شناسه خبر : 97841
چهارشنبه 12 بهمن 1401 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد فارس با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «محمد محمودی»

 

دیدار مدیرکل بنیاد فارس با جانباز گرانقدر 70 درصد «محمد محمودی»

خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به همراه جمعی از مسئولان بنیاد استان با یکی از اسوه‌های صبر و استقامت شهرستان شیراز، جانباز گرانقدر 70 درصد «محمد محمودی» دیدار و نسبت به مقام ایثار و صبر این جانباز معزز ادای احترام کردند.
به گزارش «ایثار»، ابراهیم بیانی در این دیدار اظهار داشت: جانبازان گرانقدر، سند مظلومیت، ایثار، استقامت و پایداری هستند و حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.
وی افزود: جانبازان با تمام وجود در برابر دشمن ایستادگی کردند و برای دفاع از امنیت، آرامش و عزتمندی کشور از نعمت سلامتی خود گذشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: جانباز معزز 70 درصد «محمد محمودی» یکم دی ماه سال 1366 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به نخاع به فیض جانبازی نائل شد و این جانباز گرانقدر اکنون به دلیل دردهای شدید ناشی از جانبازی، روزانه حدود 300 قرص آرام بخش مصرف می‌کند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi