شناسه خبر : 85284
سه شنبه 23 شهريور 1400 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگسازی و معیشت اولویت رئیس بنیاد باشد

قاضی زاده یک نیروی توانمند و از خانواده بزرگ ایثارگران است؛ امیدواریم در جایگاه جدید خدمت، تحول مهمی را در بنیاد شهید و امورایثارگران...

فاش نیوز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، مهم ترین اولویت‌های رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران را توجه به موضوع معیشت و فرهنگ‌سازی و اقناع جامعه برای تکریم ایثارگران عنوان کرد.

به گزراش خبرنگاری پارلمانی فاش نیوز، محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی، با اشاره به رای قاطع نمایندگان ملت در بهارستان برای تغییر سنگر خدمت آقای قاض زاده هاشمی، توانمندی و فساد ستیزی عضو سابق هیئت رئیسه را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: اصولاً رفتن نمایندگان قوی از مجلس، خود برای مجلس آفت و خسران بزرگی است، اما از این جهت که آقای قاضی زاده یک نیروی توانمند و از خانواده بزرگ ایثارگران است، امیدواریم در جایگاه جدید خدمت، تحول مهمی را در بنیاد شهید و امورایثارگران ایجاد کند.

زنگنه ادامه داد: به نظر من آقای قاضی زاده هاشمی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران باید دو موضوع را در دستور کار آینده خود قرار دهد. بحث تکریم ایثارگران و اقناع جامعه برای اینکه این قشر که بسیاری از آنها در سنین پیری قرار دارند، از اهمیت خاصی برخوردار است و ایشان به عنوان رئیس بنیاد شهید باید به آن بسیار توجه داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم ادامه داد: لازمه این کار فرهنگ سازی و گفتمان سازی در جامعه است؛ تا این اقناع‌سازی در مورد قشر ایثارگر در جامعه صورت بگیرد.

نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت دوم رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: بحث معیشت، موضوع بسیار مهمی در کشور و جامعه ایثارگری است. بالاخره بسیاری از افراد جامعه ایثارگری به دلیل از دست دادن سرپرست، نان آور، و شهادت و جانبازی و .... دچار مشکلات بسیار جدی معیشتی شده‌اند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که رئیس جدید بنیاد در این جنگ اقتصادی، در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بحث معیشت ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهد.

زنگنه در خصوص توانایی رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگری در ایجاد تحول اقتصادی و فرهنگی در بنیاد متذکر شد: ایشان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در حد نامزد ریاست جمهوری در انتخابات ورود کردند و بسیاری از مردم هم برنامه‌های ایشان را پسندیدند. امیدوارم در جایگاه جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران، بخشی از موارد را بکارگیرد.

| معرفی

اینستاگرام
سلام وخسته نباشید خدمت جناب آقای قاضی زاده هاشمی ضمن عرض تبریک به شما.
من همسر جانباز ۲۰درصد شیمیایی هستم ودو تا بچه ی مریض دارم. همسرم بی کاره و ناراحتی اعصاب داره. ما فقط در آمدمون کمک معیشت بنیاد هست من نمیتوانم برای بچه ام یک دوچرخه بخرم دائم به پدرش میگه برام دوچرخه بخر پدرش هم خجالت می کشه.بچه که نمیدونه ندارم چیه بخدا این پول ۲۲۰۰فقط در عرض ۱۰ روز تمام میشه .حالا شما بگید من با همسر بیکار مریض ودو تا بچه ی مریض چه کار بکنم با ۲۲۰۰ برای بچه ها گوشت بخریم .میوه بخرم کرایه خونه بدم ترا خدا یک بار با ۲۲۰۰ شما یکماه زندگی کنید ببینید چقدر مصیبت میکشید و واقعا زجر آوره. توی این شرایط همه چی گرونه هیچ چیزی نمیشه خرید .من همسرم جانبازه و مردم باید کمک کنند و صدقه خور مردم باشیم تا زنده بمانیم یکی لباس کهنه میده یکی کیف کهنه ی مدرسه یکی کفش یکی برنج هندی. آخه ما آبروداریم. ما خانواده جانبازانی!!!
یکی از فرزندان شهید را می شناسم که در آزمون جامع استخدامی ایثارگران (فرزندان شهدا و جانباز 70 درصد بالاتر) شرکت کرد و بسیار هم خوشحال بود که بالاخره دولت فکری به حال استخدام انها کرده است.بنده خدا شوهرشم هم زمین گیر بود و بسیار خوشحال شدیم. ولی بعد از اعلام اسامی بهش گفتن که چون رشته تحصیلیت با محل کار متناسب نیست از استخدام معذوریم. بنده خدا حسابی توی ذوقش خورد. خب اگه قراره محل کار با رشته تحصیلی متناسب باشد چرا در اطلاعات استخدامی آکاهی داده نشده؟ و اگه قرار باشه با این بهانه ها بازم فرزندان شهدا رو استخدام نکنید خب از اول تکلیفشان را روشن کنید تا بندگان خدا بی جهت امیدوار نشوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi