شناسه خبر : 98978
دوشنبه 07 فروردين 1402 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«طلائیه»؛ محل طلوع آفتاب عاشقی

فاش نیوز - اینجا محل وصل دل‌های عشاقی است که جان در بر جانان و پای در مسیر زیبای دوست داشتن و محبت می‌نهند؛ همانان که در پی نیمه گمشده خویش راهی سفر می‌شوند و طلاییه می‌شود محل طلوع آفتاب زندگی‌شان.

 

مهمترین تصمیم زندگی‌مان را در «طلائیه» گرفتیم/ «راهیان نور» محلی برای تمدید بیمه زندگی‌مانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، راهیان نور جلوه‌گاه شور و شعور و معرفت است و هر ساله کاروان کاروان عاشق و دلداده به شهدا در این مکان اقامت می‌کنند و از معنویت و برکت فضای شهدایی تکه‌های نور برمی‌دارند.

عاشقانی که عشق را در سفر عاشقی معنا می‌کنند و ره‌توشه‌ای از کمال و عارفانه‌ای از صمیمت و دلبستگی به مردان قبیله باران با خود به سوغات می‌برند.

آری اینجا محل وصل دلهای عشاقی است که جان در بر جانان و پای در مسیر زیبای دوست داشتن و محبت می‌نهند؛ همانان که در پی نیمه گمشده خویش راهی سفر می‌شوند و طلاییه می‌شود محل طلوع آفتاب زندگی‌شان.

چه زوجهای جوانی که در این وادی عشق به هم رسیدند و حالا از خاطرات روزهایی آشنایی‌شان می‌گویند؛ زوج‌های جوانی که عقد عاشقی و دلدادگی در سرزمین‌های نور بستند و هر سال ماه عسل شان در جوار شهداست و حالا قدم به قدم زیر بال کبوترانی که راه و رسم عاشقی را به ما آموختند، گام برمی‌دارند و اینگونه روایت می‌کنند.

در «طلائیه» برات از شهدا گرفتم

«سید علی هاشمی» از شهرستان ساری با بیان اینکه اسفند ۱۳۹۶ مدیر کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بودم و خانم من هم مدیر کاروان بود و همدیگر را دیدیم و در طلاییه برات خودم را از شهدا گرفتم، اظهار داشت: خادم الشهدا قابل وصف نیست؛ یک کار دلی است و جاذبه‌ای که اینجا دارد هیچ جای دیگر ندارد، طوری که هر سال اسفند عاشقان را به اینجا می‌کشد.

وی افزود: شهدا رفتند که این مرز و بوم بماند و باید کاری کنیم که یادشان را زنده نگه داشته باشیم و خاطرات و کلام و بیانات شان را به مردم انتقال بدهیم.

هاشمی ادامه داد: وظیفه ما در قبال شهدا این است که در هر جایی که هستیم کار را به خوبی انجام بدهیم و موثر باشیم و هرکس که کار خود را به خوبی انجام دهد پیشرفت جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود.

«مطهره غلامی» از ساری با اشاره به خاطره اولین آشنایی‌ با همسرش گفت: یک کاروان دانشجویی از ساری به راهیان نور آورده بودیم و آقای هاشمی مسئول یک کاروان دیگر بود و ما بعد از آشنایی در رابطه با کار خیلی صحبت می‌کردیم.

وی افزود: در طلاییه بود که آقای هاشمی با روحانی کاروان در مورد ازدواج صحبت کرد و روحانی کاروان با من مطرح کرد و من فرصت خواستم که فکر کنم و هشت ماه بعد ازدواج کردیم.

غلامی بیان کرد: هر سال یک نیروی جاذبه قوی ما را به اینجا می‌کشاند؛ کاملا دلی است و می‌آییم برای یک سال خودمان را بیمه کنیم و هر سال بیمه مان را تمدید می‌کنیم.

خادمی کمترین کار برای شهداست

وی با بیان اینکه بعد از کرونا با هم به راهیان نور نیامدیم و امسال که سومین سال ازدواج مان است با هم به راهیان نور آمدیم، اذعان داشت: این اولین بار آمدن ما خیلی عجیب بود برای ما، چون سه سال پیش مهمترین تصمیم خودمان را در طلایییه گرفتیم و امسال که آمدیم یک حالی داشتیم در طلاییه که نمی‌شود توصیف کرد.

غلامی افزود: ما هر کاری برای شهدا کنیم کم است؛ خادمی کمترین کاری است برای شهدا و وظیفه ما حفظ حجاب و حیا و عفت‌مان است و تا جایی که می‌توانیم به عنوان یک زن ایرانی از حجاب و حیا و عفت‌مان دفاع کنیم و اجازه ندهیم کسی وارد حریم ما بشود و دشمن بداند نمی‌تواند این حجاب را از ما بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما به اینجا آمدیم که راه مادرمان حضرت زهرا را ادامه بدهیم و به همه آن‌هایی که جان شان را دادند ثابت کنیم که ما تا آخرین قطره خون مان راهشان را ادامه می‌دهیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi