شناسه خبر : 99031
پنجشنبه 10 فروردين 1402 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت واحد امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها انجام گرفت

دومین دیدار نوروزی با جانباز بازنشسته دفاع مقدس

تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل جلیل بمونی، رزمنده و جانباز ۲۵ درصد و بازنشسته اداره کل فرودگاه های استان فارس، در شهر شیراز...

فاش نیوز - مشاور امور ایثارگران شرکت فرودگاه ها به همراه مدیرکل فرودگاه های استان فارس در اجرای طرح سپاس و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل  بازنشسته رزمنده و جانباز بازنشسته اداره کل فرودگاههای استان فارس، در شهر شیراز، با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ما، مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران به همراه مدیرکل فرودگاه های استان فارس در دومین دیدار نوروزی خود در سال جدید، و در اجرای طرح سپاس و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با حضور در منزل جلیل بمونی، رزمنده و جانباز ۲۵ درصد و بازنشسته اداره کل فرودگاه های استان فارس، در شهر شیراز، با وی دیدار و گفتگو کردند.

رضا علامه زاده در این دیدار با آرزوی توفیق و سلامتی برای این جانباز سرافراز، ایثارگران دفاع مقدس، به ویژه جانبازان را گنجینه ای تمام نشدنی از فداکاری رزمندگان در دوران سخت هجوم دشمن به کشور دانست و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، «شهید و خانواده‌اش و جانباز و خانواده‌اش و آزاده و خانواده‌اش، جزو برجسته‌ترین انسان ها و شریف‌ترین و عزیزترین آنها هستند و باید همان گونه هم با آنها معامله شود. البته معامله‌ی خدا و آنچه خدا با شما خواهد کرد، از همه بالاتر و با ارزشتر و ماندگارتر است».

او در ادامه از همسر صبور این جانباز، که سال هاست در کنار همه سختی ها، زندگی آرامی را برای این خانواده ایثارگر رقم زده، تشکر و قدردانی نمود.

فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه های فارس نیز دیدارهای نورزی با همکاران ایثارگر بازنشسته در بهار 1402 را نشان از ارادت مسئولان به این قشر فداکار دانسته و از برنامه ریزی حوزه ایثارگران شرکت فرودگاه ها برای انجام این دیدارها تشکر و قدردانی نمود.

در پایان این دیدار به نمایندگی از معاون وزیر، لوح تقدیری نیز به عنوان نماد مقاومت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تقدیم این جانباز معزز و بازنشسته فرودگاه شهید آیت ا... دستغیب شیراز گردید و از ایثار و از خودگذشتگی ایشان تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi