شناسه خبر : 93446
چهارشنبه 06 مهر 1401 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیران جای سوءاستفاده و خشم را باز کرده اند!

محمد غیبی - آنچه این روزها از معترضان خیابانی می توان بدست آورد و نتیجه گرفت ریشه در بی عدالتی و عدم رعایت قوانین و وجود رانت و فساد و اختلاس در کشور است.

 عده ای سال هاست با به دست گرفتن پست های کلیدی و بدون تخصص و کارآمدی و با رانت و پارتی به قدرت ِ حاکمیت نزدیک شده و با سوء استفاده از این جایگاه همه امکانات کشور را در اختیار خود گرفته و سرمایه کشور را به تاراج برده و دستگاه های ناظر هم خیلی کمرنگ با این پدیده ها برخورد می کنند و خروجی دستگاه های ناظر بسیار بسیار کمرنگ است و همین عملکردها یک نارضایتی عمومی در سطح جامعه ایجاد کرده و به همین منظور از این منظر بهانه هایی برای اقشار مختلف ایجاد شده است که به معترضان و مطالبه گران واقعی ملحق شوند و در جامعه به دلایلی که گفته می شود جامعه را ناامن کنند.

 خیلی طبیعی است وقتی چنین فضایی در جامعه بواسطه مدیران ناکارآمد کشور فراهم شود و توان اداره جامعه را نداشته باشند و اقتصاد کشور در اختیار تعدادی معدود و محدود باشد سطح نارضایتی ها گسترده تر می شود و جوانان تحصیلکرده و بیکار هم عصبانی تر می شود که چرا فرزندان فلان آقازاده ها بدون داشتن حداقل سوابق اجرایی یکدفعه پست های کلیدی را تصاحب می کنند و این قبیل امور خلاف قانون  ایرادات و اشکالاتی هست که سطح نارضایتی ها را روز به روز افزایش می دهد و چنانچه این معضلات و مشکلات در سطح جامعه جمع نشود آینده خوبی برای کشور متصور نمی شود.

به عنوان یک جانباز که در چندین عملیات شرکت داشتم و شاهد رشیدترین جوانان این مرز و بوم بودم که یا به شهادت رسیدن و یا مجروح شدن دلم برای مردم و کشورم می سوزد و خواهان تجدید نظر در روش اداره کشور هستم.

اینستاگرام
این حرف سطحی و نادیق است
کجایی برادر که چنگ و دندان گرگها را نمی بینی؟
قصد تجزیه کشور را دارند و خط آتش رسانه ای دشمن کاملا بیانگر این مسئله است
آمریکا و اسرائیل و غربی ها با سلاح رسانه و تحمیق جامعه ای که خودشان با تحریم های ناجوانمردانه آنان را تحت فشار قرار داده اند می خواهند به دست خود مردم ایران و با مزدوری برخی مسئولان و جناح های واداده و سلبریتی های لعنتی منافق کشور را سوریه سازی کنند و جنگ داخلی راه بیندازند و تجزیه و ویران کنند.
برادر بیدار باشیم و چشم و گوشمان به رهبری باشد که شاخص ما این فرزند زهراست
حواسمان باشد!.
اولا آشوب با اعتراض فرق دارد و این برداشت که ریشه آشوبهای اخیر گرانی و ... است؛ با آنچه در کف خیابان(تجمع های آرام همراه با کشف حجاب حداکثر؛ چند هزار نفری) و شعار و آشوبگران(زن؛ زندگی؛ آزادی؛ و حجاب و ..) و عدم همراهی و عدم هم صدایی مردم(که شدیدا تحت فشار گرانی؛ و سوء مدیریت و.. هستند) دیده میشود؛ کاملا منافات دارد و داعش و کومله(صحنه گردانان اصلی اشوبها) با هدف عقیم و کم اثر کردن پیآمدهای اقتصادی و ... توافقات نشست شانگهای و پیامدهای انسانی اخلاقی سیاسی اجتماعی و بین المللی راه پیمایی بین ادیان اربعین میدان آمدند؛ و برای آنها فقط نا ارامی یکی دو ماهه مدنظر است که سرمایه گذاریی خارجی و ارزی در ایران منتفی گردد عین نا آرامی تیر 1378 ؛ نا ارامی سوسک؛ ناآرامی 1388 (خنثی کردن نامه های اوباما و تغییر نظر وی) و ...
باسلام واحترام
بنده نه تفسیر می کنم ونه تحلیل اصل مطلب بالا وپاسخ دوستان را...
فقط به دو نکته اشاره میکنم و قضاوت درباره ی این دونکته را به خوانندگان می سپارم:

نکته ی اول: مدیران نالایق یا ناکارآمد یا ...
بنده ی نوعی با چندین سال سابقه تدریس دردانشگاه درمقاطع کاردانی وکارشناسی وهمینطور حدود 26سال سابقه مفید خدمت دردستگاه دولتی. جانباز.رزمنده داوطلب.برادرشهید وبدون هیچگونه سابقه سیاسی وامنیتی وامثالهم...
مدیردستگاه خدمتی من لیسانس ودانشجوی خودم دردوره ی کارشناسی بوده وفقط به سفارش فلان نماینده مجلس انتخاب شده است...!!!
نکته یدوم: مدیرناکارآمد...
یکی از اقوام درجه یک بنده در روستا زندگی وقصد احداث سرپناه برای خانواده دارد.
یک قظعه زمین مسکونی درروستا خریده وبرای مقدمات ساخت به بنیاد مسکن مراجعه وپس از کلی دوندگی وهزینه پرونده را به بنیاد مسکن استان ارجاع می دهند آنهم به خاطر اینکه کتر از یک چهارم زمین خارج از طرح هادی روستا است.تا اینجا مشکلی نیست ولی مشکل ازاینجا شروع می شود که 8ماه از تاریخ ارجاع پرونده به بنیاد مسکن استان می گذرد ولی هنوز نوبت بررسی به پرونده ایشان نرسیده است...!! جالب نیست؟!!
بنیاد مسکن می گوید وقت نداریم وسرمان شلوغ است وپرونده ها به نوبت رسیدگی میشوند...حالا چندماه دیگرنوبت این بنده خدا برسد ...فقط خدا می داند وبس...واحتمالاوسط برف ویخبندان نوبت برسد واگر تایید شد دراین شرایط خانه بسازد!!!
باسلام برادر جانبازم 70درصد عزیز البته حرف های برادر جانبازمان همچین پربیراه نیست حتما وحتما که چشم وگوشمان به لسان مبارک رهبری فرزانمان است لیکن وضعیت مناسبی در بعضی سازمانهای دولتی به چشم نمیخورد بعضی تاکید میکنم بعضی که میشود آنها را منفعت طلب نامید در مناسب مدیریتی رسوخ کردند واگر نیم نگاهی به زندگی اشرافیشان داشته باشید سره از ناسره جدا میشود رهبری عزیزمان باید مورد حمایت باشند بفرموده حضرت آقا اول باید دشمن را خوب شناخت کدورت وآزرده خاطر بودن بعضی از هموطنان را باید در اتبوس ومترو بصورت ناشناس دید وشنید مسکن ورفاه حداقلی که لازمه زندگی هر انسانی است فعلا بسیاری از مردم عادی جامعه را درگیر کرده وبامقایسه زندگی خود ومدیران ومسئولان دلهایشان را از مدیران دور میکند وقتی انسانی دل کند وذهنش درگیرشد بعد حرکاتی حاصل از ذهنیاتش از او سر میزند وگرنه کیست که نداند بی حجابی چه ربطی به مدیریت کشور دارد وبهانه ای بیش نیست فی الحال اگر مدیران بخصوص اقتصادی چشم وگوششان را بهتر بازکنند ومسائل ومشکلات را بهتر ببینند بهتر چاره اندیشی میکنند مسئولان مردم دار را از وضعیت زندگی ورفتاریشان میشود به راحتی شناخت ومردم ما خیلی فهیم هستند ریا را خوب میفهمند وقتی وضعیت رفاه حداقلی ومسکنشان حل شود آشوبگر واغتشاشگر در خیابان تنها می ماند بی عدالتی بعضی مدیران وتصمیم گیران هم باید چاره اندیشی شود وقتی مسئولان ما دل مردم را بدست آورند رسانه بیگانه واغتشاشگر ومنفعت طلب کاری از پیش نمیبرند هرچند بعضی هستند وقتی نتیجه تلاش وزحمت بقیه را که از راه درست وحلال بدست آمده برنمیتابند ومیخواهند در آبی گل آلود ماهی بگیرند وآشوب راه بیندازند که جواب این عده باید دندان شکن باشد. اینکه رفتار بعضی مدیران ومسئولان ته دل مردم را خالی میکند حرف بی راهی نیست والبته مهمتر این است که رسانه وبیگانه وآشوب طلب وتجزیه طلب میخواهند بین ما وشما مسئول وجانباز ومردم تفرقه باشدهیچ اتحادی نباشد که بماند درگیری وجدل باشد که باید همه حواسمان جمع این موضوع مهم باشد که استعمار پیر انگلیس شعارش این بود تفرقه بیانداز وحکومت کن .
سلام ، با تشکر از زحمات فاش نیوز عزیز و مطلب ارزشمند مرح شده میدانیم افرادی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی وارد مفاسد گوناگون شدند و در دادگاه محکوم گردند ملاحظه شد جرایم بسیار ناچیز بودند تا آنجا که اختلاس و فساد بسیار مناسب نمود دارد برای مثال شخصی که در پست معاون قوه قضاییه بیست سال مرتکب انواع فساد و ظلم شده بود با مبلغی ناچیز جریمه شد که انگیزه سایر مسولان را برای ارتکاب مفاسد بشدت افزایش میدهد از سوی دیگر تبدیل حبس به جریمه نیز ارتکاب مفاسد را بسیار افزایش داد همچنین ایجاد مشکلات متعدد و پرونده سازی بر علیه بازرسان خدوم و متعهد مزید علت گردیده است.
طرف جانباز 3 درصد است طبق استفساریه بنیاد شهید تمام فرزندان خود را که سه نفر هستند و با پارتی و قدرتی که در شهرداری داشت را استخدام رسمی کرده اسن این است عدالت شما
با سلام‌
احتراما من فرزند جانباز
بخاطر وعده های دروغ و سو استفاده دولت و مجلس از ایثارگران برای تبلیغات خودشون
حاظر نیستم پایم را از روی مار برای این ها بردارم
مگر اینکه رویه خود را تغیر دهند و به وعده ها و قوانین عمل کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi