شناسه خبر : 97660
شنبه 08 بهمن 1401 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

غبارروبی گلزار شهدای روستای گرمابسرد دماوندتوسط استاندار

آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای گرمابسرد شهرستان دماوند با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه پنج‌شنبه برگزار شد. ️

 

به گزارش دفاع‌پرس، «علیرضا فخاری» استاندار تهران شامگاه گذشته (پنج‌شنبه) با حضور در در گلزار شهدای روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء، با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید پیمان کرد.

در این آیین، «رضا طاهرخانی» فرماندار شهرستان دماوند، برادری مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران، محمدی مدیرکل آبفای شرق استان تهران و دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

گلزار شهدای روستای گرمابسرد دماوند با حضور استاندار تهران غبارروبی شد

استاندار تهران شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند شرکت کرد.

فخاری در ادامه حضور خود و بازدید از روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند، با ادای احترام به مقام رفیع شهیدان در گلزار شهدا، ضمن حضور در یادواره شهدا در مسجد جامع این روستا، به صورت چهره به چهره با خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور روستای گرمابسرد گفتگو کرد و درجریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

گلزار شهدای روستای گرمابسرد دماوند با حضور استاندار تهران غبارروبی شد

حضور استاندار تهران در یادواره شهدای روستای گرمابسرد

با توجه به حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در این مراسم، استاندار تهران دستورات لازم را برای رفع و رسیدگی به مشکلات مطرح شده توسط مردم را صادر کرد.

شهرستان دماوند در استان تهران واقع شده است که این شهرستان به ۲ بخش به نام‌های بخش مرکزی و بخش رودهن به مرکزیت شهر دماوند تقسیم می‌شود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi