شناسه خبر : 91129
پنجشنبه 09 تير 1401 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درد دلی که نباید راحت از کنارش گذشت!

درویشی شبی را در خانه کدخدا و بزرگ ده مهمان بود. درویش رو به کدخدا کرد و گفت اگر من امشب در خانه تو بمیرم چه کار می کنی؟ کدخدا گفت برای تو مراسم می گیرم و ...

جانباز۷۰ شیمیایی و قطع عضو -۴۰ سال پیش ما را چشم و چراغ کشور می نامیدند و اسممان رزمندگان اسلام سلحشور و حماسه آفرین بود. ولی الان اسممان تغییر کرده به خل وچل، قاطی کرده، قرص هاشو نخورده، دک دیونه، روانی، اعصاب روان، موجی، ضد انقلاب، ضد ولایت فقیه، طلحه و زبیر، طلبکار، پرتوقع، متمارض و دورغگو و قالتاق. در یک عنوان کلی سر بار دولت شدیم و بین بنیاد، سپاه، ستاد نیروهای مسلح، آمورش و پرورش و بیمه دی مدام ما را پاس کاری می کنند.

انگار که مسئولین خرشان از پل پیروزی گذشته است و به ریش ما می خندند و اگر اعتراضی بکنیم که جوابی نداشته باشند، مستقیم یا غیر مستقیم میگن می خواستی جبهه نری!!!!!!!!! و الخ. شما مجاهد هستید بخاطر خدا رفتید (خفه شید)، حرف نزنید، اعتراض نکنید، اجرتان از بین میره. وقتی مردیم تازه میشیم شهید و جانباز سرافراز که بعد از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از جنگ به دوستان شهیدش پیوست؛ و ما دوباره عزیز می شویم. این عزیز شدن خرجی برای مسئولین ندارد و تازه از شر هزینه ها و اعتراضات یک نفر خلاص شدن و شاید هم خوشحال که یکی کمتر بهتر... و باز هم همین شهید را مصادره به مطلوب می کنند و استفاده ابزاری و شاید سرانجام یه خیابان یا یک کوچه را بنام وی قرار می دهند که هیچ خرجی هم ندارد. و مسئوولین دور از جون شما اگر حددت و همت کنند، سالی یک جشنواره بزرگداشت با هزینه های گزاف برای شهدا برپا می کنند که هیچ سودی هم نداره برای ملت؛ تا بیشتر کارخودشان و رفتارشان را توجیه کنند که به اصطلاح انقلابی هستند.

آهای مسئولین! چرا تا وقتی اینان روی زمین هستند کاری برایشان نمی کنید؟؟؟ یاد ندارم در این ۳۴سال مجروحیتم مسئولی به ما سر زده باشد و گره و مشکلی از کار ما را باز کرده باشد. فکر می کنم خرشان از پل گذشته و دیگر نیازی به ما ندارند.

درویشی شبی را در خانه کدخدا و بزرگ ده مهمان بود. درویش رو به کدخدا کرد و گفت اگر من امشب در خانه تو بمیرم چه کار می کنی؟ کدخدا گفت برای تو مراسم می گیرم و غسل و کفن می کنم و در قبرستان مسلمین دفن می کنم. درویش گفت هر آنچه که قراره پول کفن و ۰۰۰ بدی الان به من بده و هرقت من مردم بی غسل و کفن، هر جا شد خاکم کن.

با عرض پوزش؛ صرفا درد دل یک جانباز ۷۰ شیمیایی و قطع عضو متولد ۱۳۴۸ قم که حدودا به مدت یک سوم از ۸ سال دفاع مقدس را در جبهه ها حضور داشته است.

اینستاگرام
برادر عزیز جانبازم با عرض ادب واحترام بزرگوار مشکلات جانبازان باید ریشه ای ازبیخ وبن حل بشه جانبازان تا زنده اندرابایدقدر بدانند وگرنه دور باطل میکنند انشاءالله دکتر بتونه درد دل بچه ها را بشنوه تا دیگه اینگونه معضلات بیشتر ازاین شرمنده نشن مسعولین محترم بی عمل دولت و مجلس... با آرزوی درد نکشیدن بسیجیان و تمام جانبازان جنگ که روزی دلاور خط شکن بودن فعلا آویزان
آسمان بارِ امانت نتوانست کشید
قرعهٔ کار به نامِ منِ دیوانه زدند
جنگِ هفتاد و دو ملت همه را عُذر بِنِه
چون ندیدند حقیقت رَهِ افسانه زدند
آتش آن نیست که از شعلهٔ او خندد شمع
آتش آن است که در خرمن پروانه زدند
سلام به همه جانبازان واقعی ومخصوصا سلام به جانباز 70 درصدی که کوتاه و زیبا و مفیدفرمایش کردین خداحفظت کنه. برادرجان این به اصطلاح مسئولین انتظار مرگ مارو میکشند خاطرجمع باش. باتمام دردورنجی که میکشیم مازنده و مسئولین مرده چراهمیشه ازمرگ خودمان بگیم؟ ازقدیم گفتند اجل گشته می میردنه بیمارسخت.
و اما برادرعزیز دیگه ای مطلبی گذاشته که صبر کنیم دکترمسایل رو حل میکنه. فقط جهت اطلاع همرزمانمان عرض شودجناب آقای قاضی زاده هاشمی سال ها پیش معاونت بهداشت و درمان بنیاد جانبازان را عهده دار بود. خوب بالادستی ها بهش بی احترامی کردند و احتمالا سرش دادکشیدند. ازطرفی همیشه یه عده جانبازنما که الانم هستندبه اینا میگن جانبازان شاخص، شاخص ازنظرقالتاق بودن ازهمه طلبکار بودن. بگذریم.
چرا آقای قاضی زاده هاشمی پست های دیگری در دولت بهش پیشنهادشده بود ولی ایشون میگفتن همین مجلس برای من بهتره؛ تااینکه رئیس جمهور محترم جناب آقای رئیسی به ایشان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران را پیشنهاد کردندو ایشون هم بلافاصله قبول کردند؟ ...
برادر عزیز مجروحم سلام وارادت عارضم خدمت بزرگواراتان در زمان معاونت بهداشت ودرمان بودن ایشان اگر بینی و بین الله خدماتی که ارائه میشد کجا زمان جناب آقای.. ‌. کجا درمورد پذیرفتن مسعولیت بنیاد و عدم پذیرش مسعولیتهای دیگر ایشان چون تجربه کافی در مورد جانبازان داشتند و قبلا چون اختیارات اجرائی نداشتند با پیشنهاد دولت مسعولیت بنیاد را قبول کردند برای خدمت به عزیزان ایثار که هیچ گونه منفعت مادی برایشان ندارد ولی اگر در مجلس میماند یک عمر حقوق یک وزیر را با مزایا را دریافت میکرد پس این نشانگر عزم واراده ایشان که قابل تقدیر و تشکر می باشدو از خداوند منان بایدشاکربودکه چنین انسانهای با وجدان در جامعه هنوزوجود دارد که دنیای مادی پر زرق وبرقش رها وکمر خدمت به این قشر فراموش شده را نموده است ...لم یشکرو مخلوق ولم یشکرو خالق...
سلام برشرفت ای جانبازان مسئولین خجالت نمی گشند که مملکت روی شانهای همین جانبازان وایثارگران به پیروزرسید7617
برادر عزیز جانبازم سلام کوتاه ومفید بیان فرمودید ولی حرص نخور دستمان به کجا بنده باید بچه های عزیز فاش که از اسمش پیداست بایدبیشتر ازاین مشگل جانبازان و خانواده محترم شهدا که نور چشم ما هستند مخصوصآ حسن جان عزیزم که اکثر خانواده شهدا مثل این فرزند دلاور صبور می باشند و درد جانبازان را میدانند واطلاع رسانی می کنند رابه مسعولین محترم خصوصآدکتر قاضی عزیز که تمام تلاشش خدمت است ودیگر مسعولین بی عمل انتقال دهند شعار دردی را دوا نمی کند بقول معروف با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمی شه.خدا عاقبت همه ما را بخیر فرماید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi