شناسه خبر : 100368
پنجشنبه 04 خرداد 1402 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت تعطیل و خنده‌های مضحک!

فاش نیوز - بسم الله الرحمن الرحیم؛ بالاخره پس ازسه سال تحقیق و بررسی و محاکمه ولی‌الله سیف رئیس و احمد عراقچی معاون بانک مرکزی دولت حسن روحانی به جرم برباد دادن ذخایر عظیم تحویلی دولت احمدی نژاد به حسن روحانی و دولتش به میزان ۶۰ تن سکه طلا و ۱۸ میلیارد دلار؛ (به نرخ ده سال پیش طلا و دلار) آقایان به ۱۶۳۰ میلیارد تومان جریمه وحدود سیزده سال به حبس محکوم شدند.

این دو نفر صریحا" در محاکمات خود اظهار داشتند که تمام‌ این اقدامات خائنانه و بسیار خسارتبار را طبق دستور حسن روحانی انجام داده اند.

البته اگر سرنخ تمام کسانیکه محاکمه و محکوم شده اند یا به نوعی مثل تکمیل نبودن پرونده! محکوم نشده اند را بگیریم قطعا به شخص روحانی و سپس جهانگیری و نفوذی های دولت دوازدهم خواهیم رسید.

طبق بی تدبیری و دستور روحانی:

۱- این مقدار طلا و ارز به بهانه متعادل سازی بازار، بر باد رفت، که نامش فقط و فقط خیانت است... !

۲- بنزین در سال ۹۸ با فشار بی حد و اندازه دولت حسن روحانی و همیاری جانانه علی لاریجانی گران شد و باعث اعتراضات مردم و اغتشاشات نفوذی ها و ریختن خون تعداد زیادی گردید و شخص رئیس جمهور وقت خود را کنار کشید و حتی با تمسخر و تحقیر ملت، با خنده مضحکش گفت من هم در صف بنزین زدن بودم که متوجه این مسئله شدم و باز هم خنده به ریش ملت مظلوم و...

۳- حقوق های نجومی بلامانع و همانند مسابقه حرام خوری در بین مدیران دولتی رواج و در کمال وقاحت به امری مشروع و قانونی تبدیل گردید.

۴- یک عدد خانه هم برای مردم ساخته نشد و حتی پروژه عظیم و مردمی مسکن مهر هم ظالمانه به تعطیلی کشانده شد و باز هم توسط نالایقان به تمسخر گرفته شد؛ پروژه عظیمی که چند سال بعد مورد توجه مهندسان و مسکن سازان کشورهای جهان قرار گرفت و تحسین گردید و متد آن اجرایی شد.

۵- کلیه امور اقتصادی و مشکلات کشور قفل و حتی تولید هم تعطیل محض و تمام نیازهای مردم و حتی کوچکترین مایحتاج عمومی در گروگان برجام و «اف ای تی اف» قرار گرفت!

۶- کلیه امور تجاری واقتصادی ودیپلماسی کشور فقط منوط به رضایت کامل آمریکا و راضی شدن سه کشور اروپایی دیگر شد...

۷- مدیران پیر و ناکارآمد و معلوم الحال! با پیشینه بی لیاقتی در دولت هاشمی و تکنوکرات و اصلاح طلب، به صورت چرخشی در پست های عالی دولتی جابجا شده و بعلت لیاقت عجیب و بی مثالشان نشان های ممتاز دولتی گرفته و مرتب ارتقاء پیدا می کردند.

۸- در این مجال اندک نمی گنجد ولی نابودی معوقات عظیم صندوق ذخیره ارزی و فرهنگیان، بورس، تولیدات کشاورزی و صنعتی، خصوصی سازی و دهها مورد دیگر از جمله خسارت های بزرگی است که جبران ناپذیر می باشد.

۹- نفوذ پذیری درتیم هسته ای و شهادت دانشمندان، خرابی های عظیم در محیط زیست، پذیرش سند ۲۰۳۰ و بویژه اینکه غالب وضعیت اقتصادی بد و فرهنگی در هم ریخته امروز حاصل عملکرد خسارت بار دولت حسن روحانی و اسلافش می باشد و علیرغم تلاشهای دولت سیزدهم طی ۲۰ ماه گذشته هنوز هیچ رضایتی در دل مردم این سرزمین پاک حاصل نشده است.

۱۰ - حتی حسن روحانی باتبانی و تزویر و... در مجلس دهم، از طرح استیضاح و برکناری؛ توانست نجات پیدا کند.

 به نظر اینجانب دستگاه قضا و نیروهای امنیتی بویژه اطلاعات سپاه باید جعبه سیاه این فجایع که شخص حسن روحانی می باشد را باز کند تا عمق خسارت و عمق فاجعه مشخص شود و بیخودی دنبال افراد دیگر نگردند.

آیا شخص دلسوزی نمی خواهد به ماجراهای گرا دادن و توییت های مشکوک و کلیر نکردن آسمان در زمان شلیک به هواپیمای اوکراینی توسط حسن روحانی بپردازد؟

||محمدرضا سابقی

اینستاگرام
دوستانی که فضای سیاسی و اخبار را مطالعه و تحلیل می کنند توجه داشته اند که :
دختری بنام سحر تبر حکن ده / ۱۰ سال زندان/ و مهدی_جهانگیری برادر اسحاق خان، با آن جرم سنگین ، فقط ۲ سال زندان!.. هتل ۵ ستاره اوین !!

سحر تبر رایادتان هست؟ دخترک جوانی که با تغییره چهره خود به یک چهره خشن و وحشتناک در اینستاگرام فالوئر جمع کرده و از این طریق مخاطبین بسیاری را جمع آوری می‌کرد و با جذب تبلیغات پول می‌گرفت.و نه کار سیاسی می کرد و نه مثل سلبریتیهای خودمونی به اسلام و یا رهبر نظام توهین می کرد نه به جمهوری اسلامی کاری داشت. در هر صورت بعد از دستگیری به اتهام معاونت در فساد فی‌الارض و اهانت به مقدسات و تحصیل مال نامشروع به ۱۰ سال زندان محکوم شد. مراحل پرونده وی کمتر از یکی دوسال طول کشید.

مهدی جهانگیری را هم حتماً یادتان هست. برادر اسحاق جهانگیری معاون اول دو دولت شیخ حسن روحانی و یارغار مفسدین بزرگ اقتصادی.. که به اتهام قاچاق حرفه‌ای ارز و تحصیل مال حرام و نامشروع از بیت المال(علاوه بر ریاست بانک گردشگری ،شش پست رسمی دیگر هم داشت و صدها مسیر رانتخواری و اختلاس و ..) در هر صورت مهدی خان به اتهام قاچاق حرفه‌ای ارز و تحصیل مال حرام و نامشروع از بیت المال دستگیر شد؛ حجم تخلفات به حدی بود که وثیقه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی برای اووضع شد. با لابی وثیقه ۶۰۰۰ میلیاردی به ۱۰۰۰ میلیارد کاهش پیدا کرد و سپس به ۲۰۰ میلیارد تومان! !!

خداازتون نگذره که میلیاردبرایتان آب خوردن شده بعدمایک خانواده پرجمعیت هستیم وقتی پدرمان شهیدشدیک خانه داشتیم صدمتری ودویست مترحیاط داشتیم یعنی جمعاسیصدمترحالاچهل سال ازشهادت پدرم میگذردهمان منزل شده دویست مترحتمامیپرسیدچطور؟ بله صدمترآن راشهرداری گرفت ازدوطرف کوچه راپهن ترکندودرقبالش یکریال بماندادندبعدفرزندهمان شهیدکه انفاقابنام شهیدپیشکسوت شناخته میشودبرای پنج ملیون تومان درزندان بسرمیبرد این داستان آن تفاوتی است که بارهابدان اشارتی نمودیم.
خداوند لعنت شان کند که فقط به محرومین ایثارگر و مستضعفان ظلم می کنند.
لعنت کردن، نوعی مکافات عمل ودرخواست دوری از رحمت خداوند برای ظالمان توسط انسان مظلوم است. و خداوند دهها بار در قران ستمکاران را لعنت فرموده است.
---- ولعنت الله علی الظالمین---تبت یدا ابی لهب و تب-----و......
با چنین استلالی ، خیلی ها باید محاکمه بشوند .
تمام‌ درآمدهای ارزی و ریالی باید محاسبه و سپس هزینه کرد آن معلوم ،و خطاکاران محاکمه گردند .
دولت احمدی نژاد هم‌کع نزدیک به هفتصد میلیارد دلار در آمد نفتی داشته از این قاعده مستثنی نیست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi