شناسه خبر : 94395
یکشنبه 01 آبان 1401 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهیه ۳۰۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران با شرایط خاص

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خوزستان : برای ایثارگران واجد شرایط سه هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در سطح خوزستان تهیه شده و به زودی کار تزریق آن انجام می‌شود.

 

حکمت الله مدیری گفت : بیمارستان بوستان ۱۲۵ تخت صرفاً برای بیماران اعصاب و روان دارد که با بیمار‌هایی که موارد جراحی و درمان‌های خاص دارند، خیلی متفاوت است؛ بیمار اعصاب و روان اگر دارو‌های مصرفی را دریافت کرد، تعادل روحی دارد در غیر این صورت آثار بیماری دوباره نمود پیدا می‌کند.

تهیه ۳۰۰۰ دُز واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران با شرایط خاص

 این بیماران با دریافت دارو‌های تزریقی و خوراکی حالت طبیعی و روحی دارند، ولی اگر چند مرحله دارو را استفاده نکنند، نمی‌توان علائم طبیعی از آن‌ها انتظار داشت.

وی ادامه داد: برای درمان جانبازان اعصاب و روان حمایت خانواده خیلی اهمیت دارد به گونه‌ای که باید با جانباز رفتار مساعدی داشته باشند که داروهایش را مصرف و از نظر روحی شرایط بستری در بیمارستان را پیدا کند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید خوزستان خبر داد: مرکز روزانه‌ای در بیمارستان اعصاب و روان بوستان شهر اهواز وجود دارد که سرویس رفت و برگشت جانبازان اعصاب و روان را به مرکز منتقل و از صبح تا ظهر کاردرمانی برای بیماران انجام می‌شود.

مدیری بیان کرد: برای ایثارگران واجد شرایط سه هزار دُز واکسن آنفلوآنزا در سطح خوزستان تهیه شده و به زودی کار تزریق آن انجام می‌شود؛ البته در مراحل بعدی تعداد بیشتری تهیه و تأمین می‌شود تا جامعه بیشتری تحت پوشش قرار گیرد.

  

منبع: صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi