شناسه خبر : 97449
یکشنبه 02 بهمن 1401 , 08:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدارمدیرکل آموزش بنیاد با جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل  دو جانباز 70 درصد ضمن دیدار و گفتگو با آنان از رشادت‌ها و فداکاری این جانبازان تجلیل کرد.
 
دیدار صمیمانه مدیرکل آموزش بنیاد با جانبازان 70 درصد جنگ تحمیلی
به گزارش «ایثار» محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با جانبازان گرانقدر «محمد محمدی‌راد» و «یعقوب قدوسیان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار و فداکاری جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.
فقیه با تأکید بر لزوم تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان با ازخودگذشتگی و ایثار از نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و امروز تکریم آنان وظیفه همه آحاد جامعه است.
در ادامه این دیدار مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابلاغ سلام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، از رشادت‌ها و فداکاری جانبازان تجلیل و قدردانی کرد.
گفتنی است، جانباز 70 درصد محمد محمدی‌راد بر اثر اصابت ترکش به ناحیه پا و پهلو و شکم در منطقه فکه و همچنین جانباز 70 درصد یعقوب قدوسیان بر اثر اصابت ترکش به دست چپ و چشم چپ و صورت و سر و موج انفجار در منطقه سردشت به مقام جانبازی نائل شدند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi