شناسه خبر : 92474
شنبه 29 مرداد 1401 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تجلیل از آزادگان پاکدشت و قرچک

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه چهارشنبه 26 مردادماه، با حضور در شهرستان‌های قرچک و پاکدشت در استان تهران، ضمن دیدار چهره به چهره با جمعی از آزادگان سرافراز، از صبر و استقامت ایشان در دوران اسارت قدردانی کرد.
 
مراسم تجلیل از آزادگان پاکدشت و قرچک/ تحقق وعده الهی نتیجه صبر و استقامت آزادگان است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسفعلی شکری در جمع آزادگان شهرستان پاکدشت که در مصلای این شهرستان برگزار شد، با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطر آزادگان آسمانی و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی را نتیجه صبر و استقامت آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: صبوری و استقامت آزادگان در اردوگاه‌های رژیم بعثی، حقانیت آرمان‌های امام و انقلاب را تثبیت کرد.
وی با اشاره به نقش ایستادگی و مقاومت آزادگان عزیز در دوران اسارت و نتایج آن بر اجرای سیاست‌های کلی نظام گفت: امروز که دشمنان هراس از عظمت و اقتدار ایران را دارند، به آن روزهای حماسه‌آفرینی و استواری شهدا، جانبازان و آزاده‌های عزیز برمی‌گردد.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: استقامت آزادگان نقش شگرفی بر پیشرفت و سازندگی امروز کشور دارد، دشمنان تا دندان مسلح از حیرت فداکاری جوانان غیور ایران اسلامی در هراس بوده و هیچ حرکت نظامی نمی‌کنند، چون می‌دانند در جنگ سخت از غیرت ملت ایران شکست می‌خورند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شکری با یادآوری نقش سید آزادگان حجت‌الاسلام حاج سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و آزاده شهید هاشمی‌نژاد در بالابردن روحیه‌ اسرا در اردوگاه‌های رژیم بعث گفت: حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر ابوترابی، در شکنجه‌گاه‌های عراق، الگویی از صبر و مقاومت را به نمایش گذاشت و خداوند متعال سرانجامی عزت‌بخش و افتخارآفرین برای وی مقدر کرد.
 وی در ادامه با اشاره به صبر جانبازان آزاده گفت: این عزیزان با وجود برخی آسیب‌های جسمی اما همچنان سربلند و ایستاده در مقابل فتنه‌های دشمنان از انقلاب اسلامی و میراث مانده از شهدا دفاع می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری با اشاره به اخلاق رزمندگان ایران اسلامی در مقابل اسرای عراقی ابراز کرد: بیش از 10 هزار اسیر عراقی پس از آزاد شدن به کشور خود بازنگشتند و لشکر بدر را تشکیل دادند و به نبرد با صدام پرداختند، آن‌ها ظلم در حق ایران و ایرانی را دیدند و مسیر حق را شناخته و به آن پیوستند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان خاطرنشان کرد: نقش تبیین و عمل به آن حربه غیرقابل انکار بوده و هست و دشمنان چون به دروغ و ریا متوسل می‌شوند نمی‌توانند با آن مقابله کنند.
در این مراسم که با حضور فرماندار، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و مسئولان محلی همراه بود، از آزادگان سرافراز تجلیل شد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi