شناسه خبر : 85743
چهارشنبه 14 مهر 1400 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد

  اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را اعلام کرد.
 
 اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت
اداره‌کل آموزش بنیاد در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید از تاریخ  10 مهرماه الی 20 مهرماه از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به  آدرس shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان‌پذیر است.
در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند درخواست خود را در سامانه ثبت نمایند تا بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی شود و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسّر خواهد بود.
در پایان این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحدهای درسی گذرانده شده در دانشگاه مبداء و اخذ واحدهای مورد نیاز در دانشگاه مقصد به عهده دانشجو خواهد بود.

 

در خبری دیگر:
همچنین اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال اول 1401-1400 دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را اعلام کرد.
 
اعلام زمان درخواست نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد
 اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و تا 17 مهرماه ادامه خواهد داشت.
در این اطلاعیه آمده است: زمان ثبت‌نام متقاضیان میهمانی و انتقال آغاز و تا 17 مهرماه سال جاری و تنها از طریق سامانه مدیریت نقل و انتقالات معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (منادا) به نشانی monada.iau.ir امکان‌پذیر بوده و اعلام نتایج انتقال و یا میهمان دانشجویان از طریق همان سامانه قابل‌ پیگیری و مشاهده است.
در ادامه اطلاعیه آمده است: واجدین شرایط ماده 62 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شامل همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر و فرزندان ایشان می‌توانند در زمان یاد شده و با استفاده از شماره داوطلبی و شماره ملی نسبت به درخواست خود در سامانه نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه آزاد اقدام کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است: متقاضیان واجد شرایط، نیازی به مراجعه و یا ثبت‌نام در واحد مبداء نداشته و پس از موافقت با انتقال، می‌توانند مستقیماً در واحد دانشگاهی مقصد (در صورت وجود رشته و گرایش) ثبت‌نام کنند.
 
 
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi