شناسه خبر : 90208
پنجشنبه 29 ارديبهشت 1401 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب تاریک در دانشگاه زابل

امضا محفوظ- اینجانب بعنوان یک نخبه علمی کشورو فارغ التحصیل دوره های روزانه دولتی با معدل خوب و عالی از ابتدا تا انتها و استعداد درخشان دوران تحصیل و عضو هیئت علمی دانشگاه ملی زابل )سیستان ( پژوهشگر برتر، داورمجلات نمایه دار بین المللی و سردبیر مجلات معتبر دارویی خارجی و دارای چندین سال سابقه تدریس از آموزش و پرورش تا دانشگاه مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی و فردی مذهبی و عضو جامعه ایثارگران وچهره شناخته شده علمی بین المللی دارای چندین مقاله معتبر جهانی و دعوت نامه های خارجی و متاهل و پدر 4 فرزند و بسیجی فعال با حدود 20 سال سابقه فعالیت و خانواده 3 شهید و فرزند جانباز شیمیایی جبهه جنگ منطقه سومار با حدود 6 سال سابقه حضور در جبهه و خط مقدم و نیروی جهادی و فعال در حوزه جهاد تبیین به دستور حضرت آقا، از شما خوانندگان محترم و وزیر علوم محترم و مسئولان نظارتی محترم و جامعه علمی محترم ایران و ریاست محترم دیوان عدالت اداری خواهشمندم مدت زمان کوتاهی از وقت خویش را به دلایل ذیل صرف مطالعه این گزارش فرمائید.

والله خداوند شاهد است که دیگر ناچار و دچار عسر و حرج شده ام که اینگونه از شما طلب استمداد دارم و ضمن اینکه حضرت آقا )جانم فدایش( مجوز دادند با حفظ مرز خود از بیگانگان و ضد انقلاب مسائل را بازگو و عدالتخواهی کنید. پیشاپیش از دقت نظر و توجه شما قدردانی میکنم.

 اول اینکه بعنوان افراد یک جامعه چه از باب مسلمانی و چه تجربه اندوزی ناگزیریم به سرنوشت یکدیگر اهمیت داده و توجه
کنیم. اینجانب نه اجازه اشتغال دارم به دلیل سند تعهد محضری تعهد خدمت و سفته ها و ضامنین و توقیف مدارک تحصیلی از یک سو و از سوی دیگر هم نه بکار گرفته می شوم و نه حقوق و بیمه من و خانواده ام چندین سال است پرداخت نمی گردد. ضمن اینکه با تمام ناملایمات و سختی ها تاکنون شکرخدا پای اعتقادات خویش مانده ام.

 دوم اینکه اینجانب تمام مسیرهای قانونی ممکن را طی نموده ام. در طی 7 سال گذشته اداره اطلاعات محترم شهرستان فرمانداری محترم و استانداری محترم و دادسرای محترم شهرستان و بازرسی وزارت علوم و مرکز جذب محترم وزارت و دیوان عدالت اداری محترم پیگیری نمودم.

اکثر عزیزان حق را به من دادند و نامه یا تلفن جهت احقاق حق من و خانواده ام زدند اما دانشگاه مقصر وزارت علوم را معرفی می کند و وزارت علوم دانشگاه زابل را مقصر معرفی می کند شما در ادمه خواهید دید مقصر که بوده است لذا این عزیزان به اتفاق نظر اکثرشان دیوان عدالت اداری را پیشنهاد دادند( اما اگر چه در قانون دیوان نیز حق به ما داده شده است اما تا این لحظه برای من و خانواده ام به دلیل کارشکنی و دشمنی یک مسئول منصوب دولت روحانی، کارساز و مفید نبوده است و ادامه این روند آسیب های جبران ناپذیرتری به زندگی ما وارد می کند.
 سوم اینکه مسائل اداری که ظاهرا اداری هستند اما باطناً در جامعه در تار و پود زندگی مردم در جریان هستند و فردی که
مسئول می گردد براحتی با سوی استفاده از پست اداری خویش و سوی استفاده از همین قوانین اداری ساده قتل و جنایت
می تواند بکند و زندگی ها را خراب می کند و در سایه و حاشیه امن قوانین تنبیه نمی شوند یا نهایتا عزل می شوند یا
سمت اجرایی آنها حذف یا عوض می گردد.

از درد ». کلکمْ راعٍ، وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ « چهارم اینکه مسئولان محترم تصمیم گیرنده تهران طبق حدیث نبوی دل مردم مناطق محروم و دور افتاده ی سیستان و بلوچستان آگاه شوند.
و النهایه اگر این مسئول بومی می بود شاید از طریق شورای فامیلی و مردمداری او را مجاب به اجرای قانون می کردیم که
از این امتیاز نیز همچون سایر دستمان کوتاه است لذا از ظلم ظالم دست به دامان شما خوانندگان محترم این رسانه شده ام.
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری مردی

اینستاگرام
من بیسواد متوجه مشکل شمانشدم.!!!
ان شاالله مسیولین متوجه بشن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi