شناسه خبر : 86553
دوشنبه 17 آبان 1400 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های تهران تزریق شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران از تزریق 3000 دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خبر داد و گفت: والدین معظم شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای امسال واکسن آنفولانزا را دریافت کردند.
 
3000 دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان‌های تهران تزریق شد
 عبدالله مرتضوی صبح روز یکشنبه 16 آبان ماه در نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران که با حضور معاونان ستادی در سالن شهدای ترور برگزار شد، با بیان اینکه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به ایثارگران در ایام همه گیری کووید19 در شهرستان های استان تهران به صورت گسترده و با اولویت ایثارگران مبتلا به کرونا انجام شد، از تزریق 3000 دوز واکسن آنفولانزا به ایثارگران شهرستان های استان تهران خبر داد و گفت: والدین شهدا و جانبازان دارای بیماری های زمینه ای امسال واکس آنفولانزا دریافت کردند.
وی با اشاره یه اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفولانزا از شهریورماه آغاز و حداکثر تا اوایل مهرماه به پایان می رسد، افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با معاونت بهداشت و درمان ستاد مرکزی و پایش ایثارگران شهرستان های استان تهران، ایثارگران دارای بیماری های زمینه ای و با اولویت دریافت واکسن آنفولانزا شناسایی و کار تزریق بیش از 3هزار دوز از این واکسن به ایثارگران عزیز به پایان رسید.
مرتضوی با تأکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ایثارگران و والدین شهیدان در دوران بیماری کرونا، گفت: امروز باتوجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی مناسب به ایثارگران و خانواده‌های شهدا، تلاش کردیم تا بستر ارتباط غیرحضوری جامعه شریف ایثارگری با بنیاد را ارتقا دهیم، توسعه راه‌های ارتباط مجازی، راه‌اندازی میز خدمت و پاسخگویی شفاف و غیرحضوری به ایثارگران و سامانه پیامکی پاسخگویی به ایثارگران، از اهداف اجرای این طرح بود که امروز تا حد مطلوبی از آن محقق شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران خدمت در بنیاد  را مقدس و به فرموده امام راحل (ره) موهبت الهی دانست و بیان داشت: هر خدمتی که از روی اخلاص و عشق در این حوزه صورت می‌گیرد، دعای خیر شهدا را به دنبال دارد و همه ما باید در برابر این مسئولیت پاسخگو باشیم.
نشست کمیسیون موارد خاص ایثارگران با دستور رسیدگی به 26پرونده مربوط به ایثارگران تشکیل و تصمیمات لازم در خصوص برطرف شدن مشکلات و درخواست های ایثارگران انجام شد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi