شناسه خبر : 90553
دوشنبه 16 خرداد 1401 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد و برادرشهیدان از همدان آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "محسن سرابی" در سن ۲۲ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ درمنطقه فاو بشدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از سالها از پایان جنگ تحمیلی و صبوری بر درد و رنج جانبازی، شربت شهادت را نوشید و به برادران شهید خود "ناصر و رمضان سرابی" ملحق شد.

فاش نیوز - "محسن سرابی" جانباز 70 درصد و از یادگاران و جانبازان دفاع مقدس، س از سال‌ها مجاهدت و ایثار و تحمل آلام ناشی از مجروحیت روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به برادران شهیدش پیوست.
 
جانباز گرانقدر 70 درصد «محسن سرابی» به یاران شهیدش پیوست
جانباز 70 درصد "محسن سرابی" در سن 22 سالگی و در عملیات والفجر 8 در سال 1364 درمنطقه فاو بشدت مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و سرانجام پس از سالها از پایان جنگ تحمیلی و صبوری بر درد و رنج جانبازی، شربت شهادت را نوشید و به برادران شهید خود "ناصر و رمضان سرابی" ملحق شد.

 پیکر پاک و رنج دیده شهید محسن سرابی با حضور آیت الله حبیب الله شعبانی موثق نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان مسئولان استانی، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و همرزمانش از مقابل منزل آن شهید تشییع و درگلزار شهدای همدان، در جوار دیگر شهدای این شهر آرام گرفت.

برادران گرانقدر این جانباز شهید هر دو در عملیات مرصاد به شهادت رسیده بودند و پدر همسرشهید محسن سرابی نیز از شهدای دوران دفاع مقدس می باشد.
از شهید محسن سرابی سه فرزند پسر به یادگار مانده است.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi