شناسه خبر : 95281
یکشنبه 22 آبان 1401 , 10:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایش تصویر آرتین و آرمان در استرالیا

مربی اهوازی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران، تصاویری از آرتین سرایداران و شهید آرمان علی وردی را در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور استرالیا به نمایش گذاشت.

نمایش تصویر آرتین و آرمان در استرالیا

 در حالی که تروریسم رسانه‌ای این روزها بیش از هر زمانی در حال تلاش برای سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت ایران و تفرقه‌افکنی میان هم‌وطنان‌مان است، مربی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین کشورمان با یک حرکت جالب در خاک استرالیا نگاه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.


 

امیر پیاهو مربی اهوازی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران که خود سابقه نایب قهرمانی دوی سرعت آسیا را در کارنامه دارد، روز گذشته پس از افتخارآفرینی نمایندگان کشورمان در مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولین  قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در شهر بریزبین استرالیا با لباسی که تصاویر آرتین سرایداران که اعضای خانواده خود را در حادثه تروریستی شاهچراغ از دست داد و بسیجی شهید آرمان علی‌وردی از شهدای امنیت در حوادث اخیر، بر آن نقش بسته بود، در استادیوم محل برگزاری مسابقات حاضر شد.

گفتنی است تیم ۴ نفره ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین ایران در این مسابقات که با حضور بیش از ۴۷کشور برگزار شد که جهت کسب سهمیه مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک نیز بود، موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز شد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
داشتن این چنین قهرمانانی در کشور باعث افتخار است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi