شناسه خبر : 93815
دوشنبه 18 مهر 1401 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اغتشاشگران مخالف سیره شهید سلیمانی هستند

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: افرادی که دست به اغتشاش می‌زنند به کشور تعلق نداشته و با نگاه و زندگی کردن افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی مخالف هستند.

 

امنیت، آرامش و آسایش کشور مدیون شهدا است/ اغتشاشات اخیر برای مخالفت با دولت و حکومت نیست «امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوازدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه شاهد که صبح امروز در محوطه مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: توفیقی شد در دانشگاه شاهد حضور یافتم. نام شاهد برگرفته از شهید است؛ زیرا شهدا مسیر را هموار می‌کنند این شهدای گمنام در نزد خدا مشهور هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: بسیاری از دانشجویان از شفاعت شهدا در گرفتاری و مسائل گفتند که مقام معظم رهبری نیز درباره شهدا فرمودند که امنیت و  آرامش و آسایش کشور مدیون شهداست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وقتی یکی از عزیزانمان را از دست می‌دهیم به دلیل اینکه احساس فراغ داریم و همچنین مرگ را یک امر نامطلوب تلقی می‌کنیم، ناراحت می‌شویم؛ البته برای بعضی از افراد که اندوخته‌ای برای دنیای آخرت نداشته و فرصت جبران هم نداشته‌اند، جای ناراحتی دارد. اگر نماز و روزه و خمس بر دوش داشته نزدیکانش به دنبال جبران و رضایت هستند.

وی ادامه داد: خون شهدا را خدا خریدار بوده و بسیاری از مسائل افراد عادی را در هنگام مرگ ندارند. در واقع شهدا رؤسای دفاتر اهل بیت (ع) هستند؛ زیرا در کنار ما زندگی کردند؛ چراکه در هنگام حیات و مرگ به عنوان نعمت محسوب می‌شوند. اما مرگ برای افرادی که مرگ را درک نکرده‌اند، دشوار و سخت است به طور مثال حاج قاسم سلیمانی از نمونه‌های بارز مقوله شهادت و شهداست.

قاضی‌زاده هاشمی درباره حوادث اخیر در کشور گفت: افرادی که دست به اغتشاش می‌زنند به کشور تعلق نداشته و با نگاه و زندگی کردن افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی مخالف هستند. در واقع با خداباوری و خدامحوری و بندگی و دین خدا و امام حسین (ع) مخالف بوده و به بهانه بعضی امور به شهدا و انقلاب توهین می‌کنند؛ از طرفی باید بگویم که اگر به شهدا توهین می‌شود به خاطر این است که آن‌ها فرهنگ ما محسوب می‌شود.

وی افزود: این اغتشاشات اخیر برای مخالفت با حکومت و دولت نیست، بلکه برای نوع و نحوه زندگی است. حضرت امام خمینی (ره)‌ در اوج عالم مادیات در گوشه‌ای از عالم ظهور کردند و فرزندان عزیزی مانند شهدا را به وطن تقدیم کردند. از طرفی باید بگویم خیلی از شهدای اتفاقات اخیر افراد خاص هستند و وقتی به واسطه مسئولیتی که دارم به دیدار خانواده آن‌ها می‌روم، شاهد تفاوت و خاص بودن آن‌ها هستم؛ البته خدا این افراد را انتخاب می‌کند که به عنوان الگوی زندگی محسوب می‌شوند.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
.
روح‌الله متفکرآزاد نماینده تبریز گفت: نیروی انتظامی این غائله را یکباره تمام کند.

آقای متفکرآزاد،
نیروهای انتظامی تظاهرکنندگان را اعضای خانواده ی خودشان می‌دانند و فقط فرامینی را اجرا می‌کنند که بر اساس قانون اساسی باشد.
آنان که سوار اسب گلگون شده‌اند، از مکمن ارتجاع بیرون شده‌اند.
با آنکه گرو برده به قانون‌شکنی، امروز نماینده‌ی قانون شده‌اند.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi