شناسه خبر : 99524
سه شنبه 29 فروردين 1402 , 11:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به یاد شهید سید محمدرضا موسوی

شهید لیلةالقدر

پاسدار شهید سیدمحمدرضا موسوی، فرمانده گردان جندالله، در ایام لیلةالقدر در تاریخ ۱۳۶۳/۴/۳ مصادف با ۲۴ماه مبارک رمضان، بعد از نبردی بی امان با دشمنان قرآن و ایران اسلامی (دمکرات و کومله) در ارتفاعات شمال غرب بر اثر اصابت ...

فاش نیوز - گلوله و ترکش سر تا پای پیکرت را در بر گرفت ولی جانانه و مردانه تا خون در رگت جاری بود به پای همرزمان و یارانت ماندی، عقب ننشستی و به روایت همرزمانت آن شب، بعد از درگیری با نیروهای بعثی، روحیه دادنت دست کمی از جنگیدنت نداشت...



آری سید محمدرضا شهیدم!
آنگاه که در جبهه شرهانی در ادامه ی عملیات محرم در نیمه شب در درگیری تن به تن با نیروهای بعثی صدام ۹ گلوله و ترکش سر تا پای پیکرت را در بر گرفت ولی جانانه و مردانه تا خون در رگت جاری بود به پای همرزمان و یارانت ماندی، عقب ننشستی و به روایت همرزمانت آن شب، بعد از درگیری با نیروهای بعثی، روحیه دادنت دست کمی از جنگیدنت نداشت.
شهید عزیز سیدرضا!
بیش از ۳دهه است که گمنامی ات را به تماشا نشسته ایم!
ای سید شجاع و دلاور!
 که در دست نوشته هایت در آخرین روزهای عمرت نوشتی مسجد قلب اسلام است و آبرومندانه قلبت را فدا کردی تا قلب اسلام زنده باقی بماند.
پاسدار شهید سیدمحمدرضا موسوی، فرمانده گردان جندالله، در ایام لیلةالقدر در تاریخ ۱۳۶۳/۴/۳ مصادف با ۲۴ماه مبارک رمضان، بعد از نبردی بی امان با دشمنان قرآن و ایران اسلامی (دمکرات و کومله) در ارتفاعات شمال غرب بر اثر اصابت تیر مستقیم قناسه به چشمش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهرش توسط معراج قرارگاه حمزه سیدالشهدا ( ع)، شب عید سعید فطر وارد سپاه پاسداران پلدختر گردید، و خبر شهادتش در شهر و روستا پیچید.

مردم فهیم و شریف شهرستان پلدختر بعد از اقامه نماز عید سعید فطر به محل تشیع جنازه شتافتند و گریه‌کنان و سینه‌زنان، پیکر شهید والامقام را بر روی دستانشان گرفته و بعد از تشیع درخیابان های شهر پلدختر، در روستای ولی‌عصر به خاک سپردند.

اینستاگرام
روحش⚘ شاد ⚘شاد ⚘
روحش با اجدادطاهرینش محشورباد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi