شناسه خبر : 92799
سه شنبه 08 شهريور 1401 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیر۱۳۰۰ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر از قاضی‌زاده هاشمی

بیش از 1300 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری‌های مداوم و جدی تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران اعلام کردند.
 
 متن این بیانیه به شرح زیر است:
و ماالنصر الا من عندالله
بحمدالله پس از ماه‌ها تلاش‌های شبانه‌روزی ارادتمندان به ساحت قدسی شهدا و ایثارگران قدم نهایی برای احقاق حقوق جمع کثیری از خانواده‌های شاهد و ایثارگر برداشته شد که به فرموده امام خامنه‌ای تکریم این عزیزان واجب بزرگ امروز و همیشه است.
بر خود واجب می‌دانیم بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خود از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جناب آقای دکتر امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پیشبرد اهداف عالی ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در مراکز آموزش عالی کشور به جهت پیگیری‌های مداوم و جدی در خصوص تصویب آیین‌نامه اجرایی ماده ۷۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران را ابراز داریم؛ حسن تدبیر و تلاش موفق حضرتعالی بالاخص در شرایط کسالت که با زمان بررسی‌های این آیین‌نامه توأمان شده بود نزد خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بسیار گرامی است.
همچنین تلاش و همت والای مدیران ستادی من‌جمله جناب آقای دکتر زارع‌نژاد مدیرکل محترم حوزه ریاست و جناب آقای دکتر فقیه مدیرکل محترم آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران قابل تقدیر است.
با تلاش‌های مداوم و مستمر جناب آقای دکتر قاضی‌زاده و مدیران ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران شاهد شکل‌گیری همبستگی و اتحاد بین مسئولان کشوری من‌جمله هیئت محترم وزیران، قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری و سازمان سنجش آموزش کشور به جهت مرتفع نمودن مشکلات ایثارگران بوده‌اند.
بی‌شک علاوه بر ابراز سپاس و قدردانی خویش باور داریم برای دستیابی به مراحل بعدی این حرکت انقلابی و اجرای صحیح آیین‌نامه، خانواده‌های شاهد و ایثارگر همچنان نیازمند اقدام هوشمندانه و حسن‌تدبیر تحت زعامت جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی می‌باشند.
 و من الله توفیق
گفتنی است این بیانیه به امضای نمایندگان 1300 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر رسیده است.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi