شناسه خبر : 97575
چهارشنبه 05 بهمن 1401 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ساخت مستند فاخر تلویزیونی برای ۴ شهید شاخص گیلان

«باقرزاده» با اشاره به ساخت چهار مستند فاخر تلویزیونی برای چهار شهید شاخص گیلان گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های صداوسیمای مرکز گیلان است.

 

ساخت مستند فاخر تلویزیونی برای ۴ شهید شاخص گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدباقر باقرزاده» مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان امروز در نشست هم‌اندیشی ساخت چهار مستند فاخر تلویزیونی برای چهار شهید شاخص گیلان اظهار داشت: ساخت چهار مستند فاخر برای چهار شهید شاخص گیلان با استفاده از قالب‌های مختلف برنامه‌سازی در رادیو، تلویزیون و فضای مجازی به ویژه آثار نمایشی و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های صداوسیمای مرکز گیلان است که تاکنون در این زمینه کار‌های شایسته‌ای تولید و ارائه شده و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

باقرزاده ضمن محکومیت اقدام اخیر پارلمان اروپا برای تروریستی جلوه دادن سپاه، این کار نابخردانه را ناشی از استیصال دشمنان ایران دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران، بزرگترین سازمان ضدتروریستی در جهان است که با بزرگترین تروریست‌ها از جمله داعش و منافقان کوردل مبارزه کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچگاه خدمات بزرگ سپاه در عرصه‌های گوناگون دفاعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، حوادث غیرمترقبه، مقابله با کرونا و ده‌ها حوزه دیگر خدمت رسانی را فراموش نخواهد کرد.

در این نشست به پاس زحمات و خدمات سپاه قدس گیلان از سردار محمد عبدالله‌پور تجلیل شد.

مستند چهار شهید شاخص گیلان قرار است با موضوع زندگی و مجاهدت‌های شهیدان ابوالحسن کریمی، محمود قلی‌پور، تقی سرپناه و بهرام گل‌آور، تولید و پخش شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi