شناسه خبر : 95505
شنبه 28 آبان 1401 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سازمان برنامه یک‌سوم بودجه خدمات درمانی ایثارگران را پرداخت کرد

سازمان برنامه و بودجه حدود یک‌سوم بودجه تخصیص یافته به بنیاد شهید را در خصوص بیمه و خدمات درمانی که از ابتدای امسال معوق شده بود، پرداخت کرد.

سازمان برنامه یک‌سوم بودجه خدمات درمانی ایثارگران را پرداخت کرد

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگویی گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود یک سوم از بودجه تخصیص یافته به بنیاد شهید را در خصوص بیمه و خدمات درمانی، که از ابتدای امسال معوق شده بود، پرداخت کرد. 

وی گفت: از زمان واریز این مبلغ به حساب بنیاد شهید، بخشی از بدهی‌هایمان به شرکت بیمه دی پرداخت شد و آنها نیز این پول را به حساب مراکز درمانی که پیش از این به علت مسائل مالی از دادن خدمات به ایثارگران سرباز زده بودند، منتقل کرد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید با اشاره به پرداخت ما بقی بدهی‌ها بیان داشت: با این بودجه بنیاد شهید بدهی خود را به مراکز درمانی، پاراکلینیک‌ها و بیمارستان‌ها تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد کرد.  

وی افزود: همچنین بدهی معوق داروخانه نیز تا تاریخ ۳۱ خرداد تسویه خواهد شد و ایثارگرانی که بخشی از هزینه درمان را از حساب شخصی خود پرداخت کرده‌اند، تا تاریخ ۳۱ تیر بدهی آنها نیز واریز می‌شود. 

عباسپور بیان داشت: مانده بدهی‌ها هم بنا بر قول سازمان برنامه و بودجه قرار است به زودی پرداخت شود و با عملیاتی شدن این موضوع وضعیت خدمات درمانی جامعه هدف رو به بهبودی خواهد رفت.

حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه دی قرار دارند و اغلب آنها جانبازان شیمیایی اعصاب و روان و قطع نخاعی هستند که به علت بالا رفتن سن‌، مشکلات دیگری نیز به بیماری‌های قبلی آنها افزوده شده که موجب نگرانی‌شان شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi