شناسه خبر : 99602
دوشنبه 04 ارديبهشت 1402 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بدحجابی یا عریانی و بی بندو باری؟!

خوب است در گفتارها و نوشتارها به جای مبارزه با "بدحجابی" از مبارزه و مقابله با "عریانی و بی‌بندوباری" استفاده شود. هیچ عقل سلیمی و هیچ نحله و گروهی با عریانی و ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و قاطبه ملت...

فاش نیوز - سلام علیکم. معضل بی‌بندوباری و عریانی بعضی زنان و دختران در کوچه و بازار از حد و اندازه بی حجابی و بدحجابی عبورکرده و علنا با اخلاق و باورها و اعتقادات اعلان جنگ داده اند.

یقینا این تهاجم فرهنگی که ازسال های گذشته به طور خزنده به حرکت درآمده در ماههای اخیر به صراحت، موجودیت شوم خود را اعلان نموده و شمشیر از رو بسته اند.

خوب است در گفتارها و نوشتارها به جای مبارزه با "بدحجابی" از مبارزه و مقابله با "عریانی و بی‌بندوباری" استفاده شود. هیچ عقل سلیمی و هیچ نحله و گروهی با عریانی و ولنگاری اجتماعی سازگاری ندارد و قاطبه ملت فداکار و قهرمان و دین‌باور ایران قبول نمی کند که هرکسی بخواهد با میل خودش و از روی هوی و هوس، لخت و عریان و باحالت زننده در ملاءعام رفت و آمد نموده و خودشان را در معرض نمایش قراردهند.

کشف حجاب که به مرور در حال تبدیل شدن به عریانی‌ست، خلاف قانون و عرف و اعتقادات دینی بوده و برکسی پوشیده نیست که این حرکات زننده و خلاف شئون زندگی ایرانی اسلامی، اکنون به عنوان مبارزه با اصل جمهوریت و اسلامیت کشور و نظام، از جانب استکبار جهانی هدایت و تغذیه می گردد؛ تا به زعم سران استکبار، بتوانند جامعه ایرانی را از غیرت و دین‌داری تهی گردانده و مردم را در مقابل یکدیگر و مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قراردهند.

برای دفع توطئه استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی، همگان باید دست در دست یکدیگر با پدیده شوم "عریانی و بی بندوباری" مقابله کنیم؛ و صدالبته تمهیدات لازم در جهت مبارزه با این توطئه دشمنان، با ارتقاء فرهنگ و قانون‌مداری همگانی و تبعیت از منویات رهبرمعظم انقلاب میسر است.

|| بسیجی آزاده جانباز

اینستاگرام
زمانی که دزدی و حرمخواری در جامعه و دستگاه دولتی رواج پیدا کنه ! بی حجابی و پرده دری هم در کنارش رشد میکنه .
حالا منتظر بدتر از اینا هم در تابستون باشیم !!!!
به هیچ عنوان "از جانب استکبار جهانی هدایت و تغذیه می گردد" را قبول ندارم چون این افراد در فامیل ما هم هستند و با دو چشمان غیر کورم میبینم که از جانب استکبار تغذیه نمیشوند بلکه میرن تو پیج همسن سالای خودشان در تمام جهان از ژاپن گرفته تا دانمارک و طرز لباس پوشیدن اونها را تقلید میکنند . دست از شعار دادن الکی برنداریم وضع حجاب و هر چیز دیگری بدتر هم میشه .
این پول های حرام که ازمردم محجوب ایران، اختلاس میشه و در راه های حرام هم خرج میشه...!!!!!
عاقبتش میشه همین...
در بلاد اسلامی، این همه فساد!!! موجب قهر و غضب خداوند می‌شود.
منتظر سونامی های مختلف و ترسناک از طرف خدا باشیم.
هیچ گله مندی و اعتراضی هم به غضب الهی نداریم.
خدایا، مفسدین فی الارض را به سختی مجازات کن...
منتظر غضب ات هستیم، نه لطف و رحمت ات،،، خدایا
الهی یارب، نظرت برنگردد.
من از خدای مهربان می خواهم به حق شهیدان به ما رحم کند و غضب خود را بر سر کشور امام زمانی نازل نکند.کشوری که به مدیریت توانمند نایب امام زمان داره اداره می شود نیاز به حمایت غیبی دارد.
من از خدای مهربان می خواهم به هزاران مدیران خدوم و دلسوزی که من با همین چشمان روشن بینم و به اندازه خودم دهها نفرشان را به چشم دیدم کمک و یاری کند تا برنامه هایشان برای نشر ارزش‌های اسلامی به ثمر بنشیند.
این عده که جاهل هستند را به راه راست هدایت کند و آن عده که از خارج پول می گیرند توسط سربازان امام زمان شناسایی شوند.
اگر شما با چشمان حقیقت بینت دیدی ، من زندگی ام بخاطر دفاع از حجاب دود و خاکستر شد. واقعا یه بار ما بچه مذهبی ها بشینیم ببینیم چی شد که کارمان اینجا کشید . چرا من بین خودی ها به این سرنوشت دچارشدم . چند نفر مثل من شدند . حرفم که بزنیم شکایتمان می کنید تا جیزمان کنند. وجدانا آیا دلتان نمی گیرد که آسیب خزنده بدحجابی الان به اینجا کشیده ؟ واقعا همه بدحجاب‌ها پول بگیر و جیره خور آمریکا هستند؟
تا آخر عمرم فریاد می زنم آیا من بد امر به معروف کردم ؟ بد برخورد کردم؟ آیا می دانید من بخاطر امر به معروف درباره حجاب سیلی هم خوردم؟ چرا هر چیزی را ربط می دهید به خارج . یه کم هم از ضعف ایمان و استحاله شدن برخی از خودی ها بگویید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi