شناسه خبر : 86899
پنجشنبه 04 آذر 1400 , 13:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دایی های من همه محروم ماندند!

. - دایی من سرباز بودن و تو جنگ تحمیلی شهید شدن. پدربزرگمم بعد چندسال فوت شدند و حقوق و بیمه ای نداشتن که به مادربزرگم برسه و تحت تکفل شهید قرار گرفتند. ما خیلی پیگیری کردیم واسه اینکه بدونیم چرا بنیاد شهید به مادربزرگم ماهی ۳تومن حقوق میده و هیچ امتیازی درنظر نمیگیرن براشون درحالیکه شنیدیم خیلی از خانواده شهدا از امتیازات خوبی برخوردارن.


 مادربزرگ من اصلا وضع مالی درستی نداره تو این زمانه با ۳ تومن حقوق و یه دختر مطلقه که تو راه رفتن خودشم مونده، نمیشه زندگی تو سایت شما دیدم که نوشتین بازنشستگی و پاداش پایان خدمت به والدین شهید مجرد تعلق میگیره اما بنیاد شهید کرمانشاه این کارو برای مادربزرگ من نکرده.

 فقط سالی نهایتا یک الی دو بار با یک کارت هدیه ۱۰۰هزار تومنی میان و میرن، دایی هام کشاورزن، برای اونا هم یه موقعیت شغلی درست که جزء امتیازا بود درنظر نگرفتن. وضع مالی هیچکدوم خوب نیست.

فقط بگید از کجا باید پیگیری کنیم.

ممنون میشم پاسخگو باشین و کمک کنید.

اینستاگرام
بخدا قسم اون رفیقانی که با هم بزرگ شدیم نوجوان بودیم جوان شدیم روز و شب با هم به رویاهای دور دستمان چنگ میزدیم از آینده می گفتیم جوان شدیم استخدام ارتش جنگ شد همگی با هم بجنگ تمام دنیا رفتیم دلامون پاک بود یکی یکی شهید شدن شهدا زنده و آگاهند اگر از آنان سوال شود بعد سی سال از شهادتت میل داری حقوقت رو با رفیق رزمنده ایثارگر جانبازت که بیش از سی سال ظلم و ناحقی کشیده فقط مرگ از خدا طلب میکند از این ظلم و سیاه بازی کسانی ک خاک جبهه را ندیدندحاضری نصف حقوقتو ب رفیقتم بدیم به خدای مهربان قسم راضیه چرا زنده ها ما را ب ندیدن میزنند ۶ سال سابقه تامین اجتماعی ده سال رسمی ارتش بودم ۴ سال جنگ جانباز ماده ۸۷ ۶۳سال سنم از نوک پا درد دارم تا فرق سرم اه می کشم شماها را فقط ب عدالت مولایم علی میسپارم مسعود نیک ابدی درمانده ناتوان از زندگی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi