شناسه خبر : 90066
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید شاملو: از انقلاب حمایت کنید

شهید فرشاد شاملو در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ى برادران و خواهران از اینکه برادر خوبى برایتان نبودم معذرت می‌خواهم مرا حلال کنید و برایم سیاه نپوشید، تا می‌توانید از انقلاب حمایت کنید و شما اى دوستانم و رفقایم هیچ برایم نگران و ناراحت نباشید.»

 

شهید شاملو: از انقلاب حمایت کنید

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید فرشاد شاملو

«با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى و با درود و سلام بر تمام شهداى انقلاب اسلامى که با خون خود درخت انقلاب را آبیارى و جان خود را نثار وطنشان کردند.

اى برادران انقلابى و حزب‌الله به سوى جبهه‌ها بشتابید همانطور که امام عزیزمان فرمودند امسال آخر جنگ است بشتابید تا حرف آخر را بزنیم من خود را آنقدر نمی‌دانم که بخواهم حرفى بزنم، اما این را وظیفه خود می‌دانم ما باید با خون خود درختان انقلاب را آبیارى کنیم مگر خون ما از خون امام حسین (ع) و على اصغر (ع) به خون خفته رنگین‌تر است و یا از خون رجایی‌ها و باهنر‌ها و دستغیب‌ها و بهشتی‌ها و طالقانی‌ها و.

برادران! برخیزید که جنگ با کفر و کفار است و نگذارید به ناموس وطن تجاوز کنند، و شما اى پدر و مادر عزیزم هر چند که من فرزندى در خور شما نبودم و نتوانستم فداکارهای‌تان را جبران کنم، اما تو را به خدا اگر شهید شدم حلالم کنید و نگرانى نداشته باشید، چون من هدیه‌اى از جانب خداوند متعال هستم که به شما عطا فرموده و روزى باید این هدیه را پس بدهید، پس چه بهتر که در راه خودش او را بدهید.

اگر شهید شدم برایم گریه و زارى نکنید که باعث خوشحالى دشمنان اسلام می‌شود، افتخار کنید که فرزندتان را براى اسلام داده‌اید اگر که پیکرم به دستان رسید مرا در مزار شهداى شمس‌آباد ملایر دفن کنید؛ و شما اى برادران و خواهران از اینکه برادر خوبى برایتان نبودم معذرت می‌خواهم مرا حلال کنید و برایم سیاه نپوشید، تا می‌توانید از انقلاب حمایت کنید و شما اى دوستانم و رفقایم هیچ برایم نگران و ناراحت نباشید.

توصیه من به شما این است، امام عزیزمان را رها نکنید و با مشت‌هاى گره کرده رژیم بعثى عراق را نابود کنید اگر توانستید به جبهه‌ها بیایید که ما مثل امام حسین (ع) وارد جنگ شدیم و باید مثل او به شهادت برسیم شهادت یک تصادف نیست بلکه یک سعادت است.

در پایان به شما اى مربیان و معلمان که نقش انبیاء را دارید در این مدت که مرا راهنمایى کردید تا بتوانم این راه خداجوى را فرا گیرم تشکر می‌کنم بخصوص از حاج آقا پرویز سلیمى که مربى اخلاق و تعلیمات دینى بود، به امید پیروزى رزمندگان اسلام در تمام جبهه‌هاى حق علیه باطل.

اى صدام کثیف این را بدان که با شکنجه کردن برادران ما نمی‌توانى پیروز بشوى اى صدام کثیف تو که برادران مسلمان عراق را به زور به جبهه می‌فرستى این را به گور می‌برى که بتوانى خوزستان و هر نقطه ایران عزیزمان را بگیرى.»

منبع: فارس

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi