شناسه خبر : 92137
سه شنبه 18 مرداد 1401 , 09:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد همدان آسمانی شد

جانباز ۷۰ درصد "سبزعلی اکبری" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس همدان بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت و پس از سال مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جانبازی شامگاه تاسوعای حسینی به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - "سبزعلی اکبری" جانباز 70درصد همدان همزمان با تاسوعای حسینی دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
 
جانباز ۷۰ درصد «سبزعلی اکبری» به خیل شهدا پیوست

جانباز 70 درصد "سبزعلی اکبری" از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس همدان بر اثر عوارض ناشی از مجروحیت و پس از سال مجاهدت و تحمل آلام ناشی از جانبازی شامگاه تاسوعای حسینی به یاران شهیدش پیوست.

این جانباز همدانی در سال 1330 در روستای مهاجران شهر لالجین در خانواده ای زحمتکش و کشاورز به دنیا آمد که با شروع تهاجم رژیم بعث عراق به خاک کشورمان به عنوان نیروی بسیجی به جبهه اعزام شد و بعد از چندین بار مجروح شدن در سال 1364 و درعملیات والفجر 8 در منطقه فاو بر اثر بمباران و گلوله باران شیمیایی نیروهای دشمن بشدت دچار عوارض شیمیایی شد و مدال ایثار و جانبازی را از ان خود کرد.
جانباز سبزعلی اکبری به علت نشدید عوارض شیمیایی اش در بیمارستان شهید بهشتی همدان بستری بود که بالاخره صبح روز تاسوعا به شهادت نائل آمد.

بنا بر این گزارش پیکر شهید اکبری با حضور جمعی از مسئولین، ایثارگران و جانبازان و خانواده شهید در شهرستان بهار تشییع و پس از انتقال به زادگاهش روستان مهاجران، در جوار دیگر همرزمانش آرام گرفت.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi