شناسه خبر : 94750
دوشنبه 09 آبان 1401 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره شعر دفاع مقدس تا ۲۰ آبان تمدید شد

نشست فصلی مدیران ادبیات و تاریخ ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس پیرامون بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس برگزار شد.

 

 نشست فصلی مدیران ادبیات و تاریخ ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس پیرامون بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس امروز (یک‌شنبه، ۸ آبان) با حضور سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین انصاری‌نژاد» دبیر علمی کنگره و سید رضا میربابا دبیر اجرایی به صورت برخط برگزار شد.

بایرامی: کنگره شعر دفاع مقدس تا ۲۰ آبان تمدید شد

در ابتدا سردار «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس به تشریح جایگاه کنگره بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس پرداخت و با تاکید براینکه این رویداد یکی از نیاز‌های جامعه و نسل جدید کشور برای درک معارف متعالی دفاع مقدس است، افزود: دبیرخانه‌های استانی کنگره علیرغم مشکلات موجود تاکنون ارتباط خوبی را با شاعران و پیشکسوت و جوان برقرار کرده‌اند که کمال قدردانی را از دبیران علمی و اجرایی هر استان را داریم.

 

بایرامی: کنگره شعر دفاع مقدس تا ۲۰ آبان تمدید شد/ انصاری‌نژاد: استقبال شاعران از محورهای جدید کنگره

وی شرکت شاعران در بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در سراسر کشور را رو به رشد و امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: طبق گزارشاتی که از مسوولین ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها دریافت کرده‌ایم روند جشنواره در استان‌ها مطلوب و رو به رشد بوده است که امیدواریم با تمدید زمان ارسال آثار برای دبیرخانه‌ها که تا ۲۰ آبان تمدید شده است، این روند افزایشی ادامه دار باشد.

در ادامه دبیران علمی و استانی استان‌های کشور به ارائه گزارشی از روند برگزاری بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در استان خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند تا تعداد آثار شاعران در جشنواره را افزایش دهند.

انصاری‌نژاد: استقبال شاعران از محورهای جدید کنگره شعر دفاع مقدس

سپس، حجت‌الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد دبیر علمی جشنواره به تشریح اتفاقات کنگره پرداخت و در پاسخ به سوالی پیرامون بخش‌های این رویداد مهم ادبی گفت: طبق فراخون صورت گرفته هفت محور برای این دوره از کنگره شعر دفاع مقدس اعلام شده بود و در هفته‌های گذشته دو محور «ایران قوی و مستقل» و «شهدای سومین حرم اهل بیت» اشافه شد.

 

بایرامی: کنگره شعر دفاع مقدس تا ۲۰ آبان تمدید شد/ انصاری‌نژاد: استقبال شاعران از محورهای جدید کنگره

وی با تاکید براینکه شاعران پیشکسوت و جوان از محورهای جدید بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس استقبال خوبی به‌عمل آورده‌اند، خطاب به دبیران علمی این رویداد در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دیبران علمی و اجرایی استان‌ها در هر محور می‌توانند سه شعر برگزیده داشته باشند و تقدیر استانی انجام شود تا در کنگره ملی مورد رقابت سطح ملی قرار گیرند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi