شناسه خبر : 107046
شنبه 09 دي 1402 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شبکه ملی ایثارگران: ۹ دی روز مقابله خیر و شر است

شبکه ملی ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن روز حماسه ی ۹ دی ماه، در بیانیه ای اعلام کرد دشمنان داخلی و خارجی هرگز در برابر اراده و ایمان ملت صبور ایران راه به جایی نخواهند برد.

فاش نیوز - شبکه ملی ایثارگران به مناسبت سالروز حماسه ی 9 دی  در بیانیه ای اعلام کرد: فتنه گران داخلی و دشمنان  خارچی هرگز در برابر اراده و ایمان ملت ایران راه به جایی نخواهند برد و در صورت توطئه پاسخ‌های دیگری چون ۹ دی دریافت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ما، متن بیانیه شبکه ملی ایثارگران به شرح زیر است:

در آن حادثه بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابان ها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر در کشور پدید آمد.
«مقام معظم رهبری، حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای "مد ظلله العالی"»

 حماسه عظیم ۹ دی، اوج تجلی ولایتمداری، بصیرت، و پاسداری از آرمان های متعالی  و استکبارستیزی انقلاب اسلامی و ملت مسلمان ایران در برابر فتنه های خائنانه و مذبوحانه دشمنان خارجی و ایادی مزدور و فریب خورده داخلی بود.
نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و به نمایش گذاشتن عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی با مقام عظمای ولایت  و آرمان‌های امام راحل(ره)است.

ملت ایران در طول تاریخ تمدن ساز خود، نشان داد که به موازات رشد و بالندگی انقلاب اسلامی با وجود تمامی مسائلی که بر خاسته از فتنه های دشمنان ایران اسلامی است به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی اش افزوده شده است و فتنه ها را در دل تاریکی های ساختگی تشخیص می دهد.
در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و مقارن با ایام شهادت همرزم آن شهید، سردار سید رضی موسوی و فرا رسیدن یوم‌الله نهم دی‌ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، این روز پیش از آنکه تنها یک اعلام انزجار ساده باشد روز مقابله خیر و شر است. چرا که هتاکان و مزدوران داخلی با تکیه بر فریب خوردگان سعی در مقابله با ایمان به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی داشتند.
شبکه ملی ایثارگران ضمن ‌تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و مسلمان ایران در به وجود آوردن حماسه با شکوه نهم دی، با اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران به سران فتنه و حامیان داخلی وخارجی آنان اخطار می‌دهد، که سابقه ۴۵ ساله  توطئه های شما نشان داده است که هرگز در برابر اراده و ایمان این ملت صبور، راه به جایی نخواهند برد و با ادامه دشمنی و نادیده گرفتن حقوق این مردم، بر انسجام و استقامت آنان خواهند افزود و در صورت ادامه توطئه پاسخ‌های دیگری چون ۹ دی دریافت خواهند کرد.

شبکه ملی ایثارگران ۸ دی ۱۴۰۲

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi