شناسه خبر : 86728
سه شنبه 25 آبان 1400 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هنرمندان حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 24 آبان در نشست کمیسیون تخصصی سیمای شاهد بر حمایت از هنرمندان حوزه ایثار و شهادت تأکید کرد.
 
هنرمندان حوزه ایثار و شهادت حمایت می‌شوند

سردار یعقوب سلیمانی در ابتدای این نشست که برای انتخاب افراد حقیقی و حقوقی جهت تولید تیزرهای ایثار اجتماعی برگزار شد، گفت: هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت است و برای تحقق این هدف از هنرمندانی که دغدغه تولید آثار فاخر در این زمینه را دارند، حمایت می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های حوزه فرهنگ و هنر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر و بهتر استفاده شود، افزود: برای رسیدن به این هدف باید با سازمان‌هایی که هم سو با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و دغدغه مشترک دارند هم‌افزایی صورت گیرد.
سلیمانی افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایفی در قالب ارائه خدمات برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تعریف شده است اما هدف و آرمان بالاتری نیز در کنار این وظایف وجود دارد که پاسداری از قله‌های فرهنگی است که در حوزه ایثار و شهادت فتح شده است و در بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمامی هنرمندانی که دغدغه تولید اثر در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت دارند برای تولید آثار خوب و فاخر حمایت می‌کنیم.
در این نشست، «سید مرتضی حسینی» مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد، «مهدی فرجی» مدیر اسبق شبکه یک و دو سیما، «محمدتقی فهیم» منتقد سینما و نویسنده، «مریم طالبی» مدیر تولید سیمای شاهد و «علی صادقی» پژوهشگر حضور داشتند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi