شناسه خبر : 91838
سه شنبه 11 مرداد 1401 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت گروه جهادی ایثارگران و دیگر خیران

زائراولی های بشاگرد به زیارت امام رئوف(ع) نایل شدند

مشهد اولی های بشاگرد که در دهه امامت و ولایت و در یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان یعنی عید سعید غدیرخم وارد مشهد مقدس شدند، با استقبال ویژه خدام و برخی از مسئولین آستان قدس، وارد حرم مطهر شده و از اماکن مختلف حرم از جمله شمیم رضوان بازدید کردند...

فاش نیوز - گروهی از دانش آموزان روستاهای بشاگرد به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر و برخی دستگاه ها و خیران برای اولین بار به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ما از بوشهر، گروهی از دانش آموزان روستاهای کپرنشین بشاگرد به همت گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر و با ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، شرکت قطار فدک و مشارکت خیران و نوع دوستان، برای اولین بار به مشهد مقدس مشرف شدند.

در این سفر معنوی که با احتساب رفت و برگشت، بیش از ده روز به طول انجامید، 33 نفر از اهالی محرومترین  روستاهای شمسون، جگی، حاجی آباد دلکی و حسین آباد، واقع در بخش گوهران حضور داشتند که در طول این مدت خدماتی از قبیل، آزمایشات پزشکی و درمانی، زیارت حرم مطهر و اماکن مقدسه، بازدید از موزه، شهر بازی، بازدید از مرکز وارسی پروازی وخدمات هوایی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به زائر اولی های روستاهای کپری بشاگرد ارایه گردید.

برپایه این گزارش، این مشهد اولی ها که در دهه امامت و ولایت و در یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان یعنی عید سعید غدیرخم وارد مشهد مقدس شدند، با استقبال ویژه خدام و برخی از مسئولین آستان قدس، وارد حرم مطهر شده و از اماکن مختلف حرم از جمله شمیم رضوان بازدید کردند.

گفتنی‌ست در این سفر زیارتی، سیاحتی و درمانی، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد استان خراسان رضوی به عنوان میزبان و محل اسکان زوار، و فرودگاه های استان کرمان و هرمزگان و تعدای از کارکنان اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی، شرکت فرودگاه ها به عنوان خادم، برای این زوار اولی های امام رئوف سنگ تمام گذاشته و بهترین امکانات خود را در اختیار این زائرین مشتاق ائمه اطهار قرار دادند.

همچنین دستگاه ها و نهادهای محلی از قبیل سپاه پاسداران، فرمانداری، شورا و بخشداری گوهران و آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد نیز در اعزام این مشهد اولی ها نقش آفرینی و همکاری داشته اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi