شناسه خبر : 90696
دوشنبه 23 خرداد 1401 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از کتاب زندگی‌نامه دو شهید البرز

آیین رونمایی از 2 کتاب زندگی‌نامه شهیدان «محمدحسن کولیوند» و «عبدالرزاق علیشیری» با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولان این استان در کرج برگزار شد.
 
 آیین رونمایی از 2 کتاب زندگی‌نامه شهیدان «عبدالرزاق علیشیری» با عنوان «خاک آنقدر که می‌گویند سرد نیست» نوشته «سالومه سادات شریفی» و زندگینامه شهید «محمدحسن کولیوند» با عنوان «می‌خواهم شبیه تو باشم» نوشته «مهسا حسنی» همزمان با دهه کرامت با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولان، در مجتمع فرهنگی تفریحی دشت بهشت محمدشهر برگزار شد.
سلیمان رستمیان در حاشیه این مراسم با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و همچنین تبریک میلاد باسعادت ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام)، با تأکید بر لزوم تولید آثار فرهنگی همچون مستند، کتاب و سایر انواع محصولات رسانه‌ای در راستای ترویج منش شهدا و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تولید آثار فرهنگی از منش و زندگی شهدا بر عهده دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و متولی فرهنگ ایثار و شهادت است که باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.
وی افزود: جامعه امروز نیازمند ترویج راه و منش شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است که ما از طریق تولیدات فرهنگی همچون کتاب می‌توانیم در این زمینه به توفیقات ارزشمندی دست پیدا کنیم، تولید محصولات فاخر هنری و فرهنگی در جهت انتقال راه و منش شهدا، ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت یک نیاز اساسی و مبنایی است که باید به آن توجه کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه این دو کتاب یک گنجینه فاخر و منشور خاص برای جامعه محسوب می‌شود گفت: باید تلاش شود تا این کار ارزشمند ادامه یابد تا که اثر آن در جامعه احساس شود و در اختیار نسل جوان قرار گیرد.
گفتنی است در این مراسم از نویسندگان این دو کتاب تقدیر به عمل آمد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi