شناسه خبر : 95675
پنجشنبه 03 آذر 1401 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به صاحب درد مراجعه کنید

فرهاد رجبی- ریاست محترم بنیاد جانبازان و امور ایثارگران 
موضوع: اعتراض به عملکرد خلاف قانون در رد درخواست کمیسیون پزشکی
 
 
یاد روزهای خوب جنگ بخیر 
یاد اون روزهایی که جنگ با همه خانه خرابی و درد و داغ‌هایی که داشت اما یک نعمت بود!
ای کاش در سرزمینی که متعلق به من است و خونش را امثال من در ۱۵ سالگی داده‌ایم، رسم قدردانی از مردان جنگ، حذف روزهای حضور در شلمچه نبود و عافیت نشینی روزهای پس ازجنگ، آفت به غیرت مدعیان خدمت به بازماندگان روزهای پس از جنگ نمی‌زد!
 ای کاش وارثان مـــیز و صندلی‌های چرخدار خدمت، قدرتشان در حذف آثار و شــواهد حقوقی صورت سانحه و گواهی مجروحیت مردان زخم دیده از جنگ نبود و جیره‌های آب و نانمان را پوتین پانکرده‌های پابه پادگان‌های آموزش نکشیده دیروز، نمی‌دادند!

 ای کاش، جنگ در قاب تاریخ این سرزمین درست تر نوشته می‌شد و به درد و نکبت فـراموشی "آثار و شواهد ۱۲ ماه حضور در روزهای جنگ و جبهه متصل به ایام بعد ار قطعنامه ۵۹۸ ام، به حکم قوانین مصوب مردان خدمتگزار و خوش نشین شده بر صندلی‌های قدرت، روزهای حضور در خاک‌های شلمچه و درگیری‌های وقت و بی‌وقتش، بیهوده محسوب نمی‌شد!
 
 ای کاش، تاریخ این سرزمین، به صفای ظاهر و باطن مردان جنگ و جبهه دیده آراسته می‌ماند و لاف ولوف خدمت برخی مردان سیاسی شده در تار و پودهای حزبی و جناحی حالمان را بد نمی‌کرد و گوشه نشین خاطرات روزهای جنگ و جبهه‌مان نمی‌شدیم!
 یااللعجب، ایران و سرزمین‌مان را چه شده که در یک سو مطالبه حقوق معنوی روزهای حضور در جنگ و جبهه‌‌هایمان را با تو دهنی‌هایی از جنس وظیفه پاسخ می‌دهند و از سویی دیگر به صد ماده و تبصره حکم به جذب نیروهای نوجوان و جوان این سرزمین می‌دهند.
 
آقایان رئیس و خدمتگـــزار
 
  در عملیات کربلای ۵ از ناحیه ترکش به پای چپ و موج انفجار به سر، گردن و کمر دچار مجروحیت شده و صورت سانحه این مجروحیت نیز با ثبت در دفاتر مجروحین تعاون لشکر گواهی گردیده است. به هر دلیل شخصی که از اختیارات خودم بوده، نسبت به ادامه درمان و مراقبت‌های پزشکی پس از مجروحیت از سوی بنیاد شهید اقدام نکرده و در همان سال‌های اولیه برخورد با اثرات و عوارض موج انفجار از طریق پزشکان اعصاب و روان تحت نظر و درمان قرار گرفتم و دیگر هیچ!
اما این‌روزها در شرایطی که دیگر قادر به تحمل آثار و عوارض این نوع مجروحیت نمی‌باشم بااستعانت از آنچه که شرعا و قانونا تکلیف به اجرای آن گــردیده است بااستناد به گواهی شماره.... مورخه... کمیسیون سپاه خواستار مطرح شدن آن در کمیسیون‌های پزشکی بنیاد گردیده که متاسفانه خدمتگزاران صدیق و درستکار شاغل در معاونت‌های مــربوطه  از طرح گواهی و صورت سانحه مجروحیت مذکور در کمیـسیون امتناع ورزیده و به دلیل عـــدم وجود مدارک بالینی درمان نظر کمیسیون سپاه و صورت سانحه را فاقد مشروعیت و طــرح در کمیسیون پزشکی بنیاد دانسته‌اند!

عالیجنابان خدمتگزار
نه یاغی هستم و نه ضدنظام! 
با همه بی‌مهری‌های آشکاری که دیده ام سرباز این سرزمین هستم و جانمم فدای رهبر این آب و خاک...  
اما دردتان بجان دشمنانتان، در نظام اداری شما برای تشخیص درد چرا به سراغ صاحب درد نمی‌روند و به دنبال لحاف ملا می گردند؟!
مدارک بالینی ندارم! اما خودم که صاحب این درد و رنج هستم را نمی‌بینید!
والله زشت است چوب لاچرخ کار کسانی گذاشتن که اولین مجروحیت‌شان در ۱۵ سالگی بوده است! ۱۵ سالگی‌های من با ۱۵ سالگی‌های خیلی از شماها فرق دارد! می‌دانید چرا ؟؟؟؟

 در ۱۵ سالگی‌های من، خیلی از شماها با شب بخیرهای پدرانتان خوابتان می‌برد و صبح‌تان هم با صدای گرم مادرانتان که داد می‌زد آهای پسر مدرسه‌ات دیر شد بخیر می‌شده و راهی مدرسه و درس و مشق‌هایتان می‌شدید که اما من و امثال من درهمان ۱۵ سالگی با رها کردن همان درس و مشق و حضور در جنگ و جبهه و خوردن یه کاسه آش پر از کافور بی‌سوادهای امروزی شدیم که زیر دست و پاهای‌تان له می‌شویم و کک‌تان هم نمی‌گزد!

علی ایحال بد و خوبتان به خدا و روز حسابی که وعده‌اش را شنیده‌ایم، لطفا به درخواست من بااحترام رسیدگی کنید. مگر می‌شود با وجود صورت سانحه و تاییدیه آن درکمیسیون سپاه و حیّ و حاضر بودن من و تمامی خرابی‌هایی که دارم بدون  ارائه پاسخ کتبی و ابلاغ آن رای به رد آن داده شود!؟
از محضر حضرتعالی خواهشمندم دستور فرمایید تا بااحترام به  اثرات و عوارض تشدید شده موج انفجار در سیستم‌های عصبی بدنم به  درخواست ارائه شده (تصویر پیوست) رسیدگی و نتیجه نظرات کمیسیون به هر نحو و کیفیتی که باشد بصورت مکتوب به این‌جانب امر به ابلاغ گردد.
 
بااحترام
 بااحترام جلال رجبی
اینستاگرام
سلام ، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که پشتیبانی از جبهه مقاومت در کشورهای مختلف جهان موجب عمق استراتژیک دفاعی و نفوذ مقتدرانه نظام اسلامی میباشد با افتخار پذیرفتیم و از فرمایشات ایشان بطور قاطع دفاع میکنیم لیکن در برنامه ریزی های بعمل آمده سهم ایثارگران ایران از پشتیبانی و حمایت تقریبا به صفر رسیده است لذا اکثریت ایثارگران ایران اعلام نا رضایتی کردند زیرا آنطور که نیروها و ایثارگران در کشورهای جبهه مقاومت پشتیبانی و حمایت میشوند از ایثارگران ایرانی هیچگونه حمایت و پشتیبانی نشده بلکه در اکثریت موارد در ارگانهای دادگستری و دولتی با ضدیت و کارشکنی نیز مواجه گردیدیم بنابراین تجدید نظر کلی در حمایت از ایثارگران بسیار ضروری و واجب است که میتواند در مجلس و دولت انقلابی بصورت قوانین حمایتی همچنین رشد و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت تصویب شود.
اگرچه مجلس و دولت همواره از ایثارگران حمایت کردند لیکن ایثارگران هیچوقت صرفا بدنبال رفع مشکلات مادی نبودند بلکه بشدت نیازمند حمایت و پشتیبانی معنوی میباشند که طی دهه 90 علاوه بر مسایل و مشکلات مادی متاسفانه با ضدیت و کارشکنی برخی مسئولان در ارگانهای مختلف نظام اسلامی همچون دادگاهها ، دانشگاهها ، بانکها و بویژه در بنیاد مواجه شدیم.
ادامه این روند موجب تضعیف نظام اسلامی و پیشروی و جسارت و گستاخی دشمنان نفوذی در ارگانهای نظام و سطح جامعه میباشد که ضرورت دارد در مجلس و دولت انقلابی به اینگونه امور مربوط به مشکلات داخلی کشور در اولویت رسیدگی نمایند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi