شناسه خبر : 95731
یکشنبه 06 آذر 1401 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

 هفتمین جشنواره ملی ایثار برگزار می شود

1

 فراخوان هفتمین جشنواره آموزش تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌گردد.

 جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با همکاری وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌گردد.

واجدین شرایط شرکت در جشنواره؛
 دانشجویان، طلاب و دانش آموختگان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، جانباز ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از ساعت ۹ الی ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۲۱۹۱۹۶۳ تماس گرفته و یا بصورت حضوری به ساختمان اداری دارالشفاء، طبقه همکف اتاق ۶ مراجعه کنند.

آیین نامه جشنواره ملی ایثا

فرم شرکت در هفتمین جشنواره ملی ایثار

 

منبع: خبرگزاری حوزه
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi