شناسه خبر : 88653
دوشنبه 25 بهمن 1400 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جزئیات جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثاردفاع مقدس

جزئیات دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جزئیات دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را عنوان کرد.

دهمین جلسه هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز یکشنبه به ریاست سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مصلح پس از اتمام جلسه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات هیئت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با توجه به اهمیت موضوع به صورت منظم تشکیل می‌شود که امروز دهمین جلسه آن برگزار شد.

وی ضمن تشکر از حضور وزرا و فرماندهان نیروهای مسلح، با بیان اینکه در این جلسه در خصوص چهار الی پنج موضوع بحث صورت گرفت؛ افزود:  آیین‌نامه ساماندهی مباحث آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس بطور مفصل بحث و اصلاحاتی صورت گرفت و کلیات آن تصویب شد و بعداً اصلاحاتی صورت خواهد گرفت که لازم الاجراست.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: آیین‌‌نامه حفظ و مرمت یادمان‌ها و آثار باقی مانده از دفاع مقدس به صورت مفصل مورد بحث قرار گرفت و در حاشیه این موضوع مهم، مسئله مرمت، احیا و بازسازی بخش‌هایی از مواضع رزمندگان اسلام در جبهه‌ها و یا شهرهایی که مورد بمباران دشمن قرار گرفتند،  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس تصمیم‌گیری شد.

سرلشکر باقری یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه را بررسی بودجه سال 1400 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دوستان گزارش بودجه 1400 را مطرح کردند که مورد تایید اعضاء قرار گرفت و سپس برنامه و بودجه سال 1401 مورد بحث و کلیات آن مورد تایید قرار گرفت که جزئیات آن در کمیسیون تلفیق و ستاد کل بحث خواهد شد.

وی اصلاح آیین‌نامه کارکنان بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: اعضا در این جلسه نکات ارزشمندی را درخصوص حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشتند. این نکات مندرج در گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اشاره شده‌ که امیدواریم شاهد پیشرفته نتایج باشیم.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi