شناسه خبر : 99360
سه شنبه 22 فروردين 1402 , 14:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از این طریق رتبه‌بندی جلوگیری کنید!

حسن عدنیان - باسلام خدمت عزیزان کمیسیون اصل نود؛ تو را به خدا از این طریق رتبه‌بندی جلوگیری کنید؛ زیرا اولا اصل کار غلط است. فاکتورهایی مثل سابقه و ارزشیابی چند ساله و ضمن خدمت که ۳۰ سال به این کلاس ها رفتیم و تشویقی که چقدر سرودست برای دریافت آن شکستیم ملاک های اصلی بود، حالا ققط در یک شایستگی قرار دادند. دوم سؤال این است که آیا در هیچ کجا اعم کنکور و هر امتحان دیگری اگر فردی یکی از ماده های درسی را کمتر نمره آورده باشد، قبولی را بر اساس آن نمره کم محک می زنند.

اینها ماده تصویب کردند که از بین چهار شایستگی، هرکس کمترین را داشته رتبه ی او همین است. مثلا بنده در شایستگی عمومی در رتبه چهار هستم و دو شایستگی تخصصی با دخالت و اعمال نظر آقایان، رتبه دو هستم و در شایستگی تجربه رتبه پنج هستم و در شایستگی حرفه ای رتبه ام سه می باشد و امتیاز جمع همه به رتبه چهار می خورد. ولی رتبه من را دو اعلام کرده اند بابا من در رتبه پنج هم در یکی از شایستگی ها هستم. چرا بالاترین را ملاک نگرفته اید یا لااقل جمع امتیاز را ملاک عمل قرار ندادید؟

اما واگو زیاد است؛ در قسمت تسلط به اسناد بالادستی نمره ۱۱ داده اند؛ و حال آن که ۲۵سال سابقه ی معاونت دارم. چرا یکباره بدون هیچ توجیهی این ملاک ها را انتخاب نموده اید. مثل کسی است که نخوانده، توقع ملاشدن از او دارند.

به هرحال از مجلسیان عزیز که صدای ما را می شنوند، انتظار داریم دخالت کنند. حقیر با ۳۶سال سابقه و لیسانس، جانباز و هر مدرکی که خواستند داشتم ولی برای همیشه از سابقه کمتر خود مبلغ میلیونی عقب تر می مانم.

تو را خدا به درد دل ما که چند سال است باید بازنشسته می شدم و انتظار اعمال رتبه بندی را داشتیم، نگذارید با بی عدالتی فاحش، از سیستم آموزش و پرورش خداحافظی کنیم.

اینستاگرام
بهترین را ه امتیاز دهی -1- سابقه 2- مدرک تحصیلی 3 - ارزشیابی سالانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi