شناسه خبر : 85995
یکشنبه 25 مهر 1400 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منزل پدر شهید افخم‌رضایی محفل علمی و معنوی بود

استاد حوزه و دانشگاه در چهلمین روز درگذشت مادر شهید «مهدی افخم‌رضایی» به تجلیل از خانواده این شهید معظم پرداخت.

 

منزل شهید افخم‌رضایی محفل علمی و معنوی بود مراسم بزرگداشت اربعین وصال مرحومه سرجوقیان، مادر چشم به راه شهید جاویدالاثر مهدی افخم رضایی (همراه و همسر مرحوم آیت الله افخمی از علمای ولایی و انقلابی موثر تهران)، در قطعه شهدای گمنام برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان به بیان شأن و منزلت این شهید والامقام و تبیین خدمات علمی و معنوی پدر شهید پرداخت و اظهار داشت: منزل ایشان همواره محفل علمی و معنوی بود که همراهی همسرشان در توفیقات و تاثیرگذاری آن شخصیت بزرگوار بسیار موثر بود.

وی معنویت پدر شهید افخم‌رضایی را پس از شهادت فرزندشان متفاوت‌تر از قبل دانست و گفت: حضور حاج آقای افخم‌رضایی در جلسات، تاثیرات معنوی بسیاری بر شاگردان داشت و افتخار شاگردی ایشان را دارم.

پناهیان با اشاره به نقش موثر فرهنگ شهادت و شهادت‌پروری گفت: فرهنگ شهادت زمینه‌های مهم آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم می‌کند.

در این برنامه قاری ممتاز بین‌المللی استاد موحدی به تلاوت قرآن پرداخت و همچنین گروه بین‌المللی ولایت با اجرای سرود‌های ارزشی و انقلابی فضای این مراسم را عطرآگین کرد.

این محفل با اقامه پرشکوه نماز مغرب و عشاء در جوار مزار شهدای گمنام ادامه پیدا کرد و با مدیحه سرایی حاج محسن طاهری همراه به پایان رسید.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi