شناسه خبر : 87580
دوشنبه 13 دي 1400 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عامل بازدارنده ، یک ضرورت نه یک گزینه

بنده هم مانند همه مردم علاقه دارم تحریم ها رفع شود و با رونق اقتصادی کشور، سفره تمامی آحاد کشور پر از طعام شود؛ اما نه به هر قیمتی...

فاش نیوز - در بسیاری از رسانه های حرفه ای، چه خارجی یا داخلی، روالی وجود داشته و دارد که در آن بعضا" یک نظر از یک نویسنده منتشر می شود، که مدیران رسانه عنوان می کنند: این نظر، بیانگر نظر شخصی فرد نویسنده بوده که شاید این رسانه، با محتوای نظر نویسنده موافق نبوده و صرفا" نقطه نظر شخصی او می باشد. در همین راستا بنده، یک نظر شخصی برای خود دارم، که از سایت وزین فاش نیوز به عنوان یک رسانه حرفه ای، تقاضا دارم آن را منتشر کند؛ گرچه همانگونه که اشاره نمودم، شاید با نظر آنان یکسان نباشد.

در قضیه برجام، بنده چند مورد نظر بیان داشتم که قبلا" در همین سایت منتشر شده؛ مانند مطلب «برجام، آغاز گام ها یا پایان راه» که در زمان توافق با 5 بعلاوه 1 بر چند موضوع مواد توافق شد؛ از جمله تعلیق غنی سازی بالای 3.67 درصدی و دیگر موارد اشاره نمودم و در مطلبی پس از آن مطلب «توافق دو سر برد» بود که در آن از رفع تحریم ها و گشایش اقتصادی برای مردم و کسب حقوق هسته ای کشورمان اظهار رضایت نمودم. اما پس از ریاست جمهوری ترامپ و قدرت گرفتن جمهوری‌خواهان در سنا و کنگره آمریکا، در مطلب «دیگر برجام بر مصلحت نظام نیست» از تحریم های جدید آمریکا قبل از خروج ترامپ از برجام، اظهار نظر نمودم و ابراز داشتم این حرکات مقامات آمریکائی قابل تحمل نبوده و ایران تا کنون از برجام تخطی نکرده و در کل، از آنجایی که طی بیش از ده سال درج مطلب در این سایت، هرگز از حرفی که در هر موضوعی که ابراز داشته ام ابراز ندامت نکرده ام و از تمام مطالبم دفاع کرده و با لحاظ هر چه که تاکنون گفته ام، اکنون می خواهم بگویم:

 با توجه به شرایط حال، اگر طرفین مذاکره کننده با مقامات ایران، شرایط کاملا" منطقی جمهوری اسلامی ایران را در نظر نگرفته، از سوئی مقامات رژیم صهیونیستی هر روز در این روزها، ایران را تهدید به تجاوز نظامی کرده و مقامات آمریکائی به گزینه های غیر دیپلماسی اشاره کرده و خود را به اسرائیل نزدیکتر کرده و زبان زور قانون جنگل را می زنند و هر روز از ایران امتیاز بیش از حد طلب می کنند، جمهوری اسلامی ایران هم مانند کشورهائی مانند هند، پاکستان و کره شمالی، به عنوان قدرت اول منطقه، ناگزیر است برای حفظ منافع ملی خود به غنی سازی 90 درصدی بپردازد و (سلاح هسته ای) را به عنوان (عامل بازدارنده) برای خود برگزیند؛ ولی این گزینه در صورتی که طرفین مذاکره کننده نتوانند تمام مصالح کشورمان را لحاظ کنند، گزینه آخر است؛ چون دیگر در واقع یک گزینه نیست؛ بلکه یک ضرورت برای حفظ کشور، نظام و ملت است.

 بنده هم مانند همه مردم علاقه دارم تحریم ها رفع شود و با رونق اقتصادی کشور، سفره تمامی آحاد کشور پر از طعام شود؛ اما نه به هر قیمتی.

از آنجائیکه مقام معظم رهبری اشراف کامل بر تمامی مذاکرات قبلی و فعلی دارند و از نظر ایشان، مقامات دیپلماسی کشورمان نباید مستقیم با ایالات متحده آمریکا مذاکره کنند و این موضوع هم رعایت می شود، دیگر بنده نمی توانم به اصطلاحی که بارها قبلا" خودم بکار برده ام "کاتولیک تر از پاپ" باشم و هر زمان که مقامات وزارت امور خارجه کشورمان طبق فرمایش حضرت آقا صلاح و نیاز بدانند برجام باید آتش زده شود!

والسلام 

| مرتضی قنبری وفا

اینستاگرام
چیز خاصی عنوان نکردید همه این مباحث روزی چند بار با جزئیات بهتر و بیشتر چه از اخبار سراسری چه تفسیر خبر چه کل جامعه در حال تحلیل است . لطفا سعی کنید نوشته هایتان شیرازه گفتگو و باب جدیدی را باز کند .
جناب علیزاده ، عرض ادب و احترام
متاسفانه سواد بنده در همین حد ، محدود بوده و موضوعی جدیدی از باب تحلیل و تفسیر ، در مخیله ام نمی گنجد .
لطفا" جنابعالی هم مانند سایر مخاطبان آستانه صبر و شکیبائی خود را بالا برده ، این ادبیات سخیف و کم خرد بنده را تحمل بفرمائید .
بقول حافظ :
یکی از عقل می‌لافد یکی طامات می‌بافد
با پوزش فراوان
جناب لطفا یه مبحث حقوقی رو تبدیل به جوابیه شخصی نکنید متاسفانه ثالث فرمایشات شما وقتی مرور میشه بابی از علوم انسانی درش وجود نداره لطفا بحث رو عطف به ماسبق ویا علوم خفیفه مربوط نفرمایید .
اخوی ، بنده بنا ندارم وارد ادبیات حوزه انسانی شوم ، چون یک قیاس سفسطی به یک قیاس مشاغبی مبدل شده و الزاما" نباید به تبکیت مغالطی منجر شود ، چون تضلیل است نه تبکیت و از دیدگاه مشبهات است . لطفا" بنده را از ادامه این بحث معاف و معذور بدارید .
اصلاحیه نگیرد در پارگراف آخر صحیح است .
بهر حال سیستم انتقاد پذیری شما با چهار ساعت تاخیر و بصورت نقصان درک مفهوم نظر بصورت کلماتی که اصلا ربطی به حوزه جوابیه شما نداشت اعلام شد . متاسفانه نبود تحصیلات مرتبط با انتخاب نوع نگارش و ( انگاره عالمانه ) در سایت وخصوصا شما باعث ریزش مخاطبان خوش سواد و بعضا باسواد عالیه شده است . بیش از دوماه است تمام مطالب سایت را مطالعه میکنم . بغیر از مخاطبی با شماره ( ۷ ) وچند ادیب نویسنده دانا شخصی در خور سایت بسیار خوب شما ندیدم . مع الوصف بهتر این است مطالب لغز جای پذیرش اشتباهات را نگیرد . بدرود
وهم دایره گستره لغات که با کلی زحمت از کتابهای ریفرنس جمع آوری تا جوابی به اصطلاح دندان شکن داده باشی را ان شا الله نداشته باشی البته به کمک یار غارتان سایتی که حق را سانسور میکند . شما موقتا با هیبت پیروزمندانه در یک بحث از جانب من و جدل بی منطق همیشگی با چاشنی قدرت حنجره ، البته با کمک سایت فاش در فضای مجازی مشغول تا ...... وشما سایت فاش نیوز که هر وقت به صلاحتان باشد لبخند چرچیلی و هروقت که نباشد شمشیر مغولی به کمر میبندید ، بهتر بود در انتهای کوچه ایی بن بست نمی نشستید .
جناب آقای علیزاده ، عرض سلام ، ادب و احترام مجدد
اخوی ، بیا حرفمان را عامیانه بزنیم ، بنده یک نظر شخصی در موضوع مذاکرات برجام ایراد نمودم ، شما اگر مخالف نظر بنده بودید ، خب بیان می داشتید که آقای فلانی نظر شما مورد پذیرش نبوده و نیست ، اما شما یعنی جنابعالی ، به ترور شخصیت دست زدید که بنده موضوع جدیدی بیان نداشتم و این گفتار عامیانه و در اخبار وجود دارد.
بنده هم در کمال عزت و احترام گفتم بنده سوادم در همین حدود است و در پایان مطلبم قید کردم با (پوزش فراوان) ، چرا که همینی که هستم ، ولی متاسفانه شما رویه ادبیات سیاسی را به ادبیات علوم انسانی پیوند دادید ، به سفسطه و مغلطه کاری دست زدید و بنده ناچارا" در این حوزه جوابیه گذاشتم و در پایان از شما درخواست نمودم بنده را از ادامه بحث ، معاف و معذور بدارید.
حال آمده اید کاربران دیگر و مدیران سایت را به زیر سئوال برده و یار کشی می فرمائید ، همان کاربری که می فرمائید کاربر محترم v اصلا" ذکر نامش دخلی به صحبت ما نداشت ، ضمن اینکه خود بنده شخصا" اهل کل رسانه ای نیستم و اگر می خواهید ببینید ، در مطلب (روی تختی در سواحل آنتالیا) در تاریخ 13 اسفند سال 99 کاربری بنام (عمه ملیحه) کامنت گذاشتند و کل راه انداختند و در نهایت از ایشان خواستم بنده را از کل رسانه ای معاف کنند و محترمانه پذیرفتند .
حالا چه می خواهید ، بنده چه کنم ! حکایت ما شده : برای یک دستمال یک قیصریه را به آتش کشیدن . بنده اصلا" اهل این حرفها نیستم و خیلی محترمانه خواستم این بحث ، پایان بیابد.
از شما تقاضا دارم ادامه بحث نفرمائید ، چون شما مستقیم دارید رفتار و ادبیات بنده و سایت را توجیه می کنید مانند سانسور کردن مطالب ، که اصلا" لزومی به چنین کاری وجود ندارد و خود سایت می داند چگونه از خود دفاع کند . بار دیگر تقاضا دارم نه بنده و نه کاربران دیگر را قضاوت نفرمائید . بنده در قبر خودم می خوابم و دیگران هم به دور از جان عزیزتان هم جای خود را دارند ، اینکه بنده بخواهم بقول خودتان بدنبال ریفرنس بروم پاسخ دندان شکن بدهم خیر، اخوی ! رک بگویم : به کاهدون زده اید ، بنده مال این حرفها نیستم یک شب تا صبح نخوابم که چی ! آقای فلان ، چیزی بارمان کرده و به دنبالش بروم .
جناب آقای علیزاده مشکل می دانید کجاست ! مشکل آنجاست بقول خودتان دو ماه است در این سایت ورود کرده اید و بنده بماند ! همان کاربری که نامش را ذکر فرموده اید خیلی زرنگ تر از این حرفهاست به حرف شما خودش را درگیر کند ، ضمن اینکه ما نیز با این کاربر تعاملی داریم که خود ایشان می دانند و نیازی به ذکر الفاظ نیست .
امیدوارم به این بحث خاتمه دهید وگرنه بنده دیگر سکوت محض می کنم ، حتی اگر ناسزا دهید و اگر این حجم مطلب را نوشتم تا شما بدانید در عرض دوماه نمی توانید هر حرفی بزنید یا از هر ادبیاتی ، بهره ببرید . آقای علیزاده (ریفرنس) شما ایراد دارد ، چون (رفرنس) صحیح می باشد ، گویا خیلی شتاب به خرج داده اید.
والسلام
reference

/ˈrefərəns//ˈrefrəns/

معنی: عطف، باز گشت، ارجاع، مراجعه، رجوع، کتاب بس خوانمعانی دیگر: برگشت، پس گشت، بازبرد، پس گشتن، پس گشتگی، بازبردگی، مرجع، پس گشتگاه، بازگشتگاه، برگشتگاه، معرف، توصیه کننده، سفارش کننده، معرفی نامه، توصیه نامه، نامه ی سفارشی، اشاره، (در نامه ی اداری و غیره) عطف، شماره ی عطف، (کتاب و غیره را) دارای پس گشت کردن، مرجع دادن، بازگشت نامه دار کردن، پس گشت نامه دار کردن، پس گشتی، رجوعی، عطفی، منبع، سرچشمه، علامت اشاره (reference mark هم می گویند)، کتاب مخصوص مراجعات علمی وادبی و غیره
سایت محترم فاش نیوز . از شما انتظار میرفت تبادل نظرات را حفظ میکردید تا توازن جوابیه رعایت می شد . فلذا بدیهی است قدرت انتخاب انتشار باشماست اما قدر حق الناس با کس دیگریست .
در این دوره و زمانه هر جاهلی میداند کتابهای مرجع ریفرنس خوانده میشوند . انتظار دارم نظرات بنده هم درج گردد
اینکه شما میخواهید غائله پایان پذیرد متوجه ام ولیکن بهتراست شاهد صحنه منطق با جدل باشید ‌ .
آنچه مسلم است ایشان در پس مقداری لغات به در افشانی مشغولند و خود را شخصیتی حقوقی میداند . که پی در پی تسلیت برای جامعه جهانی و اعلام موضع در باره مسائل دارند.
شایسته است جوابیه های قبلی بنده و این نظر را بدون غرض و از روی رویکرد یک سایت بیش اندیش منتشر نمایید .
هنوز هم معتقدم سه یا چهار نفر در این سایت جزو بهترین و راستگوترین و با با سوادترینها هستند.
در انتهای سال 96 و یا 97 بود که به صورت اتفاقی نظریه کاربری بنام م ر ک جانباز را دیدم که به همه برادرانه توصیه میکرد سکه بخرند قطعا تا بیش از 12 میلیون هم خواخد رسید در حالیکه در آن زمان سکه یک میلیون بود.
من از آنجاییکه ایمانی از صمیم قلب به بعضی از شما ها دارم خانه ویلایی 500 متری خود را در نازی آیاد با مغازه اش فروختم و سکه خریدم ودقیقا دوسال بعد بقیمت 11 میلیون تومان فروختم . که بعد ها شد سیزده میلیون.
حال صاحب چندین مغازه و چندین منزل مسکونیم .
بعد از هرچه دیدیم خبری از ایشان نبود که تشکر و جبران به هر طریقی نمایم حتی به سایت هم زنگ زدم گفتند به رحمت خدا رفته است .
بهر حال اینچنین افراد مقتصد و نخبه ایی که از هر نظر در سایت بشمار انگشتان دست هستند را قدر بدانید . و براحتی ترکه حراجشان را بر استر صلاح خویش نزنید .
و در آخر کمال تشکر را از شما یان دوستان خوب دارم .
با سلام خدمت مدیران محترم سایت فاش نیوز
از آنجائی که قرار گذاشته بودم من بعد در این مطلب ادامه بحث ندهم و سکوت اختیار نمایم ، از مدیران سایت تقاضا دارم این مطلب بنده را که در تاریخ 15 دیماه 1400 ارسال نمودم را منتشر فرمایند تا شاید برای عده ای سکوت بنده را حمل بر ... قرار ندهند و بیشتر در کم و کیف موضوع قرار بگیرند . با سپاس 27 دیماه 1400
یک گلایه دوستانه از مدیران سایت فاش نیوز
بنده این مطلب (عامل بازدارنده) را در ابتدای ماه ارسال نمودم که پس از گذشت این مدت منتشر گردید ، که با مطالب دیگر بنده همزمان تیتر شده که خود بنده ، شخصا" از این همه جلب توجه در رسانه ، رضایت خاطر ندارم . لذا منبعد در پایان هر مطلب ارسالی ، به جز کامنت ها ، تاریخ ارسال مطلب را قید می نمایم که مورد سو برداشت عزیزان و مخاطبان محترم نگردد
با تشکر از مدیران محترم سایت فاش نیوز و مخاطبان عزیزی که مطالب بنده را تحمل می نمایند.
جناب قنبری وفا و جنابان محترم سایت فاش .
عصر بخیر .
از آنجاییکه نوع نگارش استاد حکایت غریبانه ایی پیدا کرده است . صلاح را بر این میدانم که غریبها کوچ کرده تا روال گذشته پا بر جا بماند . بدرود .
خدمت سایت فاش نیوز وکاربران ایثارگر این سایت عرض سلام و ادب دارم، بنده حقیر سیدعلی جناب آقای قنبری وفا را از قديم می شناسم وحال که می بینم جناب آقای عليزاده باآقای قنبری وفا دچار اختلاف نظر شدند باتوجه به شناخت قبلی که از آقا مرتضی دارم، لازم دیدم نکاتی رادرخصوص این بحث نظر بدهم، نخست اینکه اختلاف درکلمه رفرنس درچندسایت فارسی مانندویکی پارسی وآبادیس کلمه فارسی درست رفرنس هست نه ریفرنس، جناب آقای عليزاده مااینجافارسی میخوانیم ومینویسیم نه انگلیسی، این به کنار، اگرجناب ٱقای قنبری وفا آمدند درمطلبی به شهداء ی پرواز اوکراینی تسلیت دادند گفتن به عنوان یک ایرانی یک هموطن چراکه ایشان هم جانباز 70 درصد وهم برادرشهیدهستندولی فقط گفتندیک هموطن ایرانی آیا حضرتعالی آقا مرتضی رابه عنوان یک ایرانی هم به رسمیت نمی شناسید؟ جدای از این جنابعالی فرمودیدویلای چندصدمتری رادرفلان منطقه به پیشنهاد دوستی فروختم وهمه روسکه یک میلیونی فروختم حال پرسش اینجاست گفتن این جزئیات که شمادراین مدت ثروت خودرا10برابرکردیدچه ربطی به موضوع داره ازقدیم میگن ازداشته هایت پیش دیگران مگو شایدعده ای نداشته باشند و حسرت بخورندبگذریم، این سایت ویژه ایثارگران هست نه بنگاه معاملات ملکی ونه سکه فروشی من که نفهمیدم گفتن این سخنان چه ربطی به موضوع داشته ازطرفی ماکه نه بخیل هستیم ونه حسودبلکه مسرورهم شده که هموطنی وضعیت مالی خوبی دارد، اماجناب ٱقای عليزاده این سایت جای این حرفا نیست درجای که جانبازان برای درمانشان مانده اندچه ضرورتی دیدکه ازثروت خودگفتید، جناب آقای عليزاده جنابعالی چه نسبتی باجانبازان دارید؟ لطفاً به همان صورتیکه به جناب آقای قنبری وفا جواب دادید جواب دیگران راهم بدهید وانوقت شما روبخیرومارابه سلامت، جناب آقای عليزاده سه سؤال دارم ومنتظر جوابم1_کلمه رفرنس فارسی هست یاانگلیسی2_جناب قنبری وفا ایرانی هستند یاغیرایرانی3_اینجا بنگاه معاملات ملکی وسکه فروشی هست یا سایت دردو دل جانبازان وایثارگران فراموش شده ودردورنج کشیده، اگرجنابعالی مارافراموش کنیدماجناب قنبری وفا را فراموش نمیکنیم، باکمال تشکر وامتنان
جناب آقای سید علی .
توصیه میکنم اول خوب و با دقت تمام کامنت ها رو بخون بعد اگر از شما استفساریه ایی خواستند اعلام نظر بفرمایید .
باید که جمله جان شوی / تا لایق جانان شوی .
جناب آقای علیزاده گویا شما ادب و احترام سرتان نمی شود .
این چه بحثی است که راه انداختید ! بنده سکوت اختیار کرده بودم ولی این ادبیات نامحترمانه شما بنده را به واکنش کشاند . شما در تاریخ 27 دیماه با یک عصر بخیر وداع کرده بودید ، حالا که بازگشته اید بنده هم سکوتم را می شکنم . قبلا" از شما خواستم دیگران را قضاوت نکنید ، حالا که ثروت میلیاردی خود را به رخ ما می کشید ، هدفتان چیست ؟
آقای سید علی از دوست های قدیمی ما در همین سایت بوده و همینجا رفاقت ما شکل گرفته ، در حالیکه بنده نام خانوادگی اش را هنوز نمی دانم ، اما می دانم جانباز 70 درصد نجیب و بزرگواریست که می توانید نوشته های قبلی ایشان را در همین سایت ببینید . بنده نمی توانم تحمل کنم شما هر شخصی را متهم کنید و ترور شخصیت کنید .
آقای سید علی سه سئوال از شما کرده اند ، لطفا" برای شفافیت در شخصیت خودتان به همین سه سئوال ایشان جواب دهید ! آن هم با بلی یا خیر! اول : اینجا مخاطبان انگلیسی می نویسند ! بلی یا خیر؟ دوم : بنده آیا ایرانی هستم ! بلی یا خیر؟ و سوم : اینجا بنگاه و سکه فروشی است ! بلی یا خیر؟ آقای علیزاده : بلی یا خیر؟؟؟
کد ملی بنده 2239759305 بوده و کد جانبازی ام 212010075 جانباز 70 در صد و برادر شهید مصطفی قنبری وفا در مقطع دفاع مقدس . بازنشسته مسکن و شهر سازی با پست کارشناس روابط عمومی و مدرک کارشناسی ارتباطات و روابط عمومی
آقای علیزاده ، ادبیات شما قابل تحمل نبوده و با هر ادبیاتی سخن بگوئید بنده جوابتان را خواهم داد ، وقتی به آقای سید علی می گوئید باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی ! یعنی شما که با یک نام خانوادگی جانان هستید و سید علی جانم با جد بزرگوارش و جانبازی اش از شما پائین تر است؟ این چه توهینی است ؟ شرم کنید !!! فکر کرده اید با یک ایمیل فیک و نام مستعار به کسی حرفی بزنید و آخرش از نت خارج بشی ؟ مرد باش تمام هویت خودت ، مثل خودم که عکس هم گذاشته ام بذار، در سایت ..!
آقای علیزاده : شب دراز است و قلندر بیدار ....!!! تا آخرش را بخون
این اول بسم الله است ، جواب سه سئوال آقای سیدعلی را بدهید ، بعد بقیه ...! هر ساعت منتظر جواب شما سایت را مرور می کنم ...!! حتی در روز تعطیل ...!
اینجا از والسلام هم خبری نیست . آقای علیزاده : منتظریم ، منتظریم و منتظر جوابتان ...!
سید علی جان خواهشا" شما سکوت بکن و چیزی نگو ! خواهشا" سید علی جان ، فقط سکوت. ممنونم
سلام و صبح بخیر، جناب آقای قنبری وفا شما فرمودین دیگه من ساکت باشم ولی نتونستم سه بارمطلب گذاشتم و لی متأسفانه سایت وزین فاش نیوز مطالب حقیر را در سایت نذاشته اند، باتشکر سیدعلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi