شناسه خبر : 85172
چهارشنبه 17 شهريور 1400 , 08:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان سرافراز «رضائی» آسمانی شد

حاج «رضا رضائی» پدر شهیدان «حسین و عباسعلی رضائی» از شهدای خمینی‌شهر اصفهان در دفاع مقدس در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
 
پدر شهیدان سرافراز «رضائی» آسمانی شد
حاج «رضا رضائی»، پدر شهیدان «حسین و عباسعلی رضائی» از شهدای خمینی‌شهر اصفهان در دفاع مقدس در سن 84 سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و پیکر این پدر گرانقدر در آرامستان محله آدریان خمینی‌شهر به خاک سپرده شد.
شهید «حسین رضائی آدریانی» 31 شهریورماه 1348 در محله آدریان خمینی شهر دیده به جهان گشود. با شروع جنگ تحمیلی بارها با عضویت بسیجی عازم جبهه شد و سرانجام در سن 17 سالگی و 14 روز پس از آن که در تاریخ 25 دی 1365 در منطقه عملیاتی کربلای 5، شلمچه، از ناحیه پا و شکم به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان سینای تهران به فیض شهادت نائل آمد.
شهید «عباسعلی رضائی آدریانی» نیز 1 شهریور 1350 در محله آدریان به دنیا آمد. با عضویت بسیجی عازم جبهه شد تا راه برادر شهیدش، حسین را ادامه دهد و بالاخره او نیز در سن 17 سالگی در تاریخ 28 فروردین 1367 در منطقه فاو شربت شهادت را نوشید.
مزار مطهر این دو شهید والامقام در گلزار شهدای آدریان خمینی شهر قرار دارد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi