شناسه خبر : 94927
یکشنبه 15 آبان 1401 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دو جانباز۷۰درصد دفاع مقدس آسمانی شدند

دو نفر دیگر از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز «شیرعلی احمدی طیفکان» و جانباز «حسین ارجستانی» پس از سال ها مجاهدت دعوت حق را لبیک گفتند و به کاروان شهیدان ملحق شدند.

فاش نیوز - دو نفر دیگر از جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، جانباز «شیرعلی احمدی طیفکان» و جانباز «حسین ارجستانی» پس از سال ها مجاهدت دعوت حق را لبیک گفتند و به کاروان شهیدان ملحق شدند.
 
جانباز 70 درصد «شیرعلی احمدی طیفکانی» از دلاوران و جانبازان استان هرمزگان پس از سال‌ها تحمل آلام ناشی از جراحت به مقام شهادت ناول آمد.
پیکر مطهر "شیرعلی احمدی‌طیفکانی" جانباز 70 درصد هرمزگانی امروز یکشنبه 15 آبان‌ماه ساعت 9:00 صبح از سه‌راه شهدا تا گلزار شهدای بندرعباس با حضور جمعی از ایثارگران و جانبازان، خانواده‌های شهدا و مسئولین تشییع می گردد و در گلزار شهدای بندرعباس به خاک سپرده خواهد شد.

جانباز شهید "شیرعلی احمدی‌طیفکانی" اول مهرماه 1338 در دهستان سیاهو از توابع شهرستان بندرعباس در خانواده ای زحمتکش به دنیا آمد و در تاریخ دهم اردیبهشت‌ماه 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش از ناحیه دست مجروح و مدال ایثاروجانبازی را دریافت کرد.

در خبری دیگر "حسین ارجستانی" جانباز 70 درصد استان تهران نیز بعد از عمری مجاهدت و تحمل درد عوارض جانبازی دعوت پروزدگارش ذا لبیک گفت و به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حسین ارجستانی روز گذشته شنبه 14 آبان ماه از درب منزلش واقع در خیابان خوش برگزار و سپس در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا تهران آرام خواهد گرفت.
حسین ارجستانی متولد هشتم مرداد ماه سال 1331 در ورامین بود و با حضورش در جبهه ها در منطقه عملیاتی از ناحیه پای چپ، چشم چپ، سر، سینه و گوش بشدت مجروح شد و به مقام ایثار و جانبازی جانبازی نائل آمد.

 

 

اینستاگرام
تبریک به ریاست بنیاد وکلیه مدیران!خدمتگذار!!!
خوشحال باشید یکی یکی دارند پر می کشند و
آسمانی می‌شوند
آقای دکتر !.. بعدشهادت این عزیزان
تکلیف ‌واگذاری خودروها وحق پرستاری آنها چه خواهدشد؟!!!!
حضرات مدیر خوشحال باشین!!!
خوشا انان ک با شهادت رفتند شهادت هنر مردان خداست
روحشان قرین رحمت الهی یادونامشان تاابدگرامی باد
مسئولين بنياد از خداشونه كه جانبازان زودتر از دنيا برن
روحشان شاد ويادشون ماندگار قهرمانان واقعي اين عزيزان بودند
ای عزیز دل برادر تو خوب اموختی و با عزت رفتی. وقتی ما در خواب بودیم تو با چشمان باز ایستاده تا از این دیار و مردم حفاظت کنی ای کاش من هم بجای حسن حسین می شدم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi