شناسه خبر : 90932
چهارشنبه 01 تير 1401 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید علمی نخبگان شاهد و ایثارگر از پارک فناوری پردیس

جمعی از نخبگان دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر روز دوشنبه ۳۰ خرداد ماه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.
 
بازدید علمی نخبگان شاهد و ایثارگر از پارک فناوری پردیس

جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر به همراه عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از بخش‌های مختلف پارک فناوری پردیس بازدید کردند و در جریان برنامه‌های علمی این مرکز قرار گرفتند.
مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در نشستی با مجتبی جباری‌پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به حدود ۱۰ هزار نخبه شاهد و ایثارگر، گفت: با توجه به اهداف این بازدید علمی از پارک فناوری پردیس امیدوار هستیم که از این مجموعه بهره خوبی را ببریم.
مهری با اشاره به تعریف نخبه در این مرکز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران نقش حمایتی از نخبگان شاهد و ایثارگر دارد و سعی شده است که استانداردهای لازم برای نخبگان این مرکز رعایت شود.
مجتبی جباری‌پور، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس نیز در این نشست به اهمیت فعالیت‌های دانش‌بنیان پرداخت و گفت: پارک‌ها و مراکز رشد علاوه بر زبان علم و دانش باید به فضای صنعت متصل باشند و پارک علم فناوری با شهرک صنعتی متفاوت است و باید فضایی فرح‌بخش برای نخبگان فراهم کرد.
مدیرکل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به اهداف این پارک، گفت: ایجاد محیط حرفه‌ای برای کسب و کار بین‌المللی از اهداف پارک فناوری پردیس است و سعی شده است که تعاملات و رویدادهای بین‌المللی و استارت آپ‌های داخل کشور مورد توجه قرار بگیرد همچنین برای نخبگان و متخصصان ایرانی که خارج کشور هستند زمینه کسب و کار ایجاد شود.
در این نشست نخبگان مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به معرفی و سوابق علمی خود پرداختند.
در پایان این نشست نیز نخبگان مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از شرکت آریا طب فیروز تولید کننده و طراح تجهیزات دیالیز بازدید کردند و همچنین در جریان فعالیت‌های موسسه پویش هم‌افزایی ژینو قرار گرفتند.
گفتنی است، پارک فناوری پردیس به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک فناوری منطقهٔ غرب آسیا یکی از سازمان‌های زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi