شناسه خبر : 98986
سه شنبه 08 فروردين 1402 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت دو جانباز ۷۰ درصد استان های کرمان و فارس

دو جانباز ۷۰درصد استان های کرمان و فارس پس از سالها مجاهدت و صبر بر آلام ناشی از مجروحیت به یاران و همرزمان شهیدشان پیوستند...

فاش نیوز - دو جانباز 70درصد استان های کرمان و فارس دعوت حق را لبیک گفتند و پس از سال ها مجاهدت و صبر بر آلام ناشی از مجروحیت به یاران و همرزمان شهیدشان پیوستند.
 

بنابر این گزارش؛ جانباز 70 درصد روشندل «محمد تاجیک» پس از سال‌ها صبر بر جراحات دوران دفاع مقدس به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

جانباز 70 درصد روشندل «محمد تاجیک» به هم‌رزمان شهیدش پیوست

 جانباز ۷۰ درصد روشندل «محمد تاجیک» که در ایام نوروز سال ۶۲ در عملیات خیبر دچار مجروحیت از ناحیه دو چشم شده و به درجه جانبازی نائل‌آمده بود پس از تحمل ۴۰ سال درد و رنج جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.
گفتنی است از این شهید بزرگوار ۳ دختر و یک پسر به‌جای مانده و همسر گرامی ایشان نیز خود از یادگاران دفاع مقدس و فرزند شهید هستند.
مراسم تشییع و تدفین این جانبازشهید سرافراز پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان ساعت ۱۴ در گلزار شهدای شهرستان فاریاب از توابع شهرستان کهنوج استان کرمان برگزار شد.

***************

جانباز ۷۰ درصد استان فارس «حاج عبدالله عظیمی طسوجی»، پس از ۴۲ سال صبر بر رنج های ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
 
جانباز ۷۰ درصد «عظیمی طسوجی» به یاران شهیدش پیوست

 حاج عبدالله عظیمی طسوجی که سال ۱۳۶۰ در نبرد با نیروهای بعثی عراق مجروح و به فیض جانبازی نائل شده بود، پس از ۴۲ سال صبر بر رنج های ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «حاج عبدالله عظیمی طسوجی» سال ۱۳۶۰ در نبرد با نیروهای بعثی عراق در منطقه عملیاتی آبادان بر اثر اصابت ترکش به نواحی هر دو دست و پا مجروح و به فیض جانبازی نائل شد.

و سرانجام در دوم فروردین ماه 1402 در حالی که راه و رسمش در زندگی همچنان ابالفضلی بود و این جمله معروفش که 40 سال جانبازم و 40 ثانیه هم پشیمان نیستم در اذهان تداعی می شد، با این جهان وداع و در قطار شهیدان به آخرت سفر کرد.

جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴٠۲ ساعت ۸:۳٠ صبح مراسم تشییع این شهید والامقام از حوزه بسیج امام حسین(ع) شهر کوار از مقابل ساختمان سپاه به سمت میدان شهدا و پس از اقامه نماز، مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای امامزاده ابوالقاسم(ع) شهر طسوج برگزار شد.

اینستاگرام
به خانواده محترم این دو شهید والا مقام عرض تبریک و تسلیت عرض می کنم منو فرزندانم نیز عید امسال در غم از دست دادن شهیدمان جانباز ۷۰ درصد بعد از تحمل سالها دردو رنج وعوارض جنگ در دهم ماه پنجم امسال سوگوار بودیم
روحت شاد حاج عبدالله عظیمی، جانباز سرفراز.
ما را هم در روز محشر شفاعت کن؛ خواهرزاده ات فاطمه دیباور
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi