شناسه خبر : 99964
سه شنبه 19 ارديبهشت 1402 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه مسئولان خدوم بنیاد شهید؛

چرا نهاد فرهنگی‌ بنیاد شهید زودقطع و دیروصل است؟!

آیا با کدام قانون و انصاف و عدالت و انسانیت حقوق فردی (این نامادری) به بهانه گرفتن استعلام جدید قطع می شود...

فاش نیوز -  بنیاد شهید که یک نهاد مقدس و فرهنگی‌ست و باید الگو باشد، چرا دست به قطع کردنش اینقدر سریع و خوب است، چرا برای سلب امتیاز ایثارگران تحت پوشش کمترین احتیاط و تأمل و بررسی را در دستور خود قرار نمی دهد؟!

چرا به نامادری شهید که برای پدر شهید هم زحمت کشیده و خود شهید را از طفولیت بزرگ کرده است حقوق پرداخت نمی شود.

این نامادری شهید پس از فوت مادر شهید، در اوج جوانی با مرد میان‌سالی (پدر شهید) ازدواج و شهید را -که زیر دو و نیم سال داشته و هنوز کودکی بیش نبود- با زجر و مشقت فراوان به سن بلوغ  رساند؛ تا اینکه او به سن جوانی رسیده و در دوران دانش آموزی به جبهه رفته و در سال 66 به شهادت رسید.

 نامادری شهیدی که ضمن کار و زحمت و کشاورزی و دامداری و... در کنار شوهرش، دختران شوهرش را هم که به سن بلوغ رسیده بودند را سر و سامان داده است و از شوهرش (پدر شهید)  صاحب 9 فرزند شد.

 بزرگترین فرزند مشترک نامادری با پدر شهید، جوانی است که همزمان و همگام با برادر شهیدش با هم به جبهه رفتند تا اینکه مجروح گردیده و با حدود یکماه بستری فقط 13 درصد جانبازی به او داده شده است.

این نامادری پس از فوت شوهرش (در 20 سال پیش) درحالی که 8 فرزند دانش آموز و دانشجوی 14 تا 30 ساله و مجرد داشت فقط نصف حقوق متوفی را دریافت می کرد.

آیا در این شرایط سخت معیشتی -که نامادری شهید پیرزنی 74 ساله و بیمار و بی‌ سرپست است و تنها درآمدش همان اندک حقوق 900 هزار تومانی بنیاد شهید بود- با توجه به اینکه همان نامادری خواهر یک شهید است، باید بدون حقوق باقی بماند؟

آیا با کدام قانون و انصاف و عدالت و انسانیت حقوق فردی (این نامادری) به بهانه گرفتن استعلام جدید قطع می شود؟!

آیا این نامادری شهید -که مادر جانباز معسر و خواهر شهید است و در یک روستای محروم از یک شهرستان محروم  زندگی می کند، چگونه باید امرار معاش کند؟

متاسفانه 7 سال پیش هم به خاطر یک پرونده ساختگی (طلاق یکی از خواهران شهید)، بنیاد شهید نصف همان حقوق را کم کرده و به خواهر شهید داده است.

بنیاد شهید که یک نهاد مقدس و فرهنگی‌ست و باید الگو باشد، چرا دست به قطع کردنش اینقدر سریع و خوب است، چرا برای سلب امتیاز ایثارگران تحت پوشش کمترین احتیاط و تأمل و بررسی را در دستور خود قرار نمی دهد؟!

وای بر شما مسئولان!؟... در آن دنیا جواب خدا را چه می خواهید بدهید؟...

اینستاگرام
سلام
1- کار بنیاد برای نصف کردن کمک معیشت نا مادری شهید و پرداخت به خواهر شهید مطلقه، غیر قانونی است، زیرا فقط خواهر مجردشهید شامل معیشت است و نه خواهر مطلقه شهید این را از بنیاد مرکزی پیگیری کنید و نامه بزنید به اقای قاضی زاده هاشمی تا نصفه حقوق نا مادری شهید درست شود .

2- متاسفانه اینگونه کارها در برخی مناطق انجام می شود علتش هم تنگ نظری برخی مدیران بی تجربه است
3- بنیاد خودش می تواند همه استغلام ها را بگیرد ولی ایثارگران را ازار می دهد به قصد اذیت
بنیاد نماینده اجرای سیاست‌های نظام و دولت در مورد ایثارگران است نه نماینده و مدافع حقوق ایثارگران در دولت و یا ...
لذا تا ایجاد ساختاری که از ایثارگران بوده و دفاع از حقوق ایثارگران تکلیف اصلی آن باشد امکان ایفای حق و حقوق ایثارگران ناممکن هست.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi