شناسه خبر : 88989
یکشنبه 15 اسفند 1400 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روز گذشته، به مناسبت روز جانباز:

مسابقات ورزشی جانبازان ویلچری تهران برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابواففضل که به نام روز جانباز نامگذاری گردیده، با حضور جانبازان ورزشکار تهران و کرج، جشنواره یک روزه ورزشی در سالن چند منظوره بقیه الله، دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد.

فاش نیوز - به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابواففضل که به نام روز جانباز نامگذاری گردیده، با حضور جانبازان ورزشکار تهران و کرج، جشنواره یک روزه ورزشی در سالن چند منظوره بقیه الله، دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما در این جشنواره که روز گذشته شنبه چهاردهم اسفندماه با مشارکت شهرداری منطقه یک تهران برگزار شد، جانبازان نخاعی و ویلچری تهران در 5 رشته ورزشی دارت، تنیس روی میز، فوتبال روی میز، تیراندازی با تپانچه و شطرنج، بصورت مجزا در غالب بانوان جانباز و برادران جانباز در دهکده نشاط ولیعصر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بر پایه این گزارش، در این مسابقات که بیش از 60 جانباز در آن حضور داشتند و در محیطی شاد و مفرح برگزار شدتعدادی از جانبازان برای نخستین بار در جمع جانبازان ورزشکار حضور بهم رسانده بودند.

در پایان با حضور "مهندس عبداللهی" معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه، "سلیمان"، یکی از مسئولین سازمان ورزش شهرداری تهران، "داود حیدری" مدیر دهکده نشاط ولیعصر و جانباز "مصطفی مسعودی"، به عنوان مدیر ورزشی دهکده نشاط، به نفرات برتر مدال، حُکم قهرمانی و هدیه نقدی اهداء گردید.

 

| محمدرضا عسکری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi