شناسه خبر : 97228
شنبه 24 دي 1401 , 11:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهیدان «احمدی» و شهید «معصومی»

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با خانواده‌های معظم شهید بسیجی مدافع امنیت شهید «پوریا احمدی» و شهید «سیدفریدالدین معصومی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «پوریا احمدی» و شهید «سیدفریدالدین معصومی»

به گزارش «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را به خانواده معظم شهدا ابلاغ کرد.
شهید پوریا احمدی یکی از بسیجیان تهرانی بود که برای مقابله با اغتشاشگران و ایجاد آرامش در منطقه پیروزی حضور پیدا کرد که مورد حملات وحشیانه اوباش قرار گرفت و بر اثر اصابت ۹ ضربه چاقو به شدت مجروح شد اما درمان‌های پزشکی مؤثر واقع نشد و بعد از حدود دو هفته عصر روز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۱ در بیمارستان به شهادت رسید.
دکتر سید فریدالدین معصومی، متولد ۱۳۶۳ در قم، نخبه ایرانی مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی غدیر در ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ به شهادت رسید. او یکی از شهدای حمله تروریستی داعش به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi