگ ایثارگران به شما میگویم تا زنده هستیم پشت وپناه اقا میرزایی ودوستانشان هستیم
وتا اخر ایستاده ایم
واز کارشکنی عده ای نالایق باکی نداریم
سلام. ...به حرمت وطنم. ...ایران. .به حرمت 8سال دفاع جانانه از وطنم ایران. ..به حرمت خون شهیدان. .وبه حرمت. ......اعضای بدنهایی که درمنطقه عملیاتی....دست...پا...ریه.. گوش...و... جا گذاشتیم اما خاک ندادیم. .....ازمسئولین صاحب منسب خواستارم درحد ومقام یک ایثارگر با جانباز برخورد شود. ..درود بر شرف ونفس ایثارگر وهم رزممان جناب آقامیرزایی
تمام یقه سفیدان از دولت سهم خواهی کردن و موفق هم شدن،
پس سهم شهدا و جانبازان و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس چیست؟
آن قانونی که برای این قشر محروم تصویب کردن ، چرا اجرا نکردین؟ میدونی چرا؟
شماها در رئس قدرت نشته اید این چهل سال بفکر پرکردن جیبتان و فرزندانتان بودید؟
شما خانواده شهدا رزمندگان و آزادگان را فراموش کردید؟
شما حق قانونی حقوق ایثارگران را 10 سال زیر پا گذاشتید؟
شما مسئولین انگار سالها در مبارزه با متجاوز بودید که نبودید؟
بعضی از شما ها به این قشر خیانت کردید؟
شماها مسئولین چهل سال درب خونه ی جانباز امثال من نیامدید؟
با چند عکس فریب دهنده در سایتان اعلام میدارید که مسئولین بنیاد بدیدار خانواده ایثارگران در فلان جا رفتن؟
ما دیگر فریب شماها را نمیخوریم ؟
ما نماینده داریم و آن نماینده سردار میرزائی هستند و از طرف ما ایثارگران اختیار تام داند که پیگیر موضوعات حقوقی مان باشد،
بنام نامی حق
با سلام و درود به پیشگاه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و سلام بر مقام عظمای ولایت سید علی و سلام بر شهیدان راه حق الخصوص شهیدان دفاع مقدس و تمامی ایثارگران دوران دفاع مقدس
جناب آقا میرزایی عزیز برادر بزرگوار حامی حق و حقوق پایمال شده ایثارگران در طول 30و چند سال بعد از جنگ تحمیلی باید خدمتتان عرض کنیم مطمئن باشد اگر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب و ایثارگران جنگ تحمیلی نتوانستند بر سر این دلاور مردان میدان‌های جنگ تحمیلی بر سر این فرزندان از جان گذشته این مرز و بوم گونه بکشند کسی دیگر هم نمی تواند این گونی که باید به سر خودشان بکشند را بر سر ایثارگران یا شخص جناب آقا میرزایی بکشند مگر به نامردی و از پشت خنجر زندن را بلد باشند که بعید نمی باشد و اگر روزی بخواهد برسد هر اتفاق کوچکی برای شخص حضرتعالی بیفتد مطمئن باش جامع ایثارگری مسئولیت این اتفاق را به‌عهده کسانی می‌دانند که شما را تهدید نموده اند و لذا مطمئنا"همرزمان شما یک صدا و بدون هیچ وقفه ای از پای نخواهند نشست تا مرتکبین کناهکار به سزای اعمال خود برسند.
و اما نکات مهم تر از این گفته ها برادران همرزم و دلاور چرا این گونی ها تا به حال بر سر آنانی که به طرق مختلف با لابی گری و سیاست بازی‌های غلط سازمان‌ بنیاد شهید را اداره کرده اند و با گذشت سی و چند سال از جنگ صدقه وار آنچه که حق مسلم ایثارگران است آنهم با هزاران ترفند بر سر آنان نمی‌کشند و سوال کنن چرا و چرا شما مسئولین که دم خدا و پیغمبر می‌زنید و خود را حامی جامع ایثارگری میدانید به وظیفه اصلی خود عمل ننموده اید تا ایثارگران این کهنه سربازان جنگ دچار صدمات جبران ناپذیری بشوند تا دست به اعتراض بزنند آیا این افراد به اصطلاح انقلابی که ایثارگران را تهدید به نابودی میکنن یا سراغ مسئولین و متولیان ایثارگران رفته اند از آنها سوال نمایند که چرا یک شخص حق طلب مانند آقا میرزایی و غیره دارد خودش را برای احقاق حق همرزمان خود به آتش می‌زند..!!!؟؟ امیدوار هستیم مسئولین بجای اینگونه تهدید های غیر معقول و تشویش کننده افکار عموم ایثارگران که جنبه خوشی را در پی ندارد بیایند فکر و اندیشه نمایند و از دست اندکاران متولی ایثارگران و دولتی که تا کنون به نحو های مختلف سر ایثارگران را با پنبه در این چند سال بعد از جنگ بریده اند و ایثارگران زجرکشیده زبان به دندان گرفته و برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب و آزرده خاطر نشدن قلب نازنین مقام معظم رهبری چیزی به سخن نیاورده اند و فقط گوش به وعده وعیدها تکرار شدنی اما بدون عمل فرا داده اند اما این سکوتها هم صبری دارد و بس ای مسئول این دلسوز به اصطلاح به جامع ایثارگری چرا و چرا آیا خدا وکیلی اگر خودت بودی چه میکردی آیا هنوز موقع آن نشده است که قوانین مصوب شده را درست درمون اجرا نمائید یا پ پر شدن ایثارگران را در اواخر عمر و با سن بالا شاهد آن نیستید
آیا شاهد شرمندگی ایثارگران در نزد فرزند و اعیالشان نیستید
آیا از درد و رنجهای شبانه روزی آنها خبر دارید که شب و نیمه شب یا در طول روز چه اتفاقاتی از بابت نا ملایمتیهای شما مسئولین را به دوش می‌کشند آیا هنوز موقع آن نشده است که به وعده و عیدهای خود پایان دهید آیا موقع آن نشده است از لابی گری و سیاست بازی در قبال ایثارگران در مجموعه بنیاد شهید بردارید سازمانی که بیشتر از یک وزارت خانه عریض تحویل امکانات و... دارد چرا باید معوقات با تاخیر ده ساله آن هم بطور ناقص پرداخت شود چرا پاداش پایان بازنشستگی با تاخیر ده ساله هنوز خبری از پرداخت آن نیست چرا و چرا چرا نباید یک بیمه درست درمونی بعد سی و چند سال بعد از جنگ داشته باشند چرا موضوع بانک دی و دیگر سازمان‌های اقتصادی زیر نظر بنیاد بعد از این همه سال بلاتکلیف و بدون حساب کتاب و با لابی گری اداره بشوند چرا نباید از کارت حکمت هم مانند امتیازات نیروهای مسلح بر خوردار باشند چرا باید کمیسیون پزشکی ها درصدهای دل بخواهی البته با نظرات متولیان مسئول ارائه نمایند چرا این همه تفاوت بین ایثارگران حق پرستاری بگیر باید مشاهده بشود چرا باید این همه درصدهای به ناحق به تعدادی کثیری از جانبازنماها که رنگ جبهه را ندیده اند باشد چرا یک بازبینی دقیق و شفاف در خصوص پرونده های ایثارگری تا کنون انجام نشده است چون کلاه بعضی از جانباز و ایثارگرنماها رو خواهد شد چرا فقط و فقط برای جامع ایثارگری باید بودجه و تحریم‌ها مد نظر قرار بگیرد آیا ای مسئولینی که می‌خواهید گونی بسر ایثارگر برای احقاق حق بکشید در کدام سازمان یا ارگان دولتی یا غیر دولتی حتی خود سازمان بنیاد شهید مشاهده کرده اید که ده سال معوقات آن پرداخت نشده باشد و یا پاداش بازنشستگی آنها بعد از ده سال هنوز در هاله ای از ابهام باشد و بلاتکلیف رها شده باشد آیا این نمونه های ذکر شده به بیش از 6 ماه رسیده است ای مسئول و دلسوز ایثارگران کدام ارگان و سازمان چه دولتی و چه غیر دولتی تا کنون مانند ایثارگران از خدمات سفر و رفاهی استفاده ننموده اند و نمیکنند حتی پرسنل خود بنیاد شهید آیا ایثارگران که تعدادی زیر نظر قانون حقوق و مزایای کشور ی و تعدادی هم زیر نظر حقوق و مزایای لشکری قرار دارند حق این را ندارند از خدماتی که کشوری و لشری استفاده می‌نمایند ایثارگران هم از آن استفاده نمایند مانند خدمات پزشکی و خدمات رفاهی و غیره البته نه بیشتر و نه کمتر و چرا خدمات بطور دقیق و جامع به ایثارگران در مجموعه بنیاد شهید به ایثارگران توضیح نمی‌شود اگر سری به پرونده های ایثارگری زده شود و به طور دقیق برسی شود اشکالات و نواقص در توضیح خدمات به وضوح به چشم خورده می‌شود که کار حساب و کتاب از آن گذشته است فم ایثارگر با روابطی که دارد با ضمانت بنیاد میلیونها وام و دیگر خدمات از طرق مختلف دریافت نماید یک ایثارگر که روابطی ندارد با هزاران مشکل باید سر بر بالین مرگ بگذارد و اما دریغ از بر طرف شدن مشکل ایثارگر و هزاران و هزار بی تدبیری و نا قانونی و دسته بندیها پس بیائید بجای گونی بر سر ایثارگر کشیدن در این ده آخر عمر ایثارگران قوانین و مصوبات را بطور دقیق و بدون وقفه اجرا نموده تا شاید ایثارگران بتوانند در این پایان عمر کمی از مشکلات خود را بکاهند بازم هم البته نه کمتر و نه بیشتر از قوانینی که خودتان برایشان مصوب نموده اید ودر بیائید با دقیق اجرا نمودن دستورالعمل ماده 38 که احکامی غیر واقعی صادر شد البته نه حکم رسمی دیدن ایثارگران و اجرای دقیق و بعد از آن پاداش پایان بازنشستگی را طبق محاسبات 30 سال و 10 سال مازاد بر 30 سال که باید 2ونیم درصد در خصوص 10 سال اضافه خدمت و همچنین مرخصی‌ها طبق قانون که شاید باشد دعای خیر ایثارگران بدرقه راهتان در غیر اینصورت این حق الناس تا دادگاه عدل الهی بر گردن آن مسئولانی که درنگ نمایند و یا از زیر بار قانون خارج شوند باقی خواهد ماند و مطمئنا"دار مکافات در این دنیا هم بیکار نخواهد نشست چون این ایثارگران مطمئنا" دلسوز تر از تمام مسئولین نظام بوده و خواهند بود بدور از جون مقام معظم رهبری.
در پایان جناب قاضی زاده هاشمی حواستان به لابی گری ها و سیاست بازی‌های گذشته بنیاد باشید همانگونه که مطلع هستید.
والسلام
با عرض ادب به استحضار میرساند ما جانبازان و آزادگان و خانواده محترم شهدا تا سال گذشته که بنیاد شهید به هر خواسته این قشر عظیم کلمه بودجه نداریم را با جان و دل با گذر زمان 10 ساله میپذیرفتن و مشکلات را به تحریم ربط میدادند .
حال نماینده دلسوز جناب آقامیرزائی را برای رفع تمام مشکلات خانواده معظم شهدا جانبازان و آزادگان انتخاب نموده اند تا پیگیر رفع مشکلات این قشر آسیب دیده باشند، اما بنیاد فکر کرده که آقامیرزائی همانند دیگر گروه ها میتواند با امتیازات بتواند همانند این 10 سال گذشته ایثارگران را بی توجه به مسائل حقوقی ایثارگران نگاه دارد.
با توجه به روشنگری برادر آقامیرزائی کلیه ایثارگران ابر گروه ماده 38 خود نیز از نظر مسائل حقوقی فول و با تجربه شدن.
جناب آقای اوحدی را بنا داشت تا این سردار دلسوز را به اداره اطلاعات معرفی نماید تا جلوی عظیم ایثارگران مطالبه گر را بگیرد.
اوحدی فکر نمیکرد که این ابر گروه ماده 38 همه خود یک پا آقامیرزائی شدن.
اینجا اطلاعات وظیفه خود را طبق گزارش معاونت ریاست جمهور اقدام به فراخوانی و تهدید آقامیرزائی نمود.
بهر حال 90 در صد مقصر اصلی آقای اوحدی است که با این حرکت خواست مدتی ایثارگران را دور نگه دارد.
با تشکر امیر حسین قنبری
سلام فقط میتوان گفت تعدادی تشکل ایثارگری بنام ایثارگران ایجاد کردند که در وقت لازم از مسئولین بنیاد حمایت و ابراز رضایت کامل کنند اما آنها هرگز نمایندگان واقعی ایثارگران نبودند بلکه نمونه فاش نیوز عزیز که بارها به دادگاه احضار شده و برخی جانبازانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفتند نمایندگان واقعی ایثارگران هستند.
سلام من نسف بدنم را در جنگ دادم روزی صدبار از خدا مرگ میخام برادران اطلات گونی سر جانباز کردن هنر نیسد جلو راند پارتبازی رشو خاری مرد باش ما جانمن را جنگ دادیم بازهم رهبر عزیزمن بفمایت حاضریم صدبار شهید بشیم اما شما بلدین سر جانباز گونی بکشین کسی یک بار مرد از گونی میترسانید بروین جانبازان قلابی را در سپاه دورس کردن جلوشن مرد باشین نه جانبازی که هر روز صد بار میمیرد گونی سرش کنین بیاین من صد نفر نشان بدهم مادرزاد فلج بود لال بود یا دوتا شاهد بیوشدان شده جانباز به خدا قسم ۲ ۳ وم حق من مسولین یا مدیران خردن پا ندلرم کارکری میکنم مثل شما پول مفت نمیخرم مرگ برایه من بهترین چیز ی است اما وقد جانم را برای حضرت امام خامنی میدم فقد شما اگر مسله بچهای جنگ بودین کشور دورس میشد
با سلام من جانباز 70درصد هستم با دوپا قطع و یک دست زیر نظر ارتش هستم حقوقی که ارتش به من میده کفاف زندگی منو نمی‌ده یه 7ملیون میده بهم با 5ملیون حق پرستاری ولی جانباز های 70درصد بنیاد شهید حقوق 17ملیونی دارند خاهش میکنم رسیدگی کنید .
این برخورد ها حق جانبازانی که با جان و دل برای دفاع از کشورشان جنگیدند نیست ما جانبازان روحیه اعصاب و بدنمان را فدا کردیم ک جمهوری اسلامی سرپا بماند هیچ منتی نیست چون برای اعتقاداتمان جنگیدیم ولی دریافت حداقل هایی برای امرار معاش و گذران زندگی انتظار زیادی نیست
عدالت نیست اگر بود۳۷ساله پرونده ام رسیدگی نمیشه۱۲ساله دیوان عدالت حاکم کمیسیون ماده ۱۶ دستور تخصصی داده ۱۲ساله نوبتم نشده ۱۲ساله حراست کرمان نوشته در جنگ بیهوش بیمارستان تهران فامیلش اشتباه بنیاد جیرفت کل مدارک پزشکی بدون خبر باطل بحقش نرسیده
سلام بنده 57سالم شده نه من ونه فرزندم برای خدمت سربازی استفاده کرد 25ماه جبهه بیکار چون پارتی نداریم متاسفم بایک ایثارگر چنین می‌شود
سلام واقعا این عدالته عده ای واقعا مسحق نیستن کمک معشیتی ایثارگران داده میشه ولی بنده بیکار بدون هیچ بیمه مستاجر تاحتی دودادگاه اعسار منو تایید کرده ولی هر بار ایثارگران مراجعه میکنم جواب داده نمیشه میگن بوجه نداریم آیا این عدالته با اینکه چه پول بدن وندین تا پای جون پای نظام انقلاب وکشورم هستم خواهشاً عدالتو در نظر بگیرین وهیچ زمان برای اونی که دولت تعیین کرده گردن کج نمی‌کنیم وبه خدا وامام رضا واگذار میکنم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi