شناسه خبر : 87203
پنجشنبه 18 آذر 1400 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مدیر عامل محترم سازمان اقتصادی کوثر!

احمد حسنی - سلام علیکم جناب آقای دکتر فخاری، مدیر عامل محترم سازمان اقتصادی کوثر

 خواهشمند است دستور بفرمایید پیگیری کنند چرا آقای معاونت مالی و اداری اسبق شرکت مرغ اجداد زربال هنوز بعد از ۶ ماه بازنشسته شدن کماکان به عنوان مشاور در جایگاه معاونت مالی اداری، به صورت تمام وقت حضور داشته و حقوق و مزایای ماهیانه تقریبی ۲۰ میلیون تومانی دریافت می کنند؛ در حالی که نامبرده در حال حاضر سقف دریافتی حقوق تامین اجتماعی به مبلغ ۱۷ میلیون تومانی هم از تامین اجتماعی دریافت می کنند و تصمیمی برای رفتن از شرکت را ندارند.

البته لازم به ذکر است ایشان تلاش وافری برای حمایت از برادر زاده خود با مدرک تحصیلی فوق دیپلم به عنوان رییس حسابداری مالی و همچنین رئیس حسابداری صنعتی می کنند. در حالی که افرادی به مراتب باسابقه  و تحصیلات بالاتری در مجموعه وجود دارند که هیچ جایگاهی ندارند. پس قانون تعارض منافع چه می شود؟!

اینستاگرام
سلام
این هم از ادعاهای قاضی زاده هاشمی رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران که یکسره میگفت بفکر جانبازان زیر 25 هستیم و حقشونو تو همه زمینه ها میگیریم. حق گرفتن ما تو بودجه 1401 مشخص شد. مشخصه با این بودجه بستن که حتما با تایید و نظر شما تو بحث جانبازان رییس جمهور انجام داد شما هم اختیاری نداری و به فکر جانبازان زیر 25درصد نیستی و همه مارو مثل این40سال سرکار گذاشتی.

مطابق بند (ی) ‌تبصره هفت لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صـنعت، معدن و تجارت مکلف شده است از طریق شـرکت‌های خودروسـازی ایران‌خودرو و سـایپا از محل تولید محصـولات ملی خود نسـبت به فروش خودرو به جانبازان بالای ۲۵ درصد تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط پنج‌ساله اقدام کند.
با سلام خوش به حالتان هزار بار از فسادهای شرکت شاهد نوشتم هیج کس جوابگو نبود
جانبازان عزیز خبر دارید فروشگاه های زنجیره ای در قم با تابلو جانبازان در شهر قم وجود دارد
ما نمی دانیم این فروشگاه با درآمد نجومی سالیانه چقدر در خدمت جانبازان است یا فقط ار اسم جانبازان سو استفاده می کند
چه کسی باید بارزرسی از این فروشگاه کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi