شناسه خبر : 88303
شنبه 09 بهمن 1400 , 16:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از غرفه‌ی مجازی ما در نمایشگاه کتاب دیدن کنید

انتشارات فتح‌الفتوح که همراه با پایگاه خبری‌ - تحلیلی «فاش‌نیوز» و موسسه‌ی فرهنگی‌هنری فتح‌الفتوح ایمان، در حوزه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور یافت.

فاش نیوز - انتشارات فتح‌الفتوح که همراه با پایگاه خبری‌ - تحلیلی «فاش‌نیوز» و موسسه‌ی فرهنگی‌هنری فتح‌الفتوح ایمان، در حوزه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، در نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضور یافت.

بر پایه‌ی این گزارش، انتشارات نوپای ما(نشر فتح‌الفتوح) در این نمایشگاه که امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود، با 9 عنوان کتاب حضور یافته است.

علاقمندان می‌توانند برای حضور در غرفه‌ی مجازی ما در این نمایشگاه و بازدید و خرید کتاب از آن، به سایت  www.book.icfi.ir مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تخفیف 20 درصدی خواهند بود و خریداران بابت ارسال کتاب هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. سفارش و خرید کتاب به صورت ۲۴ ساعته در ایام نمایشگاه قابل انجام است.

 

اینستاگرام
سلام آقای مسئول فتح الفتوح حوصله دارید دو تا کتاب برای ما چاپ کنید ؟ پول اولش هم نداریم . بعد هر چه عاید شد ، مال شما . با تشکر و لطفا زیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi